search
menu

رستوران اتمسفر دبی

$$$
رستوران اتمسفر دبی یکی از گزینه هاییست که در سفر به دبی برای تجربه یک غذای خوشمزه در محیطی لوکس و رقم زدن خاطره‌ای فراموش نشدنی بسیار مناسب است. رستوران اتمسفر dubai atmosphere restaurant در صد و بیست و چهارمین طبقه برج خلیفه قرار دارد. اگر برای ماه عسل و یا سالگرد ازدواجتان مقصد دبی را انتخاب کرده‌اید، برای شگفت زده کردن همسرتان حتما او را برای صرف غذا به رستوران اتمسفر ببرید.

رستوران اتمسفر دبی صرفا مکانی برای غذا خوردن نیست. بلکه آن‌چه بیشتر از غذا خوردن برای مشتریان جذابیت دارد، چشم اندازی است که حی غذاخوری مقابل چشمانشان قرار دارد. حال اگر این منظره با خوردن غذاهای خوشمزه و باکیفیت باشد، ترکیبی فوق‌العاده به وجود می‌آید.

بنابراین، منظره فوق‌العاده زیبای رستوران اتمسفر دبی بیش از هرچیزی نظرها را به خود جلب می‌کند. شما در رستوران اتمسفر درحالی‌که غذایتان را میل می‌کنید، از ارتفاع 442 متری شهر زیبای دبی را تماشا خواهید کرد. همچنین، فضای لوکس و غذاهای باکیفیت و استاندارد از دیگر نکات مثبت رستوران اتمسفر هستند. شما می‌توانید برای صرف ناهار، شام و یا نوشیدنی به رستوران اتمسفر بروید و فراموش نشدنی‌ترین روز را برای خود و همسرتان رقم بزنید.

غذاهای فرانسوی، اروپایی و اروپای مرکزی به بهترین و ماهرانه‌ترین شکل ممکن در رستوران اتمسفر دبی تهیه و سرو می‌گردند. در منوی این رستوران غذاهای متنوعی نیز برای افراد گیاه خوار در نظر گرفته شده است. علاوه بر این غذاهای بدون گلوتن نیز در رستوران سرو می‌شوند. هزینه غذاهای بسیار باکیفیت و استاندارد در چنین فضای لوکسی مسلما بالا خواهد بود.

از امکانات رستوران اتمسفر دبی می‌توان به خدمات سرویس میز، ویلچیر، اینترنت وای فای رایگان، موسیقی زنده، فضای مخصوص و اختصاصی برای غذاخوری در صورت رزرو و درخواست مشتریان و انواع پارکینگ‌ها است. همچنین، انواع کارت‌های کردیت (Credit Cards) پذیرفته می‌شوند. خدمات رزرواسیون میز نیز انجام می‌شود.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است