search
menu

رستوران اصیله دبی

$$$
رستوران اصیله دبی با تدارک غذاهای لذیذ و رقم زدن فضایی بسیار مناسب، آماده استقبال گرم از تک تک مهمانان خود است. این رستوران دقیقا همان جایی است که شما برای چشیدن عصاره لذیذ سفر به شهر دبی باید به آن مراجعه کنید. زیرا dubai aseelah restaurant با هنرنمایی و خلاقیت خاصی توانسته ملغمه‌ای از بهترین غذاهای سنتی و مدرن را با عشق و اشتیاق خاصی کنار یکدیگر قرار دهد و میراث‌دار مهمانان‌نوازی تمامی اعراب باشد.

برای لذت بردن از غذاهای رستوران اصیله دبی حتما به سراغ میز و صندلی‌های تراس این رستوران بروید و در هوای آزاد آنجا، همزمان با نوش جان کردن غذاهای خوشمزه‌، به تماشای چشم‌انداز زیبا بپردازید. جالب است بدانید که حین نوش جان کردن غذا در رستوران اصیله شما می‌توانید از مزایای سرویس اینترنت بی‌سیم رایگان نیز برخوردار شوید. ناگفته نماند که این رستوران دارای سرویس‌های دیگری مثل پارکینگ، دسترسی صندلی چرخدار، خدمات گارسون و امکان رزرو هم هست.

فعالیت رستوران اصیله دبی به وعده‌های ناهار و شام محدود می‌شود و در این رستوران نمی‌توان به خوردن صبحانه مشغول شد. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که رستوران اصیله تا ساعاتی پس از نیمه شب به فعالیت خود ادامه می‌دهد و اساسا جزو رستوران‌هایی است که تا دیروقت باز هستند. در این رستوران، غیر از غذاهای لذیذ عربی و خاورمیانه‌ای، امکان میل کردن انواع نوشیدنی‌های دلچسب را خواهید داشت. ضمنا، منوی رستوران اصیله دارای گزینه‌های مختلفی برای رژیم‌های حلال، گیاهی، وگان و بدون گلوتن است.

هر چند که رستوران اصیله جزو رستوران‌های لاکچری دبی بوده و حضور در آن هزینه بسیار زیادی می‌طلبد اما غذا خوردن در این رستوران واقعا به پرداخت این هزینه بالا می‌ارزد. فقط تصور کنید که در مکانی فوق‌العاده شیک و لوکس نشسته‌اید و همزمان با خوردن غذای دلچسبی و میل کردن نوشیدنی لذیذ، موسیقی زنده می‌شنوید و از تک تک ثانیه‌های خودتان لذت می‌برید. این همان اتفاقی است که در رستوران اصیله شهر دبی برایتان خواهد افتاد.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است