search
menu

رستوران عروس دمشق دبی

$$
رستوران عروس دمشق دبی واقعا مثل نامش یک عروس زیبا و دوست‌داشتنی در شهر دبی امارات است. این رستوران که عهده‌دار سرو بهترین غذاهای لبنانی، عربی، سوریه‌ای، مدیترانه‌ای و خاورمیانه‌ای در شهر دبی است، بدون هیچ استثنائی تمام مهمانان خودش را انگشت به دهان می‌کند. نکته جالب در مورد رستوران عروس دمشق دبی Dubai aroos damascus restaurant فعالیت طولانی مدت آن است. چنانچه این فعالیت از ساعات ابتدایی صبح آغاز شده و تا دیروقت ادامه دارد. بنابراین امکان نوش جان کردن هر سه وعده غذایی در رستوران عروس دمشق فراهم است.

جالب است بدانید که رستوران عروس دمشق دبی در سال ۱۹۸۰ تاسیس شد و تجربه نزدیک به ۴ دهه فعالیت باعث شده که امروزه این رستوران، کاملا در جلب رضایت مشتریان خودش موفق عمل کند. یک وعده غذایی بی‌نظیر در رستوران عروس دمشق با خوردن نوعی خوراکی عربی مدیترانه‌ای به نام حمص یا همان نخود ارده شروع شده و با میل کردن سالاد فتوش ادامه می‌یابد. سالادی متشل از نان، پیاز، گوجه فرنگی و برگ نعناع که طعم فوق‌العاده لذیذ و خوشمزه‌ای دارد. البته این پایان کار نیست و شما حالا آماده نوش جان کردن یک پرس کباب دلچسب و لذت‌بخش هستید.

رستوران عروس دمشق دبی دارای پاسیو روباز بسیار بزرگی هم هست که معمولا فضای آن بسیار شلوغ می‌شود. اگر فرصت حضور در این پاسیو را در ساعات آرام و خلوت به دست آورید، مطمئنا لحظات بسیار خوبی را می‌توانید در آنجا سپری کنید. از مزیت‌های خوردن غذا در رستوران عروس دمشق دبی می‌توان به داشتن گزینه‌هایی گیاهی، وگان، حلال و بدون گلوتن اشاره کرد. بدین‌ترتیب، مهمانان می‌توانند رژیم غذایی مخصوص خود را حتی در طول سفر به شهر دبی حفظ کنند. لازم به ذکر است که رستوران عروس دمشق دارای سرویس‌ها و خدماتی همچون دسترسی صندلی چرخدار، ارسال غذا به نقاط مختلف شهر، خدمات گارسون و سرویس بیرون بر هم هست. پس در سفر به شهر دبی، بدون هیچ دغدغه‌ای در مورد طعم غذاهایی که می‌خواهید امتحان کنید، به سمت رستوران عروس دمشق شهر دبی بروید و از انتخاب خودتان لذت ببرید.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است