search
menu

رستوران الشامی دبی

$$
رستوران الشامی دبی یک رستوران با غذاهای دلچسب یونانی در شهر دبی است. شاید در مورد لذت غذاهای لبنانی شنیده و یا حتی خودتان به شخصه امتحانشان کرده‌اید. کسانی که فرصت چنین تجربه‌ای نداشته‌اند و به امتحان غذاهای متنوع و خوشمزه علاقه مند هستند، در سفر به دبی حتما سری به رستوران الشامی دبی dubai al shami restaurant بزنند.

در رستوران الشامی دبی انواع غذاهای خاورمیانه‌ای به ویژه غذاهای لبنانی تهیه و طبخ می‌شوند. تنها کافی است تا یک بار از غذاهای این رستوران امتحان کنید، بی‌شک عاشقش لذتشان خواهید شد.

در غذاهای عربی یکی از پرس‌ها و مواد اولیه اجتناب ناپذیر قطعا گوشت است. از آن جایی که گوشت خود به تنهایی منبع پروتئین محسوب می‌شود، زمانی‌که به طور حرفه‌ای با سایر مواد ترکیب شود، اثری فوق‌العاده به وجود می‌آید. حتما این فرصت را در سفر به دبی برای خود رقم بزنید و از غذ اهای خوشمزه رستوران الشامی که اکثرشان غذاهای گوشتی هستند، امتحان کنید. غذاهای لبنانی را در الشامی امتحان کنید و از طرفداران پروپا قرصش باشید.

کسانی که گیاه خوار هستند، هرگز نگران نباشند که در رستوران الشامی دبی تنها غذاهای گوشتی سرو نمی‌شوند. بلکه برای افراد گیاه خوار منوی مخصوصی در نظر گرفته شده است تا بتوانند از میان چندین گزینه پیشنهادی غذای مورد علاقه‌شان را انتخاب کنند. برای مسلمانان نیز حلال بودن غذاها و مواد اولیه به کار رفته در پخت آن بسیار مهم است. از این بابت خیالشان آسوده باشد که غذاهای رستوران الشامی دبی حلال هستند. سلامت و بهداشت رستوران نیز در حد استاندارد و کاملا قابل اطمینان است. کیفیت غذاها بسیار خوب و طعمشان بی‌نظیر می‌باشد.
یک وعده غذایی ناهار یا شام را در رستوران الشامی شهر دبی میل کنید و از طعم و خوشمزگی غذاهای لبنانی لذت ببرید.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است