search
menu

رستوران ۳ فیلز دبی

$$
رستوران ۳ فیلز دبی جاییست که تجربه غذا خوردن در آن، سفر به شهر دبی را برای شما جذابتر می کند. این رستوران شیک و دوست‌داشتنی که همواره جزو بهترین گزینه‌ها در شهر دبی بوده است، در سال ۲۰۱۶ میلادی تاسیس شده و طی همین مدت کوتاه توانسته خود را به عنوان یکی از مدرن‌ترین و بهترین رستوران‌های دبی به همه معرفی کند. فضای dubai 3 fils restaurant تا حدودی کوچک بوده و فقط ظرفیت پذیرش ۲۵ الی ۳۰ نفر را دارد. به همین دلیل، رزرو میز در رستوران ۳ فیلز دبی امکان‌پذیر نیست. اما همین فضا، به خاطر پخش موسیقی زنده چنان جذاب و سرگرم‌کننده شده که اگر قدم در این رستوارن بگذارید، دیگر خیال بیرون آمدن از آن را نخواهید داشت.

بلاشک خوردن غذا در رستوران ۳ فیلز دبی برای شما هم مثل خیلی از مهمانان دیگر، به منزله کشف طعم‌های جدید خواهد بود. این رستوران که فعالیت خود را از ظهر شروع کرده و تا شب ادامه می‌دهد، منوی خود را با غذاهای ژاپنی، دریایی، بین‌المللی، آسیایی و سوشی پر کرده و آماده است تا ناهار و شام خاطره‌انگیزی برای مهمانان خودش رقم بزند. جالب است بدانید که در لیست غذاهای رستوران ۳ فیلز می‌توان شاهد غذاهای مخصوص برای رژیم‌های گیاهی، وگان و بدون گلوتن نیز بود.

اگر بخواهیم نگاهی به مزایا، خدمات و سرویس‌های متنوع رستوران ۳ فیلز دبی بیندازیم، قبل از هر چیز باید به سراغ اینترنت بی‌سیم رایگان در این رستوران برویم. سرویسی که فرصت دسترسی آسان به فضای مجازی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. امکان میل کردن غذا در میز و صندلی فضای داخلی و بیرونی، دسترسی به پارکینگ، دسترسی صندلی چرخدار، برخورداری از خدمات گارسون و پرداخت هزینه با استفاده از کارت‌های اعتباری هم دیگر خدماتی هستند که رستوران ۳ فیلز برای آسایش مهمانان خود فراهم آورده است.

لازم به ذکر است که رستوران ۳ فیلز دبی توسط یک سرآشپز مشهور سنگاپوری به نام اکمل انور تاسیس شده است و خلاقیت‌های وی همیشه شگفتی‌های بزرگی در رستوران ۳ فیلز به وجود آورده‌اند. مطمئنا اگر در جمع‌های دوستانه خودتان در شهر دبی از رستوران ۳ فیلز صحبت کنید، تعاریف بسیار زیادی در مورد این رستوران پرطرفدار خواهید شنید.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است