search
menu

رستوران ۱۰۱ دبی

$$$
رستوران ۱۰۱ دبی بهترین مکان برای تجربه شام لاکچری در یک شب آرام و خاطره‌انگیز در شهر دبی است. این لانج که در یک تفرجگاه ساحلی خصوصی واقع شده، تجربه‌ای برای شما به ارمغان خواهد آورد که پیش این، در رویاهای خودتان آن را می‌پروراندید. رستوران ۱۰۱ دبی dubai 101 lounge and bar به غیر از وعده‌ صبحانه در بقیه وعده‌های غذایی آماده خدمت‌گذاری بوده و حتی فعالیت خود را تا دیروقت ادامه می‌دهد تا کسانی که سرگرم تماشای زیبایی‌های دبی شده‌اند و از خوردن شام غافل بوده‌اند، هیچ دغدغه و نگرانی خاصی از بابت گرسنه ماندن نداشته باشند.

جدا از میزها و صندلی‌هایی که رستوران ۱۰۱ دبی در فضای سرپوشیده برای مهمانان خود فراهم آورده است، در این مکان میز و صندلی‌هایی هم کنار آب چیده شده و همزمان با نوش جان کردن غذاهای خوشمزه، امکان تماشای نماهای شگفت‌انگیزی را به مهمانان می‌دهند. تخصص اصلی لانج غذاخوری و نوشیدنی ۱۰۱ در پخت انواع غذاهای دریایی است. اگر منوی رستوران ۱۰۱ دبی را بررسی کنید می‌توانید شاهد گزینه‌های بدون گلوتن، گیاهی و وگان برای افرادی با رژیم غذایی خاص نیز باشید.

اینترنت بی‌سیم رایگان، موسیقی زنده، رزرو میز و صندلی و پارکینگ نیز از دیگر سرویس‌ها، مزایا و خدماتی هستند که فراهم آمدنشان در رستوران ۱۰۱ دبی باعث آسایش هر چه بیشتر مهمانان این رستوران شده و در نتیجه، رضایتمندی آنها را به دنبال داشته است. لازم به ذکر است که در این مکان می‌توان از خدمات و راهنمایی‌های گارسون نیز برخوردار شد. همچنین بد نیست بدانید که پرداخت هزینه غذاها و خدمات در لانج غذاخوری و نوشیدنی ۱۰۱ با استفاده از کارت اعتباری امکان‌پذیر است.

اگر فقط یک شب مهمان رستوران ۱۰۱ دبی شوید و از امکانات این محل استفاده کنید، شک نکنید که همان یک شب به بهترین خاطره سفر شما به شهر دبی تبدیل خواهد شد. پس فرصت خوردن غذا در رستوران ۱۰۱ دبی را به هیچ وجه از دست ندهید.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است