search
menu

محدودیت‌های درون استانی در تعطیلات پیش روی کشور

علاوه بر برقراری محدودیت‌های تردد بین استانی در تعطیلات سراسری کشوری در آخر مرداد، برخی از استان‌ها، برای کنترل هر چه بیشتر ترددها، ممنوعیت رفت و آمد درون استانی را نیز در پیش گرفتند.
حجت اله غلامی، سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، خبر از ممنوعیت تردد بین شهری در این استان داد. بر این اساس ورودی شهر‌های گردشگری کاشان، قمصر، نیاسر، نطنز، چادگان، خوانسار، فریدونشهر، سمیرم و باغبهادران نیز مسدود شده است.
علی خاکسار، معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان هم در گفتگویی اعلام کرد که تمام مراکز تفریحی، توریستی و موزه‌ها تا ۳۰ شهریور تعطیل هستند.
در خبر دیگری نیز، مجید صفایی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت که کلیه تاسیسات و اماکن گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان این تعطیلات، خدمات‌دهی نخواهند داشت.
محدودیت‌های درون استانی در تعطیلات پیش روی کشور
استان مازندران هم که تقریبا همه شهرستان‌هایش در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، همه مراکز تفریحی، گردشگری و سواحل را تعطیل کرده است.
بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، همه بانک‌ها، اصناف و ادارات دولتی غیراضطراری تا پایان روز کاری شنبه ۳۰ شهریور تعطیل هستند. همچنین تردد بین استانی به جز آمبولانس‌ها و خودروهای حمل مواد غذایی تا ۵ شهریور، ممنوع است. همچنین برای کاهش شمار سفرها با حمل و نقل عمومی مانند سفر با خرید بلیط هواپیما، میزان پروازها به شهرهایی مانند کیش و مشهد، به نصف کاهش یافته‌اند.