search
menu

هواپیمایی اتریش به آسمان ایران بازخواهد گشت

هواپیمایی اتریش یا Austrian airlines اعلام کرده از ۱۷ جولای برابر با ۲۶ تیرماه، پروازهایش در مسیر تهران وین را از سر خواهد گرفت. هواپیمایی اتریش در این آگاهی‌نامه ضمن خوشنودی از اعلام این خبر گفته است که در گام نخست، سه پرواز هفتگی مستقیم از تهران به وین و سه پرواز از وین به تهران برنامه‌ریزی شده است. این پروازها از ۱۸ جولای آغاز خواهند شد.
بر اساس این خبر، گاهشمار پروازهای از تهران به وین در روزهای شنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه است. ساعت پرواز، ۳:۴۵ بامداد و ساعت فرود در وین، ۶:۰۰ به وقت محلی خواهد بود. طول این سفر ۴:۴۵ ساعت است.
هواپیمایی اتریش به آسمان ایران بازخواهد گشت
همچنین پرواز از وین به تهران، در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه است. ساعت پرواز، ۱۳:۱۰ و ساعت فرود در تهران، ۱۹:۵۵ است. طول این پرواز، ۴:۱۵ ساعت خواهد بود.
شرکت هواپیمایی اتریش، بخشی از مجموعه گروه هواپیمایی لوفت‌هانزا است که در پی محدودیت‌های کرونایی، پروازهایش به تهران را لغو کرده بود. اما به نظر می‌رسد این شرکت هواپیمایی قصد دارد به تدریج پروازهای مستقیم از مبدا تهران را از سر بگیرد. بلیط هواپیما تهران به وین و بالعکس را می‌توانید از تامین‌کنندگان گوناگون در سایت سفرمارکت تهیه کنید.