search
menu

عقد تفاهم‌نامه مرکز گردشگری جهاد دانشگاهی با یونسکو

در سومین روز (هفتم دی) نمایشگاه توانمندی‌های و دستاوردهای جهاد دانشگاهی ١۴٠٠، مرکز گردشگری علمی فرهنگی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی تفاهم‌نامه‌ای را با کمیته ملی یونسکو امضا کرد.
این تفاهم‌نامه توسط رحیم یعقوب‌زاده - رییس مرکز گردشگری علمی فرهنگی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی - و حجت‌الاسلام علی نوریجانی - معاون حقوقی و پارلمانی کمیسیون ملی یونسکو و رییس کل باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ایران - به امضاء رسید.
یعقوب‌زاده درباره مفاد این تفاهم‌نامه توضیح داد: این تفاهم‌نامه برای همکاری‌های مشترک بین مرکز گردشگری و کمیسیون ملی یونسکو در ایران منعقد شده و بیشتر زمینه‌های همکاری در این قرارداد در خصوص گردشگری و برگزاری پانزدهمین جشنواره ملی خلیج فارس، کارگاه‌هایی توانمندسازی سواد رسانه‌ای، گردشگری و مسائل فرهنگی است.
عقد تفاهم‌نامه مرکز گردشگری جهاد دانشگاهی با یونسکو
او با بیان اینکه این اولین تفاهم‌نامه مرکزی گردشگری جهاد با یونسکو است، ادامه داد: این تفاهم‌نامه یک ساله است اما قابلیت تمدید دارد.
نوریجانی نیز درباره این تفاهم‌نامه توضیح داد: باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یکی از چند ده باشگاه کمیسیون ملی یونسکو ایران است که این باشگاه‌ها در فضای بین‌المللی ثبت شده‌اند و جزو باشگاه‌های رسمی جمهوری اسلامی ایران در صحن یونسکو است. اتفاقی که بین کمیسیون ما و مرکز گردشگری جهاد دانشگاهی افتاد، مبنی بر این است که در حوزه رسانه‌ای کردن دستاوردهای این مرکز، آموز و سواد رسانه‌ای و سایر موضوعاتی که این بخش مرتبط می‌شود، همکاری کنیم.