search
menu

ابوظبی گردشگرانش را به رایگان واکسینه می‌کند

خبرگزاری رویترز در گزارشی خبر از واکسیناسیون گردشگران ورودی به امیرنشین ابوظبی، پایتخت کشور امارات متحده عربی داده است. بر اساس این خبر، گردشگرانی که دارای ویزای ابوظبی هستند و مقصد نهایی آنان این امیرنشین کشور امارات است، می‌توانند از واکسیناسیون رایگان بهره‌مند شوند.
این طرح امیرنشین ابوظبی ویژه کسانی است که ویزای این امیرنشین را داشته باشند و دیگر امیرنشین‌های امارات همچون دبی و شارجه، شامل آن نخواهد بود. واکسن‌هایی که توسط ابوظبی تزریق می‌شود، شامل دو برند فایزر و سینوفارم است که یکی تولید آمریکا و دیگری تولید چین است.
شرکت خدمات بهداشتی ابوظبی، Abu Dhabi Health Services Company (SEHA) که مسئول عرضه خدمات بهداشتی همگانی در ابوظبی امارات است، فرایند واکسیناسیون و ثبت نام از متقاضیان را بر عهده دارد. حتی کسانی که ویزای آنها منقضی شده باشد و اکنون به صورت غیرقانونی در ابوظبی حاضر باشند هم می‌توانند از این طرح استفاده کنند.
ابوظبی گردشگرانش را به رایگان واکسینه می‌کند
بنا بر اعلام مقامات بهداشتی ابوظبی، تاکنون ۸۵ درصد از ساکنان رسمی ابوظبی دست کم یک دوز واکسن دریافت کرده‌اند.
برای ثبت نام برای تزریق واکسن کووید ۱۹، شما باید ویزای ابوظبی و کد ویژه آن را به همراه یک شماره تماس در این امیرنشین داشته باشید و در سامانه اینترنتی و اپلیکیشن SEHA وارد کنید.
ابوظبی به عنوان پایتخت سیاسی کشور امارات، هر چند نسبت به دبی از محبوبیت کمتری بین گردشگران برخوردار است، اما گردشگران زیادی از نقاط مختلف جهان با خرید بلیط هواپیما راهی این امیرنشین می‌شوند.