search
menu

بهترین مجتمع های رفاهی بین راهی براساس نظرات کاربران

[ پنهان کردن ]
مجتمع رفاهی مهر و ماه در جاده تهران – قم
مجتمع رفاهی غزال شکوهیه در جاده قم – تهران
مجتمع رفاهی مهتاب در جاده قم – تهران
مجتمع رفاهی روناک در جاده قم – کاشان
مجتمع رفاهی آفتاب در دو شعبه در جاده سلفچگان – ساوه
مجتمع خدمات رفاهی چمن گل در جاده داران – الیگودرز
مجتمع رفاهی مارال ستاره در جاده قم – کاشان
مجتمع‌های بین راهی، فرشته‌های نجات مسافران در جاده‌ها هستند. تصور کنید خسته از سفر جاده‌ای به دنبال یک مغازه یا امکانات بهداشتی هستید که ناگهان این مجتمع‌های بین راهی در مسیرتان سبز می‌شوند. ما که نمی‌توانیم میزان خوشحالی آن لحظه را توصیف کنیم! خوشبختانه روزگاری که در مسیر جاده هیچ امکاناتی نبود تمام شده است. بد نیست شما هم بهترین مجتمع های رفاهی بین راهی براساس نظرات کاربران را بشناسید تا در سفرهای خود از امکانات آن‌ها استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید.
معمولاً وقتی صحبت از مجتمع‌های بین راهی می‌شود مسافران فکر می‌کنند با یک مجموعه خدمات غیربهداشتی مواجه‌اند. اما خیلی وقت است که دیگر اینطور نیست. مجتمع‌های رفاهی با خدمات عالی زیادی ساخته شده‌اند که دیگر نیازی نیست نگران خستگی در جاده باشید. در این مجتمع‌ها انواع تنقلات، رستوران و خدمات بهداشتی وجود دارد. شما می‌توانید با توقف در این مجتمع‌ها حسابی خستگی در کنید.
یک نکته خیلی خوب که در مورد این مجتمع‌ها وجود دارد، این است که در Google Reviews نقد می‌شوند و امتیاز می‌گیرند. این نظرات را مردم عادی می‌نویسند و می‌توانید از تجربه آن‌ها استفاده کنید. در این مطلب می‌خواهیم همین رویکرد را پیش بگیریم و نظرات برخی کاربران در مورد هر مجتمع را برای شما بازگو کنیم. این‌گونه بهتر با مجتمع‌های رفاهی آشنا می‌شوید.
بهترین مجتمع های رفاهی بین راهی براساس نظرات کاربران

مجتمع رفاهی مهر و ماه در جاده تهران – قم


اولین مجتمع که بدون شک آوازه آن را شنیده‌اید در جاده تهران-قم قرار دارد و نامش مهر و ماه است. کاربران گوگل به این مجتمع امتیاز ۶/۴ از ۵ داده‌اند. مهر و ماه یکی از مشهورترین مجتمع‌های رفاهی بین راهی است. یکی از ویژگی‌های جالب مهر و ماه این است که به دلیل جذابیت بالا و طراحی خاصی که دارد به عنوان یک مجتمع گردشگری نیز شناخته می‌شود. بیش از دو هزار کاربر در گوگل برای این مجتمع ثبت نظر کرده‌اند. اکثر آن‌ها از تمیز بودن مهر و ماه و کیفیت غذاهای آن تعریف کرده‌اند. اینطور که به نظر می‌رسد، «قیمه نثار» این مجتمع طرفداران زیادی دارد. کاربران زیادی حتی از غذای خود عکس گرفته‌اند و در کنار نظرشان ثبت کرده‌اند. واقعاً هم این غذاها هیجان‌انگیز به نظر می‌رسند!
یک توریست خارجی به نام Gary Hasir نوشته است: «مدرن‌ترین و تمیزترین مکان توقف برای صرف غذا. مجتمع مهر و ماه همیشه پر از مسافرانی بود که در طول روز غذا می‌خوردند. غذاها در این مجتمع گران به نظر می‌رسند اما حجم مناسبی دارند. در واقع برای ۲ نفر کافی است. توالت‌ها بسیار مدرن و تمیز هستند و گل و گیاهان سبز در آن‌ها وجود دارند. پارکینگ بزرگ است اما تقریباً پر بود. برای بازاریابی و گردشگری در ایران بسیار خوب است.»
بسیاری از مسافرانی که قصد خرید یا استراحت ندارند، برای یک بازدید چند دقیقه‌ای هم که شده در این مکان توقف می‌کنند و از ساختمان زیبای این مجتمع لذت می‌برند.
پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال سرویس‌های بهداشتی تمیز هستید، حتماً در این مجتمع توقف کنید. ظرفیت پارکینگ مهر و ماه ۴۰۰ خودرو است و همچنین جایگاه پمپ بنزین نیز دارد. یک اتاق مناسب خردسالان و بازی کودکان، صندلی ویژه برای ماساژ و یک شعبه از بانک ملت هم از خدمات ویژه این مجتمع است. مهر و ماه به صورت شبانه‌روزی و در تمام ایام هفته خدمات خود را ارائه می‌کند. اگر با ارزانترین تور مسافرتی لحظه آخری در این مسیر سفر کنید، قطعاً توقفی کوتاه در این مجتمع خواهند داشت.
بهترین مجتمع های رفاهی بین راهی براساس نظرات کاربران

مجتمع رفاهی غزال شکوهیه در جاده قم – تهران


مجتمع غزال به شهرت مهر و ماه نیست، اما امتیاز ۳/۴ از ۵ را از کاربران گوگل گرفته است. می‌دانید که جاده قم به سمت تهران یکی از پر رفت و آمدترین جاده‌ها در کشور است. از این رو مجتمع‌های رفاهی زیادی هم در این مسیر تأسیس شده است تا سرویس‌های لازم را به مسافران مسیر ارائه دهند. از جمله مجتمع‌های رفاهی در این مسیر که توانسته محبوبیت بالایی هم نزد مسافران به دست آورد مجتمع رفاهی غزال شکوهیه است.
غزال شکوهیه از جمله مجهزترین مجتمع‌های بین راهی در کشور است. این مجتمع یک تالار بزرگ دارد که برای برگزاری مراسم مختلف طراحی شده است. همچنین غذاهای متنوعی دارد که در تالار و رستوران‌های آن نیز سرو می‌شود. بسیاری از کاربران در گوگل نوشته‌اند که بخاطر جایگاه گازوئیل در این مجتمع توقف کرده‌اند. برخی هم نوشته‌اند که رزرو تور مسافرتی انجام داده بودند و تور آن‌ها در غزال شکوهیه توقف کرده بود.
به صورت کلی فضای این مجتمع بسیار دل‌باز بوده و ۲۴ ساعته در تمام ایام هفته آماده سرویس‌دهی به مسافران است. برای ورود نیازی به پرداخت هزینه ندارید اما در نظر داشته باشید که هزینه استفاده از خدمات مجتمع بالاست. این مسئله باعث شکایت برخی از کاربران در گوگل هم شده است.

مجتمع رفاهی مهتاب در جاده قم – تهران


مجتمع مهتاب نیز مجتمعی شیک و تمیز است که امتیاز ۴ از ۵ را از کاربران دریافت کرده است. بیش از ششصد کاربر برای این مجتمع نظر ثبت کرده‌اند که در ادامه برخی از آن‌ها را با هم می‌خوانیم. تا اینجای کار اینطور به نظر می‌رسد که مهتاب به علت تمیزی و رعایت مسائل بهداشتی شهرت زیادی دارد. این مجتمع تمام نیازهای مسافران را در یک مسافرت طولانی در نظر گرفته است. در نتیجه شرایطی را فراهم کرده که به بهترین شکل مسافران را راضی نگه دارد. پس اگر به دنبال یک مجتمع رفاهی خوب در جاده قم به سمت تهران هستید مجتمع مهتاب گزینه خوبی است.
در نظرات گوگل، یک کاربر عکس فنجان قهوه‌ای را که از امیر چاکلت در این مجتمع سفارش داده بارگذاری کرده و نوشته است: «یک محیط گرم و دنج با رستوران‌ها و مغازه‌های زیاد».
البته کاربر دیگری که ظاهراً با تور گردشگری همراه بوده نوشته است: «قبلاً یکی از بهترین نقاط برای استراحت در طول سفر به تهران بود، اما اکنون، همه‌چیز به هم ریخته و بسیار شلوغ است. کیفیت به طور چشمگیری پایین است!». البته این نظر متعلق به ۳ سال پیش بوده و نظرات مربوط به امسال مثبت‌تر هستند.
مثلاً کاربر دیگری در سال ۱۴۰۰ نوشته: «مکانی عالی برای سفر و استراحت. طیف گسترده‌ای از غذا، نوشیدنی و همچنین ایده‌های هدیه لحظه آخری وجود دارد. به مدیریت تبریک می‌گویم زیرا تاکنون در استانداردهای بالا حفظ شده است».
از مهم‌ترین امکانات و خدماتی که در این مجموعه هست می‌توان به رستوران‌های سنتی، فست فودها، پمپ بنزین، سرویس‌های بهداشتی، انواع فروشگاه‌های مربوط به تهیه سوغات، سوپرمارکت و سایر فروشگاه‌ها اشاره کرد. این مجموعه هم مانند بقیه در همه ساعات شبانه‌روز و ایام هفته خدمات خود را ارائه می‌دهد.
بهترین مجتمع های رفاهی بین راهی براساس نظرات کاربران

مجتمع رفاهی روناک در جاده قم – کاشان


مجتمع روناک تا حدی ناشناخته است و در گوگل نظری دریافت نکرده است. اما در شبکه‌های ایرانی، نظرات زیادی در مورد آن نوشته شده و اکثر کاربران امتیازهای ۴ و ۵ را به این مجتمع داده‌اند. روناک یکی از زیباترین و جذاب‌ترین مجتمع‌های بین راهی در مسیر قم-کاشان به شمار می‌رود. محوطه این مجتمع زیبا و دل‌باز است و قطعاً در همان نگاه اول شما را مجذوب خود خواهد کرد.
یک کاربر در سایت خود این مجموعه نوشته است: «مجتمع خدماتی رفاهی روناک در پنج كيلومتري اتوبان كاشان قم واقع شده است. فضا بسيار زيبا و تميز است و طراحی زيبای حياط و محوطه قابل توجه هست. اين مجموعه شامل پمپ بنزين، رستوران، کافی‌شاپ، هايپر ماركت، عرقيجات و غیره هست. فضای زيبا و تميزی برای مسافر خسته از راه فراهم کرده است».
در روناک اصفهان از امکاناتی چون رستوران ایرانی با غذاهای خاصی مثل ته‌چین مرغ بهره‌مند می‌شوید. سایر امکانات عبارتند از: کافه مدرن با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، سرویس بهداشتی بسیار تمیز، پمپ بنزین، سوپرمارکت، فروشگاه‌های مختلف و هتل با امکانات رفاهی مطلوب. جدا از امکانات، باید بگوییم که فضای این مجتمع هم به قدری زیباست که ارزش بارها توقف را دارد.

مجتمع رفاهی آفتاب در دو شعبه در جاده سلفچگان – ساوه


اهمیت این مجموعه کمی فراتر از یک مجتمع رفاهی برای گردشگران است. خدمات آفتاب به کیفیت خدمات سایر مجتمع‌ها نیست. این مجتمع امتیاز ۴/۳ از ۵ را از کاربران دریافت کرده است. حال دلیل اهمیت آن چیست؟ جایگاه گازوئیل! در مسیر سلفچگان – ساوه مجتمع‌های رفاهی زیادی وجود ندارند. اگر در این مسیر با تورهای لحظه آخری گردشگری همراه می‌شوید، لباس گرم بردارید.
اگر به مجتمع رفاهی آفتاب یک یا دو نزدیک شدید حتماً توقف کنید و علاوه بر صرف غذا حتماً باک بنزین را پر کنید. مجتمع رفاهی آفتاب ۱ در مقابل مجتمع رفاهی آفتاب ۲ قرار گرفته و امکانات مشابهی دارند. در هرکدام از مسیرها که هستید می‌توانید یکی از مجتمع‌های ۱ و ۲ را با توجه به موقعیت خود انتخاب کنید. درخواست اکثر کاربران در گوگل این است که ساعت کار پمپ گازوئیل را افزایش دهند.
بهترین مجتمع های رفاهی بین راهی براساس نظرات کاربران

مجتمع خدمات رفاهی چمن گل در جاده داران – الیگودرز


مجتمع چمن از مجتمع‌هایی است که بیشتر توریست‌های داخلی از آن عبور می‌کنند و نظرات گوگل آن زیاد نیست. اما در سایت‌های داخلی امتیاز ۹/۳ از ۵ را دریافت کرده است. قابل انکار نیست که الیگودرز یکی از شهرهای مهم در استان لرستان است. الیگودرز بسیاری از شهرهای مرکزی و غرب کشور را به هم متصل می‌کند. اگر با بلیط هواپیما ارزان سفر می‌کنید که هیچ، اما اگر عازم سفر جاده‌ای هستید، یکی از بهترین مجتمع‌ها در این محور، مجتمع چمن گل است. چمن گل تمام تلاش خود را برای ارائه سرویس مناسب به مسافران می‌کند. امکاناتی از قبیل رستوران، پارکینگ، سرویس بهداشتی، دستگاه کارت‌خوان، نمازخانه، پمپ بنزین و پمپ گاز در چمن گل فراهم است.

مجتمع رفاهی مارال ستاره در جاده قم – کاشان


مارال ستاره از آن مجتمع‌های معروف است که در میان کاربران گوگل هم امتیاز ۱/۴ از ۵ را دریافت کرده است. قم و کاشان دو تا از شهرهای محبوب و توریست پذیر کشور هستند. این دو شهر در فصل بهار و تابستان پذیرای مسافران زیادی هستند. گردشگران زیادی از این مجتمع عکس گرفته‌اند و همراه با نظرات خود در گوگل به اشتراک گذاشته‌اند.
یک کاربر نوشته است: «مکان موردعلاقه ما برای توقف در مسیر کاشان. منطقه استراحت مارال واحه‌ای در جاده گرم و خشک جنوب قم است. سرویس‌های بهداشتی تمیز هستند و وسایل نقلیه بزرگ از خودروهای سواری جدا شده‌اند و تجربه ایمن‌تری را ارائه می‌کنند. یک منطقه پیک نیک بسیار زیبا وجود دارد که دارای خانه‌های ییلاقی جداگانه است که از آفتاب‌سوختگی جلوگیری می‌کند. دو رستوران در این مرکز وجود دارد. اگرچه من در هیچ یک از آن‌ها غذا نخورده‌ام، اما به نظر می‌رسد همیشه مشغول خدمت به مشتریان هستند. حمام‌ها تمیز هستند و اغلب از آن‌ها مراقبت می‌شود. یک پمپ بنزین و یک تعمیرگاه بسیار کوچک نیز وجود دارد».
در مارال ستاره دو سالن جدا طراحی شده است که یکی از آن‌ها ویژه مسافران با خودروهای شخصی است و دیگری هم متعلق به سرویس‌دهی به مسافران حمل و نقل عمومی است که با تور سفر می‌کنند. این کار باعث می‌شود سرعت سرویس‌دهی به مسافران حمل و نقل عمومی بیشتر شود و کسانی که با خودروهای شخصی هستند هم فرصتی برای استراحت داشته باشند.
بهترین مجتمع های رفاهی بین راهی براساس نظرات کاربران

سخن آخر
در این مطلب تلاش کردیم بهترین مجتمع‌های رفاهی بین راهی را طبق نظرات کاربران گوگل به شما همراهان گرامی معرفی کنیم. لازم است به یک نکته در خصوص مجتمع‌های رفاهی بین راهی تأکید کنیم. آن هم این است که اغلب کسانی که به گونه‌ای در سرویس‌دهی در این مجتمع‌ها مشغول هستند و نقش مؤثری دارند تغییر می‌کنند. مدیریت آن‌ها هم متغیر است. همین باعث می‌شود در چند بار مراجعه خدمات متفاوتی دریافت کنید. در یک بخش دیدیم که یک کاربر سه سال پیش از مجتمعی راضی نبود اما یک کاربر دیگر پارسال از آن تعریف کرده بود.
به هر روی، ما تلاش کردیم اطلاعات خوب و مفیدی را در اختیار شما بگذاریم. این‌گونه زمانی که قصد سفر به مناطق مختلف را داشته باشید می‌توانید از این مجتمع‌های رفاهی بین راهی بهره‌مند شوید. فراموش نکنید که اگر قصد سفر بین جاده‌ای نداشتید، می‌توانید برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما به سایت و یا اپلیکیشن سفرمارکت مراجعه کنید. همکاران ما در بخش پشتیبانی پاسخگوی شما عزیزان هستند.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است