search
menu

هتل Thang Long Opera Hotel Hanoi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Thang Long Opera Hotel Hanoi
انواع اتاق های هتل تانگ لانگ اوپرا هانوی و امکانات آن ها
رستوران های هتل تانگ لانگ اوپرا هانوی
امکانات ورزشی، تفریحی هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل تانگ لانگ اوپرا هانوی تا اماکن و جاذبه های نزدیک

درباره هتل Thang Long Opera Hotel Hanoi


هتل تانگ لانگ اوپرا هانوی هتلی چهار ستاره در دل پایتخت فرهنگی ویتنام است که با فاصله نسبتا کمش از جاذبه های هانوی به هتلی محبوب برای خریداران بلیط هواپیما هانوی تبدیل شده است. بیشتر جاذبه ها فاصله ای کمتر از ۱ کیلومتر تا هتل دارند و خانه اپرا و دریاچه هانویی از جمله اماکن دیدنی نزدیک این هتل هستند. خدمات و امکانات ارائه شده توسط این هتل همگی مطابق با استاندارهای بین المللی بوده و کیفیت لازم برای یک اقامت خوش و خاطره انگیز را دارند. تانگ لانگ اوپرا برای مهمانانش امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت را در همه جای هتل ایجاد کرده است.

انواع اتاق های هتل تانگ لانگ اوپرا هانوی و امکانات آن ها


هتل Thang Long Opera Hotel Hanoi همانند سایر هتل های رده بالا اتاق ها و سوئیت های مختلفی را برای مهمانانش در نظر گرفته است. از اتاق های توئین روم گرفته تا سوئیت های خانواده را می توانید در این هتل رزرو کنید. تنها تفاوت اصلی اتاق ها به جز فضای اتاق در چشم انداز پیش روی آن ها است. اتاق های توئین چشم اندازی رو به شهر دارند و سوئیت های آن دارای بالکن اند. جالب است بدانید امکان رزرو ساعتی( ۳ ساعت) اتاق سوپریور دابل روم این هتل را هم دارید! از نظر امکانات اتاق ها همگی مشابه و دارای فضای نشیمن، سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت هستند. صندوق امانات نسبتا کوچکی در هر اتاق تعبیه شده تا خیال مهمانان از امنیت وسیله های گران بهایشان راحت باشد. حمام داخل سوئیت ها مجهز به وان و دوش بوده و دارای لوازم بهداشتی رایگان هستند. حوله و دمپایی نیز در همه اتاق ها قرار داده شده است.

رستوران های هتل تانگ لانگ اوپرا هانوی


هتل Thang Long Opera Hanoi تنها یک رستوران به نام" Milgaro" دارد که با تهیه مواد اولیه تازه انواع غذاهای آسیایی و اروپایی را به صورت بوفه و لاکارته سرو می کند. این رستوران علاوه بر سه وعده غذایی اصلی در وعده های برانچ و عصرانه نیز آماده پذیرایی از مهمانان است.

امکانات ورزشی، تفریحی هتل


گردشگرانی که چندین بار با خرید بلیط هواپیما خارجی به هانوی سفر کرده اند می دانند که طبیعت زیبا و سرسبز هانوی هر گردشگری را وسوسه می کند تا دل به دریا زده و پیاده یا با کرایه دوچرخه به گشت و گذار در خیابان های هانوی بپردازد. پیدا کردن جایی که دوچرخه کرایه دهد چالشی بزرگ است اما اگر در هتل تانگ لانگ اقامت داشته باشید می توانید به راحتی از این هتل دوچرخه کرایه و یا در تورهای پیاده روی هتل شرکت کنید. همچنین تورها و کلاس هایی در رابطه با آداب و رسوم محلی برگزار می شود که برای آشنایی با فرهنگ هانوی بسیار مناسب است. Thang Long هانوی کودکان را از یاد نبرده و برای ان ها زمین بازی مخصوصی را در نظر گرفته است. کلاس های یوگا، باشگاهی مجهز، خدمات ماساژ، خدمات اسپا و سونا از دیگر خدمات و امکانات ورزشی تفریحی هتل هستند.

امکانات و خدمات هتل


یکی از محبوب ترین خدمات هتل تانگ لانگ اوپرا هانوی برای رانندگانی است که گواهینامه بین الملل دارند. این دسته از گردشگران می توانند با کرایه اتومبیل از هتل تجربه رانندگی در خیابان های هانوی را داشته باشند. از طرفی چون هانوی مقصدی محبوب است بیشتر جاذبه های آن صف طولانی برای تهیه بلیط دارند اما مهمانان هتل تانگ لانگ می توانند با کمک کارکنان بخش کانسیرج از این صف ها و انتطارهای طولانی دور باشند. خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، اتاق چمدان، سوئیت عروس، اتاق های بدون سیگار، چک این/ چک اوت اختصاصی، کارکنان چند زبانه، و پذیرش ۲۴ ساعته از دیگر خدمات و امکانات این هتل هستند.

فاصله هتل تانگ لانگ اوپرا هانوی تا اماکن و جاذبه های نزدیک


فاصله تا برج ویتکومبانک: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ کودکان هانوی: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ ملی ویتنام: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید ترانگ تین پلازا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع سنت جوزف: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا رود سرخ: ۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است