search
menu

هتل Lenid Hotel Tho Nhuom Hanoi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lenid Hotel Tho Nhuom Hanoi
امکانات هتل لنید تو نهوم
خدمات هتل
فعالیت های تفریحی هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل لنید تو نهوم
اماکن دیدنی نزدیک به هتل لنید تو نهوم

درباره هتل Lenid Hotel Tho Nhuom Hanoi


هتل لنید تو نهوم از گزینه های اقامتی شیک و مجلل شهر دیدنی و شگفت انگیز هانوی است که در مکانی خوش منظره و تماشایی واقع در ۶۰۰ متری دریاچه هوآن کیم واقع شده است. این هتل چهار ستاره که از طیف وسیعی از امکانات رفاهی برخوردار گشته، قادر است اقامتی آسوده را برای کلیه گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ویتنام رقم بزند و آن ها را در تجربه سفری بیادماندنی یاری رساند.

امکانات هتل لنید تو نهوم


از آنجایی که هتل Lenid Hotel Tho Nhuom Hanoi، اقامتگاهی چهار ستاره است، انتظارات از این هتل بالاست. خوشبختانه این هتل با داشتن امکانات رفاهی فراوانی نظیر رستوران، پارکینگ، نوشگاه، اسنک بار، رختکن، دستگاه خودپرداز، آسانسور، کافی شاپ، اتاق خانواده، محوطه استعمال دخانیات، انبار چمدان و سالن گردهمایی و برگزاری اجلاس توانسته است رضایت تمامی گردشگرانی را که با خرید بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت در این هتل اقامت می کنند، جلب کند. برای آسودگی خیال میهمانان، فضای مناسبی در هتل لنید تو نهوم به محل پارک خودروی گردشگران اختصاص داده شده تا میهمانان از بابت امنیت وسایل نقلیه خود هیچ نگرانی نداشته باشند.
همچنین برای تامین نیازهای خورد و خوراک میهمانان هتل، رستورانی باکیفیت در نظر گرفته شده تا کلیه امکانات رفاهی برای افرادی که این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند، در محوطه هتل فراهم گردد. خوب است بدانید که رستوران هتل از محیطی بسیار دلنشین و دوست داشتنی و سرآشپزانی که قادرند انواع و اقسام غذاهای لذیذ چینی، دریایی، ژاپنی و بین المللی را در اندک زمانی فراهم کنند، تشکیل شده است.

خدمات هتل


افزون بر امکانات ذکر شده، هتل لنید تو نهوم قادر است گستره وسیعی از خدمات رفاهی از جمله خدمات تهیه بلیط هواپیما و جاذبه های گردشگری، خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، پذیرش شبانه روزی، صرافی، تحویل مواد غذایی، کرایه اتومبیل، سرویس رفت و برگشت فرودگاهی و خانه داری را به کلیه میهمانان خود ارائه دهد. ناگفته نماند که اینترنت پرسرعت وایفای نیز از همان بدو ورود در اختیار کلیه گردشگران قرار خواهد گرفت تا لذت گشت و گذاری پرسرعت و امن را در فضای مجازی و در طول اقامت در هتل لنید تو نهوم تجربه کنند.

فعالیت های تفریحی هتل


میهمانان با رزرو اتاقی در هتل لنید تو نهوم قادر خواهند بود در فعالیت های جذاب و مفرحی نظیر تور موتورسیکلت، کلاس های آشپزی به سبک تایلندی، تور آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم ساکنان هانوی و تور پیاده گردی شرکت کرده و اوقات فراغت خود را در این هتل به بهترین شکل سپری کنند.

واحدهای اقامتی هتل


وجود طرح های اقامتی مختلف در هتل لنید تو نهوم موجب گردیده که دست میهمانان در انتخاب واحد اقامتی مناسب باز باشد و قادر باشند بهترین واحد اقامتی متناسب با بودجه و تعداد نفرات خود را برای اقامتی آسوده برگزینند. لازم است ذکر گردد که کلیه واحدهای اقامتی هتل لنید تو نهوم با اسباب و وسایل رفاهی از قبیل: یخچال، تلویزیون، آباژور، تخت خواب، مبلمان، میز و صندلی، کمد لباس و غیره چیدمان گردیده و به سیستم تهویه مطبوع و اطفاء حریق مجهز شده اند.

موقعیت مکانی هتل لنید تو نهوم


به لطف قرارگیری در مکانی مطلوب، دسترسی میهمانان هتل به برخی از پرگردشگرترین جاذبه های هانوی امکان پذیر گردیده است. فاصله اندک هتل تا جاهای دیدنی هانوی نظیر زندان تاریخی هوآ لو، موزه زنان ویتنام و کلیسای جامع سینت جوزف باعث شده که این هتل به مکانی محبوب برای گردشگرانی که دوست دارند در هتلی نزدیک به اماکن دیدنی ویتنام اقامت کنند، مبدل گردد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل لنید تو نهوم


فاصله هتل تا زندان هوآ لو: ۰.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا بتکده کوآن سو: ۰.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه زنان ویتنام: ۰.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا کتابخانه ملی ویتنام: ۰.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه هنرهای زیبای ویتنام: ۱.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است