search
menu

هتل Hanoi Daewoo Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hanoi Daewoo Hotel
اماکن نزدیک به هتل داوو هانوی

درباره هتل Hanoi Daewoo Hotel


هتل داوو یکی از هتل های ۵ ستاره هانوی است، هتلی لوکس و زیبا که با منظره ی باغ وحش و دریاچه کوچک Thu Leاز تراس اتاق‌ها این هتل را خاص تر کرده است. قدمت این هتل به سال ۱۹۹۶ بازمی گردد و درمیان چندین پارک و سفارتخانه واقع شده است. هتل داوو دارای طیف خدمات و امکانات زیادی است تا بهترین اقامت را برای مسافرانش فراهم کند. اتاق‌های این هتل دارای طراحی داخلی به سبک روشن است و دارای مبلمان چوبی می‌باشد. وسایل زینتی و تابلوهای اتاق‌ها از آثار هنری هنرمندان محلی و بین‌المللی است. همه اتاق‌های هتل داوو هانوی مجهز به حمام به همراه تمام لوازم بهداشتی و حوله است. همچنین مینی بار و صندوق امانات نیز وجود دارد. دسترسی راحت‌تر به فضای مجازی نیز اینترنت به صورت رایگان در اتاق‌ها در دسترس است.
هتل داوو هانوی دارای ۳ رستوران است که تنوعی از غذاهای محلی و بین‌المللی را با کیفیتی مناسب سرو می‌کند همچنین بار و نانوایی آماده پذیرایی از مهمانان این هت است. میتوانید طعم غذاهای خاص ژاپنی را در رستوران Edo تجربه کنید. همچنین می‌توانید از طعم کیک‌های خانگی در Palm Court که در قسمت لابی سرو می‌شود لذت ببرید. برای رفاه بیشتر مسافران امکان سرو غذا در اتاق به صورت ۲۴ ساعته فراهم شده است. خدمات اجاره ماشین و لیموزین نیز در هتل Hanoi Daewoo Hotel فراهم شده است. هتل داوو درمحله Ba Dinh قرار دارد که بهترین مکان برای گردشگرانی است که به تاریخ، جاذبه‌های گردشگری و شهر قدیمی علاقه‌مند هستند. فروشگاهی برای خرید سوغاتی و هدیه نیز در هتل مستقر است. همچنین آرایشگاه مردانه و زنانه این امکان را به شما می‌دهد که همیشه ظاهری آراسته داشته باشید. اگر به برنامه ورزشی خود اهمیت می‌دهید و حتی در طول سفر از آن غافل نمی‌شوید می‌توانید از سالن ورزشی و بدنساری هتل داوو استفاده کنید. سالن اسپا با انواع ماساژ ها نیز بهترین گرینه برای رفع خستگی پس از یک روز گردش در شهر است. برای تجربه یک سفر به یادماندنی می‌توانید از امکانات تفریحی هتل مانند مینی گلف استفاده کنید. این هتل با وجود امکاناتی چون زمین بازی کودکان، استخر کودکان، منوی غذایی مخصوص و امکان نگهداری از کودکان، نگرانی خانواده‌ها را برطرف کرده است از این رو هتل داوو یکی از بهترین هتل‌ها برای اقامتی آسوده در هانوی به همراه خانواده و فرزندان است. همچنین سایر خدمات این هتل شامل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی و همچنین برق انداختن کفش‌هایتان می‌باشد
در هتل داوو مهمانان می‌توانند به بخش تور دسک هتل بروند و درخواست تور کنند و بلیط‌های لازم را برای بازدید از مکان‌های جاذب شهر از این بخش تهیه کنند. فاصله هتل داوو هانوی تا فرودگاه بین‌المللی نوا به تنها ۲۰.۵ کیاومتر است که اومی‌توانید برای رفت‌وآمد به آن از سرویس شاتلی که هتل فراهم کرده است استفاده کنید.

اماکن نزدیک به هتل داوو هانوی


دریاچه Thu Le تا هتل داوو هانوی: ۳۰۰ متر
مرکز خرید Lotte تا هتل داوو هانوی: ۲۰۰ متر
ایستگاه راه آهن هانوی تا هتل داوو هانوی: ۳.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است