search
menu

هتل Grand Vista Hanoi

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Vista Hanoi
امکانات عمومی هتل گرند ویستا هانوی
خدمات هتل گرند ویستا هانوی
گزینه های اقامتی هتل گرند ویستا هانوی
امکانات اتاق های هتل گرند ویستا هانوی
موقعیت مکانی هتل گرند ویستا هانوی
فاصله هتل گرند ویستا هانوی تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر

درباره هتل Grand Vista Hanoi


هتل گرند ویستا هانوی از هتل های ۵ ستاره و لوکس شهر دیدنی هانوی ویتنام است که در مکانی بسیار دنج و آرام و دور از ازدحام شهری قرار دارد. این هتل که یکی از برترین هتل های ویتنام محسوب می شود، با داشتن امکاناتی بی شمار، لذت فراموش نشدنی اقامت در ویتنام را پیشکش میهمانان خود می کند.

امکانات عمومی هتل گرند ویستا هانوی


بی تردید مهمترین دلیلی که گردشگران، هتل گرند ویستا هانوی را برای اقامت خود برمی گزینند، امکانات فراوان آن است. از پارکینگی رایگان و مطمئن گرفته تا باشگاه بدنسازی، هرآنچه برای اقامتی خاطره انگیز بدان نیاز باشد، در هتل گرند ویستا هانوی یافت خواهد شد. جالب است بدانید که هتل Grand Vista Hanoi دارای استخری سرپوشیده است که با آب پاکیزه و زلال خودمی تواند خستگی گشت و گذار در شهر دیدنی هانوی را از تن میهمانان هتل بزداید. رستوران هتل نیز مانند سایر امکانات لوکس آن، از فضایی بسیار مجلل و دلنشین برخوردار است و با طیف وسیعی از غذاهای لذیذ و مقوی خود، طعم شیرین اقامت در این هتل را دوچندان خواهد ساخت. برخی دیگر امکانات هتل گرند ویستا هانوی عبارتند از: کافی شاپ، پارکینگ رایگان، اسپا، مربی بدنسازی، جکوزی، خودپرداز، اتاق بخار، اتاق چمدان و سونا.

خدمات هتل گرند ویستا هانوی


اگر تصور می کنید که مزایای اقامت در هتل گرند ویستا هانوی صرفا به برخورداری از امکانات فوق خلاصه می گردد، حتما از خدمات بی شمار هتل های ۵ ستاره بی خبرید. بی دلیل نیست هتل گرند ویستا هانوی جز هتل های ۵ ستاره ویتنام محسوب می شود، این هتل قادر است خدمات فراوانی نظیر پذیرش ۲۴ ساعته، کلاس های آموزشی فرهنگ محلی ها، موسیقی زنده، کلاس های آشپزی، تورهای پیاده روی، کرایه دوچرخه، پرستاری از کودکان، تهیه بلیط هواپیما، صرافی، اسپا، ماساژ و خدمات آرایشی را به میهمانان خود عرضه دارد.

گزینه های اقامتی هتل گرند ویستا هانوی


با وجود اینکه اکثر گزینه های اقامتی هتل گرند ویستا هانوی از اتاق هایی لوکس و مجلل تشکیل شده اند، اما این هتل برای آن دسته از افرادی که بودجه محدودی را برای سفر خود در نظر گرفته اند نیز، واحدهای اقامتی اقتصادی و باکیفیتی را تدارک دیده است. از واحدهای اقامتی بزرگ و لوکسی نظیر کینگ استودیو گرفته تا اتاق های اقتصادی تر و کوچک تری چون پریمیوم کینگ روم، طیف وسیعی از واحدهای اقامتی برای میهمانان هتل در نظر گرفته شده است تا دست آن ها در انتخاب مناسب ترین گزینه برای اقامت خود باز باشد.

امکانات اتاق های هتل گرند ویستا هانوی


طراحی واحدهای اقامتی هتل گرند ویستا هانوی بسیار ساده و در عین حال مدرن است. دکوراسیون اتاق های این هتل با وسایل رفاهی از قبیل تلویزیون ماهواره ای، مبلمانی شیک، تخت خواب هایی راحت، میز کار، صندلی و کلیه اسباب و لوازم اقامتی تزئین شده است.

موقعیت مکانی هتل گرند ویستا هانوی


از دیگر مزایای اقامت در هتل گرند ویستا هانوی، قرار گرفتن در نزدیکی بسیاری از جاذبه های گردشگری و زیبای شهر دیدنی هانوی ویتنام است. اماکن دیدنی نظیر دریاچه انگوک خان، آکادمی ملی موسیقی و مرکز سینمایی ملی ویتنام در فاصله یک کیلومتری این مکان قرار دارند و بازدید از آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت.

فاصله هتل گرند ویستا هانوی تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر


فاصله هتل تا آکادمی ملی موسیقی ویتنام: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا دریاچه انگوک خان: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز سینمای ملی ویتنام: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله هتل تا ورزشگاه هانگ دی: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله هتل تا معبد ادبیات هانوی: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه هنرهای زیبای ویتنام: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله هتل تا معبد کوآن تاه: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار دانگ ژوان: ۳٫۲ کیلومتر

امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است