search
menu

هتل Yayla Hotel Trabzon

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Yayla Hotel Trabzon
امکانات هتل یایلا ترابزون
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و رفاهی هتل
فاصله هتل یایلا ترابزون تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Yayla Hotel Trabzon


هتل یایلا در فاصله یک کیلومتری از سواحل اوزون گل در ترابزون واقع شده است. نزدیک بودن این هتل به اماکن مهم شهر و همچنین جاذبه های گردشگری همچون دریاچه اوزون گل و موزه‌های ترابزون که امکان بازدید آسان از این مناطق را برای مسافران فراهم کرده است، از ویژگی های مهم این هتل است که همواره مورد توجه گردشگران بوده است. هتل در فاصله ۹۰ کیلومتری از فرودگاه ترابزون قرار دارد و در صورت نیاز خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی در دسترس مسافران است. مهمانان با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر، هتل زیبای یایلا یک مکان مناسب برای اقامت به شمار می‌آید که اقامتی فراموش نشدنی را برای مهمانان رقم خواهد زد.

امکانات هتل یایلا ترابزون


هتل یایلا در فضای بیرونی دارای امکاناتی از قبیل مبلمان فضای باز، باغ و امکانات باربیکیو با دریافت هزینه اضافی است که فضای بی نظیری را برای تفریح و استراحت مسافران فراهم می‌کند. از جمله امکاناتی که هتل برای مسافران ارائه می‌دهد شامل WiFi رایگان، ورود و خروج سریع، انبار چمدان، میز تور، خدمات فکس و فتوکپی، خدمات تبدیل ارز، کرایه اتومبیل، اتاق های خانوادگی، تحویل مواد غذایی، همچنین خدمات ترانسفر فرودگاهی، سرویس رفت و برگشت و تحویل و تخلیه فرودگاهی، بطری آب و وعده های غذایی کودکان همه با هزینه اضافی است. میز پذیرش ۲۴ ساعته که کارکنان آن در بدو ورود از مهمانان استقبال کرده، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات برای مسافران هستند. برای مسافرانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند خدمات پارکینگ خصوصی رایگان در هتل Yayla Hotel Trabzon در دسترس است که برای استفاده نیاز به رزرو نیست. از خدمات نظافتی که هتل ارائه می‌دهد می‌توان به خدماتی همچون سرویس اتو، خشک شویی و لباسشویی اشاره کرد که همه با دریافت هزینه اضافی ارائه می‌شود. همچنین نظافت به صورت روزانه در این هتل انجام می‌شود. از خدمات امنیتی موجود در این هتل می‌توان به کپسول‌های اتش نشانی، دوربین مدار بسته، حسگر دود، هشدار امنیتی، نگهبانی ۲۴ ساعته و صندوق امانات اشاره کرد. در هتل یایلا صبحانه در اتاق سرو می‌شود. هتل دارای یک رستوران à la carte با غذاهای محلی است که غذاهایی با ماهی آب شیرین، گوشت و مرغ ارائه می‌دهد. همچنین سالاد، ترشی خانگی و سوپ کلم در دسترس است. همراه داشتن حیوانات خانگی و استعمال دخانیات در این هتل ممنوع است اما مکان‌هایی اختصاصی برای افراد سیگاری فراهم شده است. هتل فاقد آسانسور بوده و جابجایی در طبقات فقط از طریق پله انجام می‌شود. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، عربی و ترکی تسلط کامل دارند و آماده استقبال از میهمانان عزیز هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل یایلا دارای انواع اتاق های مختلف شامل سوئیت، اتاق سه تخته، اتاق دو نفره، اتاق دو نفره/ دوبل است که بسته به نیاز مسافران در صورت سفر به تنهایی یا با گروه خانواده و دوستان امکان دسترسی به انواع اتاق ها وجود دارد و اقامتی دنج را برای مهمانان تضمین می‌کند. اتاق های هتل با دکوراسیون زیبا و مبله دارای کفپوش پارکت بوده و Wi-Fi رایگان در اتاق ها در دسترس است. اتاق های هتل Yayla Hotel Trabzon ضدسیگار بوده و همگی دارای سیستم تهویه مطبوع، عایق صدا و سیستم گرمایشی هستند. اتاق ها دارای یک تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال های ماهواره ای، چای ساز و قهوه ساز، یک میزکار، کمد لباس و تلفن بوده و اتاق ها دارای ملحفه و حوله و دمپایی هستند. اتاق های هتل دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار، حوله، توالت فرنگی و دستمال توالت است. برخی از اتاق ها دارای بالکن با چشم انداز جنگل و باغ است. همچنین در این هتل سرویس اتاق نیز ارائه می شود.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل


از امکانات تفریحی و سرگرمی که این هتل برای مسافران فراهم کرده است می‌توان به امکانات صید ماهی، پیاده روی و تورهای دوچرخه سواری همه با هزینه اضافی اشاره کرد.

فاصله هتل یایلا ترابزون تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا دریاچه اوزون گل: ۸۵۰ متر
فاصله تا پارک کودک : ۸۵۰ متر
فاصله تا آبشار جراح پاشا: ۲ کیلومتر
فاصله تا تراس سیر : ۲.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است