search
menu

هتل Tilya Resort Hotel Trabzon

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tilya Resort Hotel Trabzon
امکانات عمومی هتل تیلیا ریزورت ترابزون
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تیلیا ریزورت ترابزون با جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Tilya Resort Hotel Trabzon


هتل تیلیا ریزورت از هتل‌های ۴ ستاره در شهر ترابزون ترکیه است. این هتل دارای ساحل اختصاصی بوده و جزو هتل‌های محبوب در شهر ترابزون به شمار می‌رود، به‌طوری‌که سالانه از شهرهای مختلف کشور ترکیه و کشورهای دیگر برای اقامتشان این هتل را انتخاب می‌کنند. همچنین به دلیل دارا بودن موقعیت جغرافیایی خوب دسترسی آسانی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید دارد که همین امر سبب جلب رضایت مسافران زیادی می‌شود. هتل تیلیا ریزورت در ساحل آکجابات در محدوده دریای سیاه واقع‌شده است، اینجا یکی از ساحل بسیار تمیز کشور ترکیه به شمار می‌رود. شهر ترابزون جاذبه‌های دیدنی زیادی دارد که برخی از مشهورترین جاذبه‌ها عبارت‌اند از کاخ آتاتورک، صومعه سوملا، موزه ایاصوفیه و چندین موزه دیگر که بازدید از آن‌ها به گردشگران توصیه می‌شود. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل Tilya Resort Hotel Trabzonفرودگاه ترابزون است که با ۱۸ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. برخی از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از سه استخر شنا، پارکینگ رایگان، اینترنت وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها.

امکانات عمومی هتل تیلیا ریزورت ترابزون


با توجه به اینکه پارکینگ اختصاصی رایگان در هتل تیلیا ریزورت دایر شده است، بنابراین مسافرانی که ماشین شخصی دارند با خیال راحت می‌توانند از این پارکینگ استفاده کنند. همچنین برای گشت‌وگذار می‌توانید از ترانسفر بهره‌مند شوید یا اینکه از لابی اتومبیل کرایه کنید، درهرصورت برای استفاده از این امکانات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. در هتل تیلیا ریزورت اینترنت وای فای در فضای داخلی و محوطه و کنار ساحل قابل‌دسترس است. پذیرش در این مجموعه به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند. همچنین در قسمت صرافی می‌توانید تبدیل ارز کنید و در بخش تور و گردشگری با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی آشنا شوید. اتاق چمدان نیز برای نگهداری از وسایلتان تا زمان فرارسیدن ساعت پرواز تعبیه‌شده است. مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از هتل Tilya Resort Hotel Trabzon اتاق رزرو کنند، زیرا امکانات رفاهی مناسبی برایشان تعبیه‌شده است. ممکن است برخی از مسافران به دلیل کار و تجارت با خرید بلیط هواپیما عازم شهر ترابزون شوند که در این صورت می‌توانند جلسات کاری‌شان را در بخش بیزینس این هتل برگزار کرده و حتی از فکس و فتوکپی نیز با هزینه مجزا بهره‌مند شوند. با توجه به اینکه پرسنل در این مجموعه کارآزموده هستند، در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی در حال تلاش‌اند. همچنین همگی به زبان‌های عربی، آلمان، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. همین امر سبب گشته تا با مسافران به راحتی ارتباط برقرار کنند.

امکانات تفریحی هتل


امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل علاوه بر ساحل اختصاصی می‌توان به استخرهای شنا اشاره کرد که یک استخر شنای روباز همراه با پارک آبی است و به‌صورت فصلی دایر می‌شود، بی‌شک یکی از خاطره‌انگیزترین لحظه‌های عمرتان را در این قسمت تجربه خواهید کرد و اصلاً متوجه گذر زمان نخواهید شد. همچنین استفاده از این استخر برای تمامی رده‌های سنی مناسب بوده و در کنار استخر می‌توانید از چترهای آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید. سرسره‌های آبی نیز لحظات هیجان‌انگیزی را برایتان فراهم می‌کند. علاوه بر آن دو استخر سرپوشیده در هتل Tilya Resort Hotel Trabzon دایر شده‌اند که این استخرها نیز فصلی بوده و برای تمامی رده‌های سنی مناسب هستند. همچنین برای کودکان زمین‌بازی وجود دارد که می‌توانند ساعت‌ها در این قسمت سرگرم شوند. سایر تفریحات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از ماهی گیری که موردتوجه خیلی از مسافران قرار می‌گیرد و با پرداخت هزینه مجزا از این سرگرمی بهره‌مند می‌شوند. سایر فعالیت‌های مربوط به سلامتی و سرگرمی نیز در این هتل عبارت‌اند از باشگاه بدن‌سازی با مجهزترین دستگاه‌ها، بخش اسپا شامل فضای ریلکس کردن، اتاق بخار، حمام عمومی و سونا است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل یکی از راحت‌ترین هتل‌های شهر ترابزون به شمار می‌رود. تنوع اتاق قدری زیاد است که با خیال راحت می‌توانید اتاق موردنظرتان را انتخاب کنید. انواع اتاق‌ها در هتل تیلیا ریزورت عبارت‌اند از اتاق خانواده، اتاق دلوکس با چشم‌انداز دریا، اتاق دوبل استاندارد با چشم‌انداز کوه، سوئیت شامل یک اتاق‌خواب و پذیرایی، اتاق دوبل کانکتینگ تو کامپورت با چشم‌انداز ساحل، اتاق تریپل دلوکس با چشم‌انداز دریا، اتاق تریپل با چشم‌انداز کوه، اتاق دوبل کانکتینگ با چشم‌انداز کوه، اتاق دوبل کانکتینگ با چشم‌انداز دریا و اتاق کامفورت با چشم‌انداز ساحل. اتاق‌های موجود در هتل تیلیا ریزورت شامل تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، مینی بار، گاوصندوق و میز کار است. حمام‌های مدرن شامل دوش، وان، لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی هستند.
همچنین از همه اتاق‌ها چشم‌انداز بسیار زیبایی از دریا و محوطه اطراف را تماشا خواهید کرد. سایر امکانات ارائه‌شده در اتاق‌های این مجموعه عبارت‌اند از کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، عایق صدا، وسایل اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فرش، یخچال، کتری برقی، لوازم شستشو، میز کار، فضای غذاخوری و بالکن. دقت داشته باشید که در داخل اتاق‌های هتل Tilya Resort Hotel Trabzon اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود و افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده مراجعه کنند. در داخل سوئیت‌ها نیز علاوه بر امکانات ذکرشده کاناپه تخت شو در قسمت پذیرایی قرار داده‌شده است. همچنین برای دسترسی به‌تمامی طبقات این هتل آسانسور تعبیه‌شده که به راحتی می‌توانید در هر طبقه از این هتل اتاق رزرو کنید.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل غذاهای خاص با طعم خوش ارائه می‌دهند. غذاهای محلی طرفداران زیادی دارد که روزتان را با صبحانه مجلل و کامل در رستوران این هتل آغاز کنید که به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود. برای وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی محلی را سفارش دهید. همچنین در قسمت لابی کافی‌شاپ دایر گردیده شده که چای، قهوه، آبمیوه و نوشیدنی ارائه می‌دهند.

فاصله هتل تیلیا ریزورت ترابزون با جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل ماربلا: ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا پلاژ یوروز: ۱۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است