search
menu

هتل Sweet Home Suite Hotel Trabzon

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sweet Home Suite Hotel Trabzon
امکانات عمومی هتل آپارتمان سوئیت هوم ترابزون
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان سوئیت هوم ترابزون تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sweet Home Suite Hotel Trabzon


هتل آپارتمان سوئيت هوم از محل‌های اقامت شهر ترابزون به شمار می‌رود که دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی است. سوئیت هوم جزو مکان‌های مشهور در این شهر است و در طول سال مسافران زیادی از سراسر نقاط جهان برای اقامتشان این هتل را انتخاب می‌کنند و در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو آن اقدام می‌کنند. با اقامت در هتل Sweet Home Suite Hotel Trabzon حدوداً ۱۲ دقیقه پیاده‌روی تا ساحل خواهید داشت که همین امر سبب جلب‌توجه مسافران زیادی می‌شود، علاوه بر آن تا موزه ایاصوفیه ۱۱ کیلومتر و تا کاخ آتاتورک نیز ۱۲ کیلومتر فاصله وجود دارد که بازدید از این دو جاذبه دیدنی به گردشگران شهر ترابزون توصیه می‌شود. همچنین استادیوم سئول گونش با ۱۴ کیلومتر فاصله جزو جاذبه‌های مشهور در شهر ترابزون است. فرودگاه ترابزون نیز دو کیلومتر تا این هتل فاصله دارد که از طریق شاتل فرودگاهی دسترسی آسانی خواهید داشت. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پارکینگ رایگان، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، رستوران و اتاق‌های ضد سیگاری اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل آپارتمان سوئیت هوم ترابزون


اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل مخصوصاً در محوطه و داخل اتاق‌ها قابل‌دسترس است. برای میهمانان فضایی برای ریلکس کردن تعبیه‌شده است که این قسمت مشترک بوده و تمامی مسافران می‌توانند بهره‌مند شوند. پارکینگ اختصاصی در هتل آپارتمان سوئیت هوم دایر شده است که استفاده از این پارکینگ نیازی به پرداخت هزینه ندارد و بدون رزرو قبلی می‌توانید بهره‌مند شوید. میز تور و گردشگری در لابی هتل برای معرفی جاذبه‌های دیدنی دایر شده است. اتاق چمدان مخصوص نگهداری از وسایل و چمدان در نظر گرفته‌شده است. صرافی برای تبدیل ارز در لابی هتل Sweet Home Suite Hotel Trabzon دایر شده و در بخش پذیرش نیز به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال و پاسخگویی به مسافران هستند. پرسنل در این مجموعه مجرب و کارآزموده بوده و همگی به زبان‌های عربی، انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. از امکانات ارائه‌شده در قسمت شست‌وشوی این هتل می‌توان به خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش اشاره کرد که همه این موارد با هزینه مجوز انجام می‌گیرند. درصورتی‌که به دلیل سفر کاری عازم شهر ترابزون می‌شوید، بهتر است با مسئولین هماهنگی‌های لازمه را انجام دهید و در قسمت بیزینس جلسات کاری‌تان را برگزار کنید و از فکس و فتوکپی نیز به‌صورت رایگان بهره‌مند شوید.

امکانات تفریحی هتل


برای سرگرم کردن کودکان در محوطه‌این هتل زمین‌بازی تعبیه‌شده است. همان‌طور که اشاره شد در فضای بیرونی هتل محلی برای ریلکس کردن وجود دارد، همچنین محوطه‌ای برای پیک‌نیک نیز در نظر گرفته‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع واحدهای اقامتی موجود در داخل هتل آپارتمان سوئیت هوم عبارت‌اند از سوئیت خانواده با چشم‌انداز دریا شامل دو اتاق‌خواب و پذیرایی، سوئیت خانواده با چشم‌انداز کوه شامل دو اتاق‌خواب و پذیرایی، اتاق دوبل سوپرییر، اتاق توئین کلاسیک، سوئیت کینگ با چشم‌انداز دریا همراه با جکوزی و سونا، سوئیت دوخوابه، سوئیت خانواده با چهار اتاق‌خواب و دو پذیرایی. تمامی اتاق‌های هتل Sweet Home Suite Hotel Trabzon شامل بالکن بوده و از این قسمت می‌توانید چشم‌انداز زیبایی را تماشا کنید و اینکه به دلیل عایق صدا بودن اتاق‌ها در هتل آپارتمان سوئیت هوم اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. در داخل آشپزخانه سوئیت‌ها می‌توانید از یخچال، کتری برقی، ماشین ظرف‌شویی و لباسشویی، قهوه ساز، اجاق‌گاز، میز غذاخوری و لوازم شست‌وشو بهره‌مند شوید. همچنین حمام اختصاصی نیز شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. درب ورودی هر یک از واحدهای اقامتی مسیری برای عبور ویلچر تعبیه‌شده است. سایر امکانات در داخل واحدهای اقامتی می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فضای نشیمن و فضای غذاخوری، میز کار، کاناپه تخت شو اشاره کرد. توجه داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع بوده و افراد سیگاری باید به این مورد دقت داشته باشند.

رستوران هتل


وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس همه‌روزه در رستوران این هتل سرو می‌شود. همچنین در این هتل می‌توانید انواع غذاهای غذای فوری مانند پیتزا و استیک را سفارش دهید. مطمئن باشید که غذاهای حلال در رستوران این هتل قابل‌ارائه است، بدین‌جهت خیالتان از بابت غذای سرو شده آسوده باشد.

فاصله هتل آپارتمان سوئیت هوم ترابزون تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه ترابزون: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد و مقبره گل‌بهار خاتون: ۵۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ آتاتورک: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه ایاصوفیه ترابزون: ۷.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است