search
menu

هتل Park Square Hotel Trabzon

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Park Square Hotel Trabzon
امکانات کلی هتل پارک اسکوئر ترابزون
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پارک اسکوئر ترابزون تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Park Square Hotel Trabzon


هتل پارک اسکوئردر مرکز شهر ترابزون واقع شده است. ترابزون شهری در ساحل دریای سیاه در شمال شرقی ترکیه است. ایاصوفیه که در قرن سیزدهم به عنوان یک کلیسا ساخته شد، به عنوان یک بیمارستان و یک موزه خدمت می‌کرد، اما امروزه به مسجدی با نقاشی‌های دیواری بازسازی شده تبدیل شده است. زیبایی‌های طبیعی این منطقه را می‌توان در پارک Zagnos Vadisi و Tabzon Meydon Park مشاهده کرد، در حالی که تئاتر دولتی ترابزون از نقاط برجسته فرهنگی است. کاخ آتاترک، صومعه کایماکلی و قلعه ترابزون از دیگر جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل هستند که مورد توجه گردشگران و مسافران بسیاری قرار گرفته‌اند. فرودگاه ترابزون ۴.۵ کیلومتر با هتل فاصله دارد. این هتل خدمات ترانسفر دو طرفه فرودگاهی رایگان نیز ارائه می‌دهد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به ترابزون ترکیه را داشته باشید، هتل Park Square Hotel Trabzon با ارائه امکانات رفاهی مناسب و قیمت مناسب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل پارک اسکوئر ترابزون


هتل پارک اسکوئر ترابزون دارای پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، انبار چمدان و وای فای رایگان در مکان‌های عمومی و اتاق‌ها است. کارکنان هتل می‌توانند در ترتیب دادن تور و یا تبادل ارز به میهمانان کمک کنند. خدمات خدمتکار روزانه و واکس کفش نیز ارائه می‌شود. این هتل همچنین تورهایی را به مناطق توریستی در ترابزون، گیرسون و اردو ترتیب می‌دهد. یک اتاق جلسه نیز در این هتل وجود دارد. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود ا به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای رفتن به طبقات بالاتر آسانسور وجود دارد. کشیدن سیگار در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود. برای میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، پارکینگ رایگان در دسترس است. سیستم اعلام و اطفا حریق نیز برای پیشگیری از بروز حوادث ناگوار در هتل تعبیه شده است. علاوه بر خدماتی که به آن‌ها اشاره شد، خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب و با اخلاق هتل Park Square Hotel Trabzon با تسلط به زبان‌های انگلیسی، عربی و ترکی از میهمانان استقبال کرده و آماده پاسخگویی به سوالات آن‌ها هستند. از کودکان در هر سنی استقبال می‌شود. هزینه اقامت برای افراد بالای ۱۲ سال در این هتل همانند افراد بزرگسال حساب می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Park Square Hotel Trabzon عبارتند از: اتاق‌های خانوادگی، اتاق دبل، اتاق سه تخته، سوئیت لوکس و اتاق دبل یا توئین استاندارد. هتل پارک اسکوئر ۳۹ اقامتگاه دارای گاوصندوق ارائه می‌دهد. همه اتاق‌ها عایق صدا هستند. هر اتاق دارای تهویه مطبوع و تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت، تلفن، میز کار، کمد لباس، چای ساز و قهوه ساز و مینی بار است. حمام خصوصی مجهز به وان یا دوش و سشوار است. چای، قهوه، حوله، دمپایی و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان نیز در هر اتاق ارائه می‌شود. اتو و میز اتو در صورت درخواست در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد. میهمانان می‌توانند با استفاده از اینترنت بی سیم رایگان وب گردی کنند. امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها نیز فراهم شده است.

رستوران هتل


هر روز صبح یک صبحانه بوفه باز که با مواد محلی تهیه شده است در هتل Park Square Hotel Trabzon سرو می‌شود. انواع غذاها و تنقلات در رستوران و اسنک بار موجود است.

فاصله هتل پارک اسکوئر ترابزون تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه ترابزون: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد و مقبره گلبهار خاتون: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید وارلیباس: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ایاصوفیه ترابزون: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ آتاترک: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل خانوادگی شهرداری یالینجاک: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است