search
menu

هتل Nazar Otel Trabzon

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nazar Otel Trabzon
امکانات عمومی هتل نظر ترابزون
امکانات تفریحی هتل
واحدهای اقامتی و امکانات واحدها
رستوران هتل
فاصله هتل نظر ترابزون تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Nazar Otel Trabzon


هتل نظر در اورتحیسار، محله‌ای در ترابزون و در مرکز شهر و نزدیک فرودگاه واقع شده است. پارک میدان ترابزون و موزه ترابزون از نقاط دیدنی قابل توجه هستند و مسافرانی که به دنبال خرید هستند ممکن است بخواهند از فروم ترابزون بازدید کنند. مهمانان از موقعیت مرکزی هتل قدردانی می‌کنند. هتل نظر واقع در قلب شهر سلجوک، دارای باغ و استخر روباز با چترهای آفتابی رایگان و صندلی‌های آفتاب‌گیر است. این هتل ۶۰۰ متر تا معبد آرتمیس و ۲.۸ کیلومتر تا ویرانه‌های افسوس و فاصله اندکی تا صومعه سوملا و کاخ آتاترک دارد. فرودگاه عدنان مندرس ازمیر ۶۴ کیلومتر با شما فاصله دارد؛ بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران محل پروازتان نباشید، زیرا فرودگاه از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل دسترس هست. این هتل دارای Wi-Fi رایگان و اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با تلویزیون ماهواره‌ای و مینی بار است.

امکانات عمومی هتل نظر ترابزون


از امکانات مشهور ارائه شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای‌فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، انبار چمدان، صندوق امانات و اتاق‌های ضد سیگاری اشاره کرد. اینترنت وای‌فای به‌صورت رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. در هنگام ورود به این هتل با قسمت پذیرش روبرو خواهید شد که به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند. در لابی بخش‌هایی به نام میز تور و گردشگری، اتاق چمدان و کتابخانه دایر گردیده است. اتاق چمدان یکی از امن‌ترین مکان‌ها برای نگهداری از چمدان‌های مسافران است. در قسمت مربوط به شستشو می‌توانید از خدماتی مانند لباسشویی، خشک‌شویی، و اتوکشی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. در قسمت بیزینس هتل خدماتی مانند فکس و فتوکپی ارائه می‌شود.
کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، نگران ماشین خود نباشند زیرا می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به‌صورت رایگان استفاده کنند. هتل Nazar Otel Trabzon دارای روم سرویس و صرافی است که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به این قسمت مراجعه کنید. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است و اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته‌شده است. میهمانان عزیز در نظر داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی در صورت درخواست بدون هزینه اضافی امکان‌پذیر هست. برای پیشگیری از بروز حوادث ناگوار این هتل مجهز به سیستم اعلام و اطفا حریق شده است. همچنین این هتل مجهز به دوربین مداربسته در همه قسمت‌ها است. کرایه اتومبیل و خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز در صورت درخواست و با هزینه اضافی ارائه می‌شود تا به شما کمک کند به جایی که می‌خواهید بروید. کارکنان مجرب و بااخلاق این هتل به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و ترکی مسلط بوده و با گشاده‌رویی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۰ صورت می‌گیرد. هیچ محدودیت سنی برای ورود به هتل وجود ندارد.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به کلاس‌ها و تورهای پیاده‌روی و گردشگری برای بازدید از محل‌های تاریخی و دیدنی اشاره کرد. همچنین این هتل استخر روباز با صندلی‌های آفتاب‌گیر یا صندلی‌های ساحلی دارد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدها


اتاق‌های موجود در این هتل همگی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا و سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب هستند که دمای اتاق‌ها را در حد مطلوب نگه می‌دارد و مشکلی از این بابت برایتان پیش نخواهد آمد و در فراهم کردن اقامتی بی‌نظیر نقش بسزایی دارند. همچنین دارای یک تراس وسیع مشرف به شهر است. حمام‌های اختصاصی در داخل همه اتاق‌ها شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. در این هتل، همه اتاق‌ها به طور روزانه و مرتب نظافت می‌شوند و از لحاظ تمیزی و پاکی موردتوجه مسافران قرار می‌گیرند. اتاق‌های موجود در داخل هتل Nazar Otel Trabzon شامل تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، کمد لباس، یخچال، تلویزیون، مینی بار، وسایل شستشو و میز کار هستند. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم رایگان هستند. همه واحدها بسیار شیک و تمیز و دارای بالکن هستند. برای قراردادن وسایل گران‌بها و ارزشمندتان نیز گاوصندوق در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده است. همچنین به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌های این هتل افراد سیگاری باید به محلی به‌دوراز اتاق‌ها مراجعه کنند.

رستوران هتل


صبحانه روزانه با توجه به فصل به سبک سنتی در لابی یا تراس سرو می‌شود. می‌توانید ناهار و شام را در رستوران هتل میل کنید. همچنین دارای یک بار است که انواع نوشیدنی‌ها را سرو می‌کند. انواع میوه‌ها با هزینه اضافی در دسترس هستند.

فاصله هتل نظر ترابزون تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا رستوران اژدر: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا رستوران سلچوک پیدسیسی: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا دریای اژه: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است