search
menu

هتل Kalfa Hotel Trabzon

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kalfa Hotel Trabzon
امکانات عمومی هتل کالفا ترابزون
واحدهای اقامتی و امکانات واحدها
رستوران هتل
فاصله هتل کالفا ترابزون تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kalfa Hotel Trabzon


هتل کالفا از هتل‌های دو ستاره در شهر ترابزون ترکیه است. هتل کالفا در مرکز شهر ترابزون واقع شده است و به دلیل نزدیکی به ایستگاه اتوبوس به تمامی نقاط شهر دسترسی آسانی خواهید داشت. جاهای دیدنی شهر ترابزون ترکیه به قدری زیبا هستند که از تماشایشان سیر نخواهید شد. شهر ترابزون به خاطر وجود بقایای تاریخی فراوان و مناظر طبیعی زیبا به یکی از مهم‌ترین شهرهای ترکیه تبدیل شده است. این هتل واقع در میدان آتاتورک، قلب ترابزون و کل دریای سیاه، خدمات متنوعی را که برای زندگی تجاری مورد نیاز است به مهمانان خود ارائه می‌دهد. با انتخاب این هتل اقامتی خوش و خاطره‌انگیز در انتظار شماست و به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار عالی دسترسی به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری برایتان آسان خواهد بود. همچنین از مراکز خرید نزدیک به این هتل نیز می‌توانید خرید کنید؛ بنابراین با خرید بلیط هواپیما سفری بی‌نظیر برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. هتل کالفا فقط دو دقیقه پیاده تا بندر فری ترابزون و تنها چهار کیلومتر تا موزه ایاصوفیه فاصله دارد و تا صومعه سوملا یک ساعت با ماشین فاصله دارد. فرودگاه ترابزون نیز با شش کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس بوده و استفاده از این خدمات رایگان است. این هتل دارای Wi-Fi رایگان و اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با تلویزیون ماهواره‌ای و مینی بار است.

امکانات عمومی هتل کالفا ترابزون


از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای‌فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، انبار چمدان، صندوق امانات و اتاق‌های ضد سیگاری اشاره کرد. اینترنت وای‌فای به‌صورت رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. در هنگام ورود به این هتل با قسمت پذیرش روبرو خواهید شد که به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند. پارکینگ اختصاصی در این هتل وجود ندارد، پارکینگ عمومی در یک مکان نزدیک امکان‌پذیر است (رزرو لازم نیست) و هزینه آن 4 یورو در روز است. در لابی بخش‌هایی به نام میز تور و گردشگری و اتاق چمدان دایر گردیده است. در قسمت مربوط به شستشو می‌توانید از خدماتی مانند خشک‌شویی، و اتوکشی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. در قسمت بیزینس هتل Kalfa Hotel Trabzon خدماتی مانند فکس و فتوکپی ارائه می‌شود. علاوه بر موارد ذکرشده، دسترسی به‌تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. کارکنان مجرب و بااخلاق این هتل به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ترکی مسلط بوده و با گشاده‌رویی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۳:۳۰ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲:۳۰ صورت می‌گیرد. هیچ محدودیت سنی برای ورود به هتل وجود ندارد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدها


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق یک تخته، دو تخته و سه تخته. همه اتاق‌ها به طور روزانه و مرتب نظافت می‌شوند و ازلحاظ تمیزی و پاکی موردتوجه مسافران قرار می‌گیرند. اتاق‌های موجود در داخل هتل Kalfa Hotel Trabzon شامل تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، کمد لباس، یخچال، تلویزیون، مینی بار، وسایل شستشو و میز کار هستند. تمامی اتاق‌های این هتل دارای تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب هستند که دمای اتاق‌ها را در حد مطلوب نگه می‌دارد و مشکلی از این بابت برایتان پیش نخواهد آمد. همچنین اتاق‌های هتل کالفا دارای مبلمان ساده هستند. همه اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی با دوش بوده و برخی از اتاق‌ها دارای منظره دریا و برخی دارای منظره کوه هستند. همچنین به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌های این هتل افراد سیگاری باید به اتاق‌هایی که برای سیگار کشیدن تعبیه شدند مراجعه کنند.

رستوران هتل


وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس در رستوران هتل کالفا ارائه می‌شود که می‌توانید از صبحانه بوفه در تراس همراه با چشم‌انداز شهر لذت ببرید و همچنین رستوران‌ها و کافه‌های زیادی در اطراف وجود دارد که می‌توانید غذاهای محلی را میل کنید و برای وعده‌های ناهار و شام به این رستوران‌ها سر بزنید.

فاصله هتل کالفا ترابزون تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ترابزون: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا چارشی کامی: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا ترابزون کالسی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید وارلیباس: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا صومعه کایماکلی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه ایاصوفیه ترابزون: ۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل کاسوستو زولو: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است