search
menu

هتل Kalepark Hotel Trabzon

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kalepark Hotel Trabzon
امکانات عمومی هتل کاله پارک ترابزون
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کاله پارک ترابزون با جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Kalepark Hotel Trabzon


هتل کاله پارک ترابزون از هتل‌های اقتصادی و دو ستاره در شهر ترابزون ترکیه است که برای اقامت شما می‌تواند گزینه مناسبی باشد. با ده دقیقه پیاده روی از این هتل می‌توانید به مرکز شهر برسید. این هتل دارای تراس بزرگی است و از چشم انداز آن می‌توانید زیبایی‌های شهر را ببینید. اگر فکر می‌کنید برای گردش در شهر نیاز به وسایل نقلیه دارید می‌توانید با پنج دقیقه پیاده روی به ایستگاه مترو Dolmus بروید. با ۲۵ دقیقه پیاده روی می‌توانید به ورزشگاه Huseyin Avni Aker شهر ترابزون بروید. این هتل به داشتن صبحانه بوفه و بسیار مفصل نیز شهرت دارد. مسافران می‌توانند با خرید اینترنتی بلیط هواپیما از طریق تورهای گردشگری به این شهر سفر کنند و از خدمات شاتل فرودگاهی هتل Kalepark Hotel Trabzon استفاده کنند. می‌توانید از زیبایی‌ها و جاهای دیدنی شهر ترابزون مانند: موزه ترابزون، کاخ آتاتورک و موزه ایاصوفیه ترابزون دیدن کنید. در ادامه اطلاعاتی از بخش‌های عمومی و اتاق‌های هتل برای شما ارائه خواهیم کرد.

امکانات عمومی هتل کاله پارک ترابزون


این هتل دارای دو ستاره است ولی امکانات و کیفیت خدمات ارائه شده در آن از بهترین کیفیت برخوردار هستند. هتل دارای لابی است و در لابی آن تلویزیون نیز وجود تا بتوانید بصورت دسته جمعی نیز تلویزیون تماشا کنید. میز پذیرش آن ۲۴ ساعته است تا بتوانید بدون معطلی در هتل با کارکنان آن در ارتباط باشید و در ورود و خروج از هتل هیچ وقفه‌ای نداشته‌باشید. در داخل هتل می‌توانید از خدمات سرگرمی و تفریحی مانند اتاق بازی لذت ببرید و همچنین خدماتی مانند خرید رایگان غذا و نوشیدنی نیز برای مسافران هتل انجام می‌شود. اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق‌ها و بخش‌های عمومی هتل قابل دسترسی است و می‌توانید با خیال راحت تماس‌ها و ارتباطات اینترنتی خود را با استفاده از اینترنت رایگان هتل برقرار کنید. در فضاهای عمومی هتل مسافران اجازه سیگار کشیدن ندارند. با خیال راحت می‌توانید از صندوق امانات موجود در هتل برای قرار دادن مدارک و اشیای گرانبهای خود استفاده کنید. افراد اگر خودرو خود را در این سفر با خودشان به همراه دارند می‌توانند از پارکینگ هتل Kalepark Hotel Trabzon استفاده کنند. پرسنل هتل به چندین زبان مسلط هستند و شما از این نظر راحت‌تر خواهید بود. زبانهایی که کارکنان به آن مسلط هستند شامل: عربی، آلمانی، روسی، ترکی و انگلیسی هستند. هوای هتل بسیار مطبوع است و تهویه مطبوع نیز بسیار خوب اجرا شده‌است. از نظر بهداشتی نیز هتل در سطح خوبی قرار دارد و نظافت نیز روزانه انجام می‌شود. شاتل فرودگاهی نیز برای مسافرانیکه با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و از طریق هواپیما به این شهر سفر کرده‌اند، ارائه می‌شود. آسانسور موجود در هتل می‌تواند برای شما بسیار کارآمد باشد و به راحتی از طریق این آسانسور جابجا شوید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل با اینکه کوچک هستند ولی بسیار صمیمی و خوب چیده شده‌اند. تخت‌هایی راحت با رو تختی‌هایی سفید و با کیفیت خواب آرام را برای شما به ارمغان خواهند آورد. اتاق‌ها دارای پنجره‌های بزرگی هستند که رو به روی دریا هستند و از طریق آن می‌توانید به راحتی به منظره بیرون نگاه کنید و اقامت بسیار خوبی را در اتاق محل اقامتتان تجربه کنید. میزهای کوچکی در اتاق‌ها وجود دارد که می‌توانید بعنوان میز کار از آن استفاده کنید یا روی صندلی دور میز بنشینید و چای یا نسکافه میل کنید و از اقامتتان لذت ببرید. تلفن نیز در اتاق‌ها وجود دارد تا بتوانید به راحتی با پذیرش ارتباط داشته‌باشید. واحدها مجهز به تلویزیون نیز هستند و به راحتی می‌توانید در ساعاتیکه در هتل هستید سرگرم شوید. انواع اتاق‌های هتل Kalepark Hotel Trabzon شامل:
• اتاق با یک تخت تویین
• اتاق دابل یا تویین
• اتاق سه نفره شامل یک تخت دویین و یک تخت دابل یا سه تخت مجزا

رستوران هتل


هتل Kalepark Hotel Trabzon دارای رستوران است و علاوه بر آن کافه نیز در رستوران وجود دارد. صبحانه هتل بصورت بوفه و بسیار مجلل است.

فاصله هتل کاله پارک ترابزون با جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه ترابزون: ۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ آتاتورک ترابزون: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه ترابزون: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه ایاصوفیه ترابزون: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است