search
menu

هتل Horon Hotel Trabzon

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Horon Hotel Trabzon
امکانات عمومی هتل هورون ترابزون
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هورون ترابزون تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Horon Hotel Trabzon


هتل هورون با موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود در شهر ترابزون ترکیه واقع‌شده است. این هتل برای سفرهای خانوادگی و سفرهای دونفره گزینه مناسبی به شمار می‌رود و سالانه از مسافران زیادی میزبانی می‌کند. شما نیز با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو این هتل یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد و همچنین به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی با خیال راحت می‌توانید از فرودگاه ترابزون تا این هتل را طی کنید که مسافتی حدوداً ۵ دقیقه‌ای است. هتل هرمز در مرکز شهر واقع‌شده و بدین‌جهت ۳۰۰ متر تا دریای سیاه و بندر ترابزون فاصله دارد که همین در محبوبیت هتل Horon Hotel Trabzon نقش زیادی دارد.
هتل هورون در سال ۲۰۱۴ به‌طور کامل موردبازسازی قرارگرفته است و شما نیز با انتخاب آن اقامتی به‌یادماندنی برای خود و خانواده‌تان رقم خواهید زد. نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس نیز حدوداً ۵۰ متر تا این هتل فاصله دارد که از این طریق می‌توانید به نقاط مختلف شهر ترابزون سرزده و از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی مانند صومعه سوملا، موزه ترابزون بازدید کنید. همچنین چندین مرکز خرید و موزه نیز در فاصله چند قدمی این هتل واقع‌شده‌اند که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست. برخی از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از پارکینگ رایگان، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، رستوران، اتاق‌های ضد سیگاری، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار.

امکانات عمومی هتل هورون ترابزون


با توجه به اینکه در هنگام ورود به هتل هورون با قسمت پذیرش روبرو خواهید شد، در این بخش کارکنان با خوش‌رویی به‌صورت ۲۴ ساعته از میهمانان استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی و همراه با آسایش تلاش می‌کنند. پارکینگ اختصاصی در این مجموعه دایر شده است و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، به‌صورت رایگان می‌توانند از این پارکینگ بهره‌مند شوند. اینترنت وای فای در تمامی نقاط این هتل به‌صورت رایگان قابل‌دسترس است و در مرکز بیزینس هتل Horon Hotel Trabzon می‌توانید از فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید. در بخش شستشو نیز می‌توانید از خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. میز تور و گردشگری برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و گردشگری شهر ترابزون در لابی هتل دایر شده است، در صورت تمایل می‌توانید بار و چمدان‌هایتان را تا زمان فرارسیدن ساعت پرواز به اتاق چمدان موجود در این هتل بسپارید. در صورت نیاز به پول رایج ترکیه می‌توانید با مراجعه به صرافی موجود در این هتل تبدیل ارز کنید. همچنین یکی دیگر از امکانات ارائه‌شده در این هتل کرایه اتومبیل است که با رانندگی خودتان می‌توانید از نقاط مختلف شهر بازدید کنید.
برای دسترسی به طبقات مختلف نیز آسانسور تعبیه‌شده است، همه مسافران مخصوصاً مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند در هر طبقه از این هتل می‌توانند اتاق رزرو کنند. در صورت تمایل می‌توانید انواع خوراکی و نوشیدنی را سفارش داده و از طریق روم سرویس در داخل اتاقتان میل کنید. همچنین لازم به ذکر است که پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل هورون اتاق‌های متنوعی دارد که عبارت‌اند از اتاق سینگل و اتاق توئین یا دوبل. بر اساس تعداد نفراتتان می‌توانید اتاق موردنظر را انتخاب کنید. اتاق‌های موجود در داخل این هتل Horon Hotel Trabzon مجهز بوده و همگی شامل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مینی بار و تلویزیون هستند. همه اتاق‌ها شامل تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، چای‌ساز و قهوه ساز و حمام اختصاصی هستند. همچنین بطری آب در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده‌اند که باید بابت استفاده از آن‌ها هزینه پرداخت کنید.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل به‌صورت منویی انواع غذاهای ترکی محلی و بین‌المللی را سرو می‌کنند. با اقامت در این هتل می‌توانید وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس همه‌روزه نوش جان کنید. همچنین انواع نوشیدنی‌ها را در طول روز می‌توانید در قسمت کافی‌شاپ هتل Horon Hotel Trabzon سفارش دهید. علاوه بر این‌ها چندین رستوران و کافی‌شاپ در نزدیکی این هتل واقع‌شده‌اند که در صورت تمایل می‌توانید برای سرو وعده‌های غذایی‌تان به این رستوران‌ها سر بزنید.

فاصله هتل هورون ترابزون تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه ترابزون: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد و مقبره گل‌بهار خاتون: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه ایاصوفیه ترابزون: ۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ آتاتورک: ۴.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است