search
menu

هتل City Port Hotel Trabzon

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل City Port Hotel Trabzon
امکانات عمومی هتل سیتی پورت ترابزون
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیتی پورت ترابزون تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل City Port Hotel Trabzon


هتل سیتی پورت از هتل‌های سه ستاره در شهر ترابزون ترکیه است. این هتل به‌عنوان یکی از هتل‌های مشهور شهر برای سفرهای دونفره گزینه مناسبی به شمار می‌رود. با انتخاب این هتل اقامتی خوش و خاطره‌انگیز در انتظار شماست و به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار عالی دسترسی به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری برایتان آسان خواهد بود، همچنین از مراکز خرید نزدیک به این هتل نیز می‌توانید خرید کنید، بنابراین با خرید بلیط هواپیما سفری بی‌نظیر برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. هتل سیتی پورت در مرکز شهر ترابزون واقع‌شده است و به دلیل نزدیکی به ایستگاه اتوبوس به‌تمامی نقاط شهر دسترسی آسانی خواهید داشت، به‌عنوان مثال هتل سیتی پورت تا بوز تپه و مجسمه کیزلار حدوداً ۳ کیلومتر فاصله دارد. علاوه بر این‌ها، موزه ایاصوفیه با ۴.۵ کیلومتر و صومعه سوملا با ۴.۷ کیلومتر فاصله از هتل City Port Hotel Trabzon قرارگرفته‌اند. فرودگاه ترابزون نیز با ۴ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس بوده و استفاده از این خدمات شامل هزینه جداگانه است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، رستوران و اتاق‌های ضد سیگاری اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل سیتی پورت ترابزون


اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ اختصاصی در این هتل وجود ندارد، بدین جهت محوطه و خیابان‌های نزدیک به هتل محل مناسبی برای پارک خودرو به شمار می‌رود. در هنگام ورود به این هتل با قسمت پذیرش روبرو خواهید شد که به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند. در لابی بخش‌هایی به نام میز تور و گردشگری، صرافی برای تبدیل ارز و اتاق چمدان دایر گردیده است. در قسمت مربوط به شستشو می‌توانید از خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس با هزینه مجزا بهره‌مند شوید.
در قسمت بیزینس هتل City Port Hotel Trabzon خدماتی مانند فکس و فتوکپی ارائه می‌شود. علاوه بر موارد ذکرشده، دسترسی به‌تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است و برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر نیز می‌توانید از لابی اتومبیل کرایه کنید. پرسنل این مجموعه به زبان‌های عربی، یونانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به کلاس‌ها و تورهای گردشگری برای بازدید از محل‌های تاریخی و دیدنی اشاره کرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق سینگل با چشم‌انداز دریا، اتاق دوبل اکونومی، اتاق دوبل با چشم‌انداز دریا، اتاق دوبل سوپرییر، اتاق دوبل دلوکس با چشم‌انداز دریا و سوئیت کینگ با چشم‌انداز دریا. همه اتاق‌ها به‌طور روزانه و مرتب نظافت می‌شوند. اتاق‌های موجود در داخل هتل City Port Hotel Trabzon شامل تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع هوا، کمد لباس، مینی بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، امکانات اتوکشی، کتری برقی، وسایل شستشو و میز کار هستند. همچنین همه اتاق‌ها دارای دیوارها و پنجره‌های عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را برایتان به ارمغان می‌آورند.
برای قرار دادن وسایل گران‌بها و ارزشمندتان نیز گاوصندوق در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده است. همچنین همه اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی بوده و برخی از اتاق‌ها نیز دارای بالکن و پنجره رو به دریا هستند که چشم‌انداز بی‌نظیری از دریا و تصویر پانوراما از شهر را می‌توانید تماشا کنید. همچنین به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌های این هتل افراد سیگاری باید به محلی به دور از اتاق‌ها مراجعه کنند.

رستوران هتل


وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس در رستوران هتل سیتی پورت ارائه می‌شود و برای وعده‌های ناهار و شام می‌توانید به رستوران‌های نزدیک این هتل سر بزنید. این رستوران‌ها انواع غذاهای بین‌المللی و محلی سرو می‌کنند یا اینکه از همین رستوران‌ها غذای موردعلاقه‌تان را سفارش داده و در داخل اتاقتان نوش جان کنید. همچنین در داخل اتاق‌ها بطری آب تعبیه‌شده است که استفاده از آن رایگان است.

فاصله هتل سیتی پورت ترابزون تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه ترابزون: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد و مقبره گل‌بهار خاتون: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه ایاصوفیه ترابزون: ۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است