search
menu

هتل Cebeciler Hotel Trabzon

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Cebeciler Hotel Trabzon
امکانات عمومی هتل جبجیلر ترابزون
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جبجیلر ترابزون تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Cebeciler Hotel Trabzon


هتل جبجیلر ترابزون از هتل‌های شیک و نو ساخت شهر ترابزون ترکیه است که سه ستاره دارد. هتل بسیار شیک است و ساختمان آن چه از بیرون و چه از داخل جذابیت کافی برای جذب گردشگران را دارد. برخی سایت‌ها وجود دارند که می‌توانید با تخفیف نیز اتاق‌های هتل Cebeciler Hotel Trabzon را رزرو کنید. اگر با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما قصد دارید که به ترابزون سفر کنید به راحتی می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی هتل استفاده کنید. علاوه بر این فاصله هتل تا فرودگاه ترابزون ۱۰ کیلومتر است. برای مسافران صبحانه بصورت مفصل ارائه می‌شود. بسیاری از جاهای دیدنی ترابزون در نزدیکی این هتل هستند و می‌توان از آن‌ها برای مثال به موزه ترابزون، کاخ آتاتورک و موزه ایاصوفیه ترابزون و ... اشاره کرد. امکانات متعددی در این هتل ارائه می‌شود که شما می‌توانید در ادامه متن از همه آن‌ها باخبر شوید.

امکانات عمومی هتل جبجیلر ترابزون


هتل سه ستاره Cebeciler Hotel Trabzon با داشتن امکانات متعدد و خوبی که برایش تعریف شده‌است از هتل‌های خوب ترابزون است. از مهم‌ترین مواردی که امروزه مردم به آن به عنوان نیاز مهم نگاه می‌کنند، دسترسی به اینترنت است که خوشبختانه در این هتل نیز بصورت رایگان و در تمامی قسمت‌های آن وجود دارد. اگر با خودرو خودتان به ترابزون سفر کرده‌اید بهتر است بدانید که هتل پارکینگ رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد و بدون نیاز به رزرو کردن می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید تا خودروتان در یک مکان امن باشد. اگر شما از آن دسته از مسافرانی هستید که با رزرو بلیط هواپیما چه رزرو آنلاین بلیط هواپیما و چه از طریق تورهای گردشگری و بصورت هوایی به ترابزون سفر کرده‌اید، بهتر است بدانید برای رفت و آمد بین هتل و فرودگاه تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده‌است و می توانید از طریق شاتل فرودگاهی به راحتی بین هتل و فرودگاه جابجا شوید. از موارد مهم دیگر پاسخگویی و پذیرش ۲۴ ساعته در هتل است. اگر نیاز به خدماتی مانند فکس و فتوکپی دارید نگران نباشید زیرا در خود هتل می‌توانید از پذیرش بخواهید تا این کارها را برایتان انجام دهند. از خدمات اتو و خشکشویی نیز می‌توانید با پرداخت هزینه مجزا برای هر کدام استفاده کنید. یک سالن مشترک برای استراحت وجود دارد که در این قسمت امکان تماشای تلویزیون بصورت دسته جمعی وجود دارد. تهویه مطبوع مناسب در هتل برای شما امکان اقامتی راحت‌تر را به وجود آورده‌است. زبان‌هایی مانند عربی، انگلیسی و ترکی زبان‌هایی هستند که کارکنان به آن تسلط دارند و شما نیز می‌توانید به راحتی از طریق آن با کارکنان هتل صحبت کنید. اگر نمی‌خواهید مدارک و وسایل گرانقیمت خود را در گردش و بازدید از شهر با خود به همراه داشته باشید، بهتر است آن ها را به صندوق امانات موجود در هتل بسپارید. وجود آسانسور مورد مهم دیگری است که می‌تواند برای اقامت شما بسیار کاربردی باشد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل نیز راحت و دنج هستند و امکانات خوبی دارند. از جمله امکانات اتاق‌ها می‌توان به وجود اینترنت رایگان همانند سایر بخش‌های هتل اشاره کرد. اتاق‌ها بسیار شیک هستند و تمام وسایل موجود در آن‌ها تقریبا نو هستند. برخی اتاق‌ها دکوراسیونی با رنگ روشن دارند و برخی نیز رنگ تیره دارند. پنجره‌های بزرگی در واحدها وجود دارد که پرده‌های مناسبی این پنجره‌ها را پوشش داده‌است. از سایر موارد مهم داشتن سرویس بهداشتی و حمام تمیز و خصوصی برای هر واحد است. داخل سرویس بهداشتی حوله و سشوار نیز یافت می‌شود. تلویزیون نیز روی دیوار تمام واحدها نصب شده‌است. انواع اتاق‌های هتل Cebeciler Hotel Trabzon شامل:
• اتاق دابل یا توئین
• اتاق سه نفره
• اتاق چهار نفره
• اتاق جونیور خانوادگی

رستوران هتل


هتل دارای صبحانه بسیار مفصل و جذاب است. صبحانه هتل Cebeciler Hotel Trabzon به داخل اتاق‌ها ارائه می‌شود.

فاصله هتل جبجیلر ترابزون تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ایاصوفیه: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه ترابزون: ۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد گلبهار: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ آتاتورک: ۲.۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است