search
menu

هتل Aselia Hotel Trabzon

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aselia Hotel Trabzon
امکانات کلی هتل آسلیا ترابزون
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آسلیا ترابزون تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Aselia Hotel Trabzon


اگر به دنبال یک مکان مناسب برای اقامت در ترابزون هستید، بهتر است به هتل آسلیا ترابزون بروید. هتل آسلیا ترابزون در Kaşüstü در منطقه دریای سیاه، در ۱۰ کیلومتری ترابزون واقع شده است و دارای منظره‌ای از دریا است. این هتل ۶ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. صومعه کایماکلی، موزه ترابزون، کاخ آتاترک و موزه ایاصوفیه ترابزون از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که توجه هر بیننده‌ای را به سوی خود جلب می‌کنند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه ترابزون است که در ۹ کیلومتری هتل قرار دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو اتاق در هتل Aselia Hotel Trabzon سفر بی‌نظیری را در ترابزون تجربه کنید.

امکانات کلی هتل آسلیا ترابزون


تمام تلاش در هتل Aselia Hotel Trabzon براین است که میهمانان احساس راحتی کنند. برای انجام این کار، هتل بهترین خدمات و امکانات را ارائه می‌دهد و از بسیاری جهات به نقطه مطلوبی رسیده است. امکاناتی مانند وای فای رایگان در همه اتاق‌ها و لابی، نظافت روزانه، میز پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات برای میهمانان معلول برای راحتی هر میهمان در دسترس است. پارکینگ اختصاصی رایگان در هتل آسلیا ترابزون موجود است. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گشت و گذار می‌توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات بسپارید. قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. این هتل برای راحتی میهمانان خود خدمات شاتل فرودگاهی را نیز ارائه می‌دهد. سونا، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، باغ و اتاق بخار این هتل مکان‌های ایده آلی برای استراحت و آرامش پس از یک روز شلوغ هستند. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است. اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری دراین هتل در نظر گرفته شده است. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. علاوه بر این‌ها خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. تخت نوزاد به صورت رایگان و تخت اضافی برای افراد بزرگسال با هزینه اضافی ارائه می‌شود. هزینه اقامت برای کودکان بالای ۷ سال در این هتل همانند افراد بزرگسال حساب می‌شود. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر انجام می‌گیرد. کارکنان مجرب و کارآزموده هتل آسلیا ترابزون به زبان‌های عربی، بلغاری، انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل آسلیا ترابزون عبارتند از:
• اتاق خانوادگی با چشم انداز شهر
• اتاق خانوادگی با چشم انداز دریا
• اتاق سوپریور با چشم انداز شهر
• اتاق سوپریور با چشم انداز دریا
• اتاق کینگ لوکس
• سوئیت خانوادگی
• اتاق دبل یا توئین استاندارد با چشم انداز شهر
• اتاق دبل یا توئین استاندارد با چشم انداز دریا
فضای زیبای هتل Aselia Hotel Trabzon در هر اتاق میهمان منعکس می‌شود. تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های متنوع جهانی، فرش، محصولات نظافتی، مینی بار،چای ساز و قهوه ساز، صندوق امانات، قفسه لباس و ملحفه‌های تمیز تنها برخی از امکاناتی است که در سرتاسر هتل یافت می‌شود. هر واحد دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. برخی از اتاق‌ها چشم‌انداز کوه یا دریا دارند.

رستوران هتل


هر روز صبح صبحانه به صورت بوفه‌ای در رستوران هتل Aselia Hotel Trabzon سرو می‌شود. انواع غذاهای خوشمزه نیز برای وعده‌های غذایی ناهار و شام در دسترس است. همچنین در بار هتل می‌توانید با انواع نوشیدنی‌های گوارا از خودتان پذیرایی کنید. کوکی، شکلات، میوه و سایر تنقلات نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل آسلیا ترابزون تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دریای سیاه: ۵۰۰ متر
فاصله تا ساحل کاسوستو زولو: ۵۰۰ متر
فاصله تا صومعه کایماکلی: ۸ کیلومتر
فاصله تا موزه ترابزون: ۱۰.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه ترابزون: ۱۰.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ آتاترک: ۱۱.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه ایاصوفیه ترابزون: ۱۲.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است