search
menu

هتل Aksular Hotel Trabzon

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aksular Hotel Trabzon
امکانات عمومی هتل آکسولار ترابزون
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آکسولار ترابزون تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Aksular Hotel Trabzon


هتل آکسولار از هتل‌های مشهور شهر ترابزون ترکیه است. این هتل با موقعیت قرارگیری بسیار عالی خود در میان توریست‌ها و گردشگران از شهرت زیادی برخوردار است، تا حدی که مسافران از نقاط مختلف جهان با خرید بلیط هواپیما عازم این شهر می‌شوند و این هتل برای سفرهای تک‌نفره و دسته‌جمعی گزینه مناسبی به شمار می‌رود، مخصوصاً برای زوج‌های جوان یکی از بهترین انتخاب‌هاست. با توجه به محل قرارگیری این هتل در عرض ۱۱ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ساحل دسترسی داشته باشید و همین امر سبب جلب رضایت مسافران می‌گردد. همچنین با توجه به اینکه هتل آکسولار در ساحل دریای سیاه واقع‌شده تا مرکز شهر ترابزون نیز چند دقیقه فاصله خواهید داشت و از جاهای دیدنی مانند صومعه سوملا، موزه‌های ترابزون و کاخ آتاتورک ترابزون به‌راحتی بازدید خواهید کرد. فرودگاه ترابزون با ۹ کیلومتر فاصله از هتل Aksular Hotel Trabzon از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس بوده و شامل هزینه جداگانه است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، رستوران، اتاق‌های ضد سیگاری، چای‌ساز و قهوه سازدر تمامی اتاق‌ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل آکسولار ترابزون


از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در سرتاسر هتل قابل‌دسترس است. خدماتی نظیر برگزاری جلسات کاری و خشک‌شویی و اتوکشی در این هتل انجام می‌گیرند. در بخش پذیرش نیز محلی به‌عنوان اتاق چمدان در نظر گرفته‌شده است. میز تور و گردشگری برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و گردشگری در لابی دایر گردیده شده است. همچنین صرافی برای تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ ساعته در لابی هتل آکسولار فراهم کرده‌اند. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر ترابزون می‌توانید از لابی این هتل اتومبیل کرایه کنید. پرسنل با گشاده‌رویی به استقبال مسافران می‌روند و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی به‌صورت بی‌وقفه تلاش می‌کنند. مطمئناً با اقامت در این هتل بهترین لحظات عمرتان را سپری خواهید کرد. همه پرسنل در این هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی و روسی تسلط دارند و به‌راحتی با مسافران ارتباط برقرار می‌کنند. با توجه به قوانین رایج در این هتل اجازه بردن حیوانات به مسافران داده نمی‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌ها در این هتل انواع گوناگونی دارند که عبارت‌اند از اتاق دوبل با چشم‌انداز باغ، اتاق تریپل با چشم‌انداز باغ، اتاق دوبل دلوکس با چشم‌انداز دریا، اتاق کوادروپل با چشم‌انداز دریا، اتاق خانواده با چشم‌انداز دریا، سوئيت کینگ، اتاق توئین با چشم‌انداز شهر. همه اتاق‌ها به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌ها اقامتی توأم با آرامش را برای میهمانان به ارمغان می‌آورند. همچنین در ورودی هریک از اتاق‌های هتل Aksular Hotel Trabzon مسیری برای عبور و مرور ویلچرها تعبیه‌شده است. در داخل واحدهای اقامتی موجود در این هتل می‌توانید از خدماتی مانند تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و مینی بار بهره‌مند شوید. بعلاوه در هریک از اتاق‌ها می‌توان به وجود سیستم تهویه مطبوع هوا، تلفن و حمام اختصاصی، کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، تلویزیون اشاره کرد. تمامی اتاق‌های هتل Aksular Hotel Trabzon از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند و به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید به این نکته توجه داشته باشند. به دلیل دایر بودن روم سرویس در این هتل می‌توانید انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را سفارش داده و در اتاقتان میل کنید.

رستوران هتل


وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس همه‌روزه برای مسافران ارائه می‌شوند و اینکه در رستوران موجود می‌توانید از منو انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل آکسولار ترابزون تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ایاصوفیه: ۶۰۰ متر
فاصله تا مسجد و مقبره گل‌بهار خاتون: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه ترابزون: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا پاویلیون آتاتورک؛ ۲.۵ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است