search
menu

هتل Baykara Hotel Konya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Baykara Hotel Konya
امکانات عمومی هتل بایکارا قونیه
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بایکارا قونیه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Baykara Hotel Konya


هتل بایکارا یکی از هتل‌های ۳ ستاره و مقرون‌به‌صرفه در منطقه قونیه ترکیه است. این هتل دارای موقعیت جغرافیایی خوبی بوده و در میان گردشگران و توریست‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است. این هتل در محله شمس تبریزی واقع‌شده و دسترسی به نقاط و جاذبه‌های دیدنی از این منطقه بسیار آسان است. فرودگاه قونیه نیز حدوداً ۲۰ دقیقه تا این هتل فاصله دارد، بنابراین برای دسترسی به این فرودگاه می‌توانید از شاتل فرودگاهی بهره‌مند شوید و برای این کار نیاز به پرداخت هزینه مجزا دارید. همچنین هتل Baykara Hotel Konya کمتر از ۱ کیلومتر تا مسجد سلیمیه و موزه مولانا فاصله دارد، بدین‌جهت در صورت اقامت می‌توانید فاصله حدوداً یک کیلومتری تا مناره اینجه، آرامگاه شمس تبریزی، باغ گیاه شناسی و مسجد علاءالدین را طی کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده و رستوران اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل بایکارا قونیه


این هتل بی‌نظیر دارای پذیرش ۲۴ ساعته بوده و از مسافران با خوش‌رویی استقبال می‌کنند. اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ رایگان در اختیار مسافران این هتل قرار داده می‌شود. پرسنل این مجموعه در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی در حال تلاش هستند و بی‌شک در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید به کمک این پرسنل اعتماد کنید. در فضای بیرونی هتل نیز امکانات مربوط به باربیکیو تعبیه‌شده است که می‌توانید با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات بهره‌مند شوید. در رابطه با میز تور و گردشگری می‌توان به معرفی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی اشاره کرد که تهیه بلیط ورودی برخی از جاذبه‌ها با پرداخت هزینه مجزا از این قسمت امکان‌پذیر است.
در لابی هتل Baykara Hotel Konya می‌توانید از اتاق چمدان، صرافی و خدمات باربری بهره‌مند شوید. همچنین برای دسترسی به طبقات گوناگون این هتل می‌توانید از آسانسور استفاده کنید و برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر نیز می‌توانید اتومبیل کرایه کرده و با رانندگی خودتان از جاذبه‌ها بازدید کنید. خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش با هزینه مجزا در این مدت انجام می‌گیرند. خدمات مربوط به بیزینس مانند برگزاری جلسات همراه با استفاده از فکس نیز هزینه مجزا دارند. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و با تمامی توریست‌ها ارتباط برقرار می‌کنند. با توجه به قوانین این هتل بردن حیوانات خانگی به همراه خود آزاد است و برایشان امکانات رفاهی مناسب مانند سبد، غذا و لوازم موردنیاز تعبیه‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق تریپل استاندارد، سوئیت، اتاق کوادروپل استاندارد و اتاق سینگل استاندارد. در هنگام خرید بلیط هواپیما می‌توانید با توجه به تعداد نفرات، سلیقه و بودجه‌تان اتاق موردنظر را انتخاب و رزرو کنید، بدین‌صورت سفری خاطره‌انگیز برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. توجه داشته باشید که هتل Baykara Hotel Konya یکی از هتل‌های مناسب برای سفر به همراه خانواده است، حتی برای سفرهای کاری نیز گزینه مناسبی بوده و می‌توانید در اتاق‌های سینگل اقامت کنید. این هتل بی‌نظیر دارای اتاق‌های مجهز بوده و هر یک از اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا با تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای هستند. همه اتاق‌ها با وسایل مدرن چیده شده و شامل حمام اختصاصی هستند و برخی از سوئیت‌ها نیز دارای پذیرایی جداگانه هستند. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به کمد لباس، مینی بار، گاوصندوق، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، چای‌ساز و قهوه ساز، کتری برقی، صندلی مخصوص کودکان، کاناپه تخت شو، میز کار، فضای نشیمن و بالکن با مبلمان اشاره کرد. همچنین دیوارها و پنجره‌های این اتاق‌ها عایق صدا هستند و اقامتی همراه با آرامش و سکوت را تجربه خواهید کرد.

رستوران هتل


در رستوران این هتل انواع غذاهای بین‌المللی و ترکیه را می‌توانید سفارش دهید. همچنین می‌توانید انواع گوناگونی از پنیر، زیتون و میوه را در وعده صبحانه در این رستوران میل کنید. غذاهای سنتی نیز به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شوند.

فاصله هتل بایکارا قونیه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه مولانا: ۵۰۰ متر
فاصله تا مسجد علاءالدین: ۸۰۰ متر
فاصله تا موزه مناره اینجه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی قونیه: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا شهر تاریخی کلیستارا: ۶.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است