search
menu

هتل Balikcilar Hotel Konya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Balikcilar Hotel Konya
امکانات کلی هتل بالیکچیلار قونیه
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بالیکچیلار قونیه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Balikcilar Hotel Konya


هتل ۴ ستاره بالیکچیلار قونیه یکی از هتل‌های لوکس و مجلل قونیه است که رو به روی آرامگاه مولانا قرار دارد. اقامت در هتل بالیکچیلار شما را در قلب قونیه، در چند قدمی مسجد سلیمیه و ۵ دقیقه پیاده روی تا مسجد عزیزیه قرار می‌دهد. این هتل ۴ ستاره در نزدیکی موزه کویون اوغلو و مرکز فرهنگی مولانا قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس در ۸ کیلومتری هتل قرار دارد و این نیزبه نوبه خود موجب صرفه جویی در هزینه‌های رفت و آمد می‌شود. هتل تا فرودگاه قونیه ۱۳.۲ کیلومتر فاصله دارد و در صورت تمایل می‌توانید از خدمات ترانسفر فرودگاهی هتل بهره مند شوید. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به قونیه، هتل Balikcilar Hotel Konya با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه بسیار مناسبی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل بالیکچیلار قونیه


مسافران می‌توانند با اقامت در این هتل لوکس از طیف گسترده‌ای از خدمات از جمله اتاق‌های خصوصی غیرسیگاری، ترانسفر فرودگاهی راحت، انبار چمدان، دربان، خدمات اینترنت رایگان و تراس زیبا استفاده کنند. امکان برگزاری جلسه و قرار ملاقات در هتل وجود دارد. پذیرش هتل Balikcilar Hotel Konya، ۲۴ ساعته باز است. برای بازدید از جاهای دیدنی می‌توانید از تاکسي سرويس هتل استفاده کنید. این هتل همچنین یک فضای مشاع برای دیدن تلویزیون، یک اتاق بازی با میزهای بیلیارد و یک فروشگاه هدیه دارد. در ضمن برای پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانید در کلاس‌هایی که درباره فرهنگ محلی تشکیل می‌شود شرکت کنید. امکانات ویژه‌ای از قبیل روزنامه‌های رایگان، خدمات خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، دستگاه واکس کفش، فکس و فتوکپی با هزینه اضافی ارائه می‌شود. مسافران می‌توانند با استفاده از کارت‌های بانکی ویزا و مسترکارت، هزینه خدمات را پرداخت کنند.
هتل بالیکچیلار دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. میهمانانی که با وسلیه نقلیه شخصی خود سفر می‌کنند می‌توانند از پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنند. یک صرافی نیز برای تبدیل ارز در هتل وجود دارد. برای حفظ امنیت و آسودگی خاطر خود می‌توانید اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. سیستم اعلام حریق، اطفا حریق و کپسول آتش نشانی نیز برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه ناگوار در هتل بالیکچیلار تعبیه شده است. جا به جایی بین طبقات از طریق هتل صورت می‌گیرد. کارکنان اقامتگاه به زبان‌های ترکی و انگلیسی صحبت می‌کنند. برای کودکان بالای ۷ سال هزینه اقامت به طور کامل دریافت می‌گردد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Balikcilar Hotel Konya عبارتند از:
• اتاق دبل استاندارد
• سوئیت استاندارد
• اتاق سه تخته
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق یک تخته اقتصادی
• اتاق‌های خانوادگی
همه ۵۱ اتاق مدرن هتل Balikcilar Hotel Konya دارای تهویه مطبوع بوده و با مبلمان چوبی و رنگ‌های گرم و طبیعی تزئین شده‌اند. همه اتاق‌ها دارای مینی بار، تلفن، گاو صندوق، میز، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی دارای وان و دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند. برخی از اتاق‌ها دارای قسمت نشیمن هستند. خدمات اتاق به صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود.

رستوران هتل


رستوران هتل Balikcilar Hotel Konya غذاهای اصیل ترکی ارائه می‌دهد. میهمانان می‌توانند از منظره پانورامای شهر لذت ببرند و در بار پشت بام نوشیدنی بنوشند. هر روز یک صبحانه بوفه‌ای از ساعت ۷ صبح الی ۱۰ صبح سرو می‌شود. همچنین می‌توانید غذا و نوشیدنی را در اتاق سفارش دهید. غذای مخصوص کودک را نیز می‌توانید از بوفه کودک تهیه کنید.

فاصله هتل بالیکچیلار قونیه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه و آرامگاه مولانا: ۲۰۰ متر
فاصله تا موزه کویون اوغلو: ۷۰۰ متر
فاصله تا مسجد علاالدین: ۱ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه شمس تبریزی قونیه: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه اینس مناره: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا شهر عتیقه کلیسترا: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی قونیه: ۱۳.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است