search
menu

هتل Zeniva Hotel Izmir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Zeniva Hotel Izmir
امکانات هتل زنیوا ازمیر
خدمات هتل زنیوا ازمیر
واحدهای اقامتی هتل زنیوا ازمیر
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل زنیوا ازمیر

درباره Zeniva Hotel Izmir


هتل زنیوا ازمیر یکی از هتل‌های لوکس و بسیار شیک شهر ازمیر است که با خدمات و امکانات رفاهی فراوانی که دارد می‌تواند اقامتی ایده آل را به مهمانان این شهر هدیه کند. این هتل در قلب شهر ازمیر قرار گرفته است و موقعیت مکانی آن به گونه‌ای است که به تمام مناطق مهم شهر دسترسی دارد. مراکز تجاری، تفریحی و بازار‌های بسیار زیادی در اطراف این هتل قرار گرفته‌اند که سبب می‌شوند مهمانان بدون نیاز به رفت و آمدهای طولانی و خسته کننده، تنها در همان اطراف هتل به گردش و تفریح بپردازند و سفری شگفت‌انگیز را برای خود رقم بزنند. برج ساعت ازمیر که یکی از جذاب‌ترین اماکن این شهر است در فاصله یک کیلومتری از هتل زنیوا قرار دارد و مسافران می‌توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.
علاوه بر آن شهر ازمیر اماکن توریسیتی و جذاب دیگری را نیز در خود جای داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به معبد آرتمیس ازمیر، ساختمان آسانسور ازمیر، موزه‌ های ازمیر، پارک حیات وحش ازمیر و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر زیبا در Zeniva Hotel Izmir اقامت داشته باشید و سکونتی جذاب و خاطره‌انگیز را در این هتل تجربه کنید.

امکانات هتل زنیوا ازمیر


یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل زنیوا ازمیر واحدهای اقامتی لوکس و جذاب موجود در آن است که بدون شک مهمانان را برای بازگشت به این هتل ترغیب می‌کند. فضای داخلی هتل فوق العاده تمیز، زیبا و آرام است و به همین جهت مهمانان از اقامت در آن پشیمان نخواهند شد. هتل دارای رستوران است که انواع غذاهای لذیذ ترکی را به مسافران ارائه می‌دهد و کیفیت و تنوع غذاهای موجود در این رستوران می‌تواند به بخش مهمی از خاطرات اقامت مهمانان در این هتل تبدیل گردد. ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز است و بنابراین شما می‌توانید در صورت تمایل حیوانات خانگی خود را نیز در سفر به همراه داشته باشید. هتل مجهز به وای فای است و مسافران می‌توانند در سرتاسر ملک هتل از اینترنت رایگان و پرسرعت بهره‌مند شوند. در این هتل منطقه مخصوص سیگار کشیدن وجود دارد و استعمال سیگار در مناطق عمومی و مشترک هتل ممنوع است که همین مسئله در کیفیت اقامت مهمانان تاثیر بسیار خوبی دارد. امکانات متنوع دیگری نیز در Zeniva Hotel Izmir وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به پارکینگ، سالن برگزاری کنفرانس، اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های خانوادگی و… اشاره کرد.

خدمات هتل زنیوا ازمیر


هتل زنیوا ازمیر خدمات گسترده‌ای را در جهت آرامش و رفاه مسافران در زمان اقامت به آن‌ها ارائه می‌دهد. در این هتل خدمات ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه وجود دارد و مسافران می‌توانند در صورت تمایل از این خدمات برای رفت و آمد راحت‌تر بین هتل و فرودگاه بهره‌مند شوند. هتل دارای میز پذیرش ۲۴ساعته است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. سرویس اتاق‌ها به صورت ۲۴ساعته فعال هستند و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کنند تا در هر ساعتی که تمایل دارند غذا یا نوشیدنی مورد نظر خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل نمایند. خدمات نظافتی در این هتل به صورت روزانه فعال است و تمام واحدهای اقامتی موجود در هتل هر روز نظافت می‌شوند. هتل دارای خدمات تبدیل ارز است و ارز مورد نیاز مهمانان را در محل برای آنان تامین می‌کند. صندوق امانات هتل نیز در اختیار مسافران قرار دارد و از اشیاء گرانقیمت و ارزشمند مهمانان به خوبی مراقبت می‌کند. از دیگر خدمات موجود در Zeniva Hotel Izmir می‌توان به خدمات دربان، انبار چمدان، نگهبانی ۲۴ ساعته، تورهای دوچرخه سواری و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل زنیوا ازمیر


سوئیت، اتاق استاندارد تک نفره، اتاق استاندارد توئین، اتاق استاندارد دبل و اتاق کینگ از جمله واحدهای اقامتی موجود در هتل زنیوا ازمیر هستند. این واحدها دارای طراحی مدرن و بسیار جذابی هستند که حضور در آن‌ها شما را پشیمان نخواهد ساخت. امکانات رفاهی متنوعی در این واحدهای اقامتی به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به حمام خصوصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، کتری برقی، یخچال، مینی بار و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل زنیوا ازمیر


فاصله هتل تا مرکز خرید کوناک اسکله: ۹۰۰ متر
فاصله هتل تا برج ساعت ازمیر: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه باستان‌شناسی ازمیر: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا دهکده المپیک ازمیر: ۸.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است