search
menu

هتل Yumukoglu Hotel Izmir

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Yumukoglu Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل یوموک اوغلو
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل یوموک اوغلو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Yumukoglu Hotel


هتل سه ستاره یوموک اوغلو، هتلی اقتصادی و بسیار راحت است که در شهر ازمیر در کشور ترکیه قرار دارد. هتل Yumukoglu Hotel در نزدیکی دریا قرار دارد و در کمتر از ده دقیقه می‌توانید با ماشین به کنار دریا برسید و ساعاتی مفرح را همراه با همسفران خود سپری کنید. اگر می‌خواهید بلیط هواپیما ازمیر رزرو کنید؛ می‌توانید این کار را به سادگی از سایت سفر مارکت انجام دهید. باید توجه داشته باشید که فاصله فرودگاه عدنان مندرس ازمیر تا هتل یوموک اوغلو کمتر از ۲۰ کیلومتر است. هتل یوموک اوغلو ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی مشهور و معروف شهر ازمیر فاصله کمی دارد و می‌توانید به راحتی به گشت‌وگذار و گردش بروید. یکی از تفریحات جذاب و خاطره‌انگیزی که در شهر ساحلی و تماشایی ازمیر می‌توانید انجام دهید؛ بازدید و وقت گذرانی در یکی از جاهای دیدنی ازمیر یعنی پارک حیات وحش ازمیر است. اگر به دنبال هتلی به‌صرفه و در عین حال راحت در نقطه بسیار خوبی در شهر ازمیر هستید و می‌خواهید بیشتر ساعات روز را در شهر سپری کنید و همچنین برای استراحت به هتل بازگردید و از خدمات و امکاناتی مناسب استفاده کنید؛ هتل یوموک اوغلو ازمیر انتخابی ایده‌آل است.

امکانات و خدمات عمومی هتل یوموک اوغلو


هتل یوموک اوغلو با توجه به امکانات و خدمات خوبی که ارائه می‌کند، برای اقامت خانواده‌های کوچک و افرادی که قصد دارند اقامتی آسوده و خوش را در هتلی متناسب با بودجه متوسط خود تجربه کنند بسیار عالی است. هتل Yumukoglu Hotel امکاناتی مناسب و خوب دارد که شامل تجهیزاتی است از جمله لابی شیک،‌ رستورانی مجلل، آسانسور، پارکینگ رایگان و روباز با امنیت بالا و اینترنت رایگان که در تمام فضاهای هتل قابل دسترس است. خدماتی که هتل یوموک اوغلو ازمیر برای راحتی هرچه بیشتر مسافران ارائه می‌دهد شامل پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از چمدان، خدمات اتاق، خدمات شاتل و خدمات نظافتی از قبیل نظافت روزانه، لباسشویی و اتو است. اگر می‌خواهید به فرودگاه بروید و بلیط هواپیما چارتر دارید؛ از هتل یوموک اوغلو بخواهید که برای شما تاکسی بگیرند تا سریع و بدون دغدغه به فرودگاه برسید و پرواز خود را از دست ندهید. کارکنان مجربی که در هتل یوموک اوگلو ازمیر مشغول به کار هستند؛ علاوه بر زبان ترکی، به راحتی با زبان انگلیسی با مسافران صحبت می‌کنند و استقبالی گرم از مسافران دارند.

اتاق های هتل


هتل یوموک ‌اوگلو دارای ۷۹ اتاق متنوع است که متناسب با اقامتی راحت، بدون کمبود و فراموش‌نشدنی است. انواع اتاق‌های هتل Yumukoglu Hotel ازمیر بدین شرح است: اتاق استاندارد‌ یک نفره،‌ اتاق استاندارد دو نفره با تخت تویین، اتاق استاندارد دو نفره با تخت دابل، اتاق سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل و اتاق سه نفره با سه تخت سینگل.

امکانات اتاق های هتل


امکانات و وسایل متنوع و باکیفت بالایی در اتاق‌های هتل یوموک اوغلو ازمیر وجود دارند که برای آسودگی و راحتی مسافران تعبیه شده‌اند. تجهیزات هتل یوموک اوغلو که به آنها دسترسی دارید شامل مواردی است از قبیل یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، مبلمان، کتری برقی، سشوار، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام شامل حوله، صابون و شامپو، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلفن، دمپایی و صندلی است.

رستوران هتل


یک رستورانی که در هتل Yumukoglu Hotel قرار دارد مخصوص سرو صبحانه است تا صبحانه‌ای رایگان، مفصل و لذیذ را به صورت بوفه میل کنید و صبحی دل‌انگیز و سرشار از شادابی را آغاز کنید. همچنین در رستوران اصلی دنج و دلنشین هتل یوموک اوغلو ازمیر می‌توانید به صورت منو در کنار خانواده و یا دوستان خود شام و یا ناهاری خوشمزه را میل کنید.

فاصله هتل یوموک اوغلو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید کوناک پیر ازمیر: ۱۲ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا موزه آگورا ازمیر: ۱۳ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه باستان شناسی ازمیر: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه آتاتورک: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا کادیفکاله: ۱۰ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است