search
menu

هتل Wyndham Grand Izmir Ozdilek

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Wyndham Grand İzmir Özdilek
امکانات عمومی ویندهام گرند ازمیر اوزدلیک
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
امکانات تفریحی هتل
فاصله هتل ویندهام گرند ازمیر اوزدلیک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Wyndham Grand İzmir Özdilek


هتل ویندهام گرند ازمیر اوزدلیک از هتل های ۵ ستاره و مشهور در منطقه ساحلی ازمیر است. موقعیت قرارگیری این هتل در مرکز شهر ازمیر با چشم انداز بسیار زیبایی و رویایی است و فاصله بسیار اندکی تا مناطق تاریخی مانند شهر تاریخی افسوس و کلیسای مریم مقدس دارد، همچنین پارک حیات وحش ازمیر نیز در فاصله کمی از هتل قرار دارد. فرودگاه عدنان مندرس حدودا ۲۳ کیلومتر تا هتل ویندهام گرند اوزدلیک فاصله دارد و دسترسی به این فرودگاه از طریق شاتل فرودگاهی امکان پذیر است که استفاده از این شاتل برای میهمانان این هتل رایگان است. از امکانات مشهور هتل Wyndham Grand İzmir Özdilek می توان به چهار استخر، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، مرکز سلامت و اسپا، شاتل فرودگاهی رایگان، اتاق های خانواده و چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها و بار.

امکانات عمومی ویندهام گرند ازمیر اوزدلیک


پارکینگ موجود در این هتل به صورت روباز و سرپوشیده در اختیار مسافرانی قرار می گیرد که با ماشین شخصی سفر می کنند. حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل ویندهام گرند ازمیر اوزدلیک را دارند و این امر شامل هزینه جداگانه است. در صورت نیاز به پول رایج ترکیه می توانید به صرافی موجود در لابی مراجعه کنید، علاوه بر اینها می توانید در لابی به اتاق چمدان و میز تور و گردشگری سر بزنید. خدمات مربوط به نظافت مانند خشکشویی، نظافت و اتوکشی و واکس کفش نیز با هزینه مجزا در این هتل انجام می گیرند. اگر به منظور سفرکاری با خرید بلیط هواپیما عازم شهر ازمیر می شوید، با انتخاب هتل Wyndham Grand İzmir Özdilek به عنوان محل اقامت می توانید جلسات و کنفرانس هایتان را در مرکز بیزینس برگزار کنید. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند. برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر می توانید از بخش مربوطه در لابی هتل ماشین کرایه کنید و برای خرید سوغاتی نیز می توانید از مغازه های موجود در لابی هتل خرید کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های این هتل دارای پنجره هایی از کف تا سقف هستند و از این پنجره ها چشم انداز دلربایی از دریا، طبیعت و شهر مقابل چشمانتان خواهد بود. همه اتاق ها به طرز زیبایی طراحی شده اند و دارای چیدمان بی نظیری هستند. انواع اتاق در هتل Wyndham Grand İzmir Özdilek عبارتند از اتاق دوبل یا توئين استاندارد با چشم انداز دریا، اتاق کینگ کلاب، اتاق دوبل یا توئین استاندارد با چشم انداز کوه، اتاق دوبل کلاب با چشم انداز دریا و سوئيت جونیور با چشم انداز کوه. همه اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع هوا، کمدلباس، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کتری برقی، فضای نشیمن دارند. در حمام های اختصاصی اتاق های این هتل می توانید از خدماتی نظیر دوش، وان، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی بهره مند شوید.

رستوران هتل


صبحانه و ناهار به طور روزانه در رستوران این هتل سرو می شوند. میهمانان می توانند انواع غذاهای بین المللی و ترکی را در برابر اجرای بی نظیر پیانو نوش جان کنند. کلوب شبانه اوزون چشم انداز بی نظیری رو به دریا دارد و انواع نوشیدنی ها و خوراکی های خوشمزه سرو می شود. کافی شاپ براسری نیز دارای بالکن بوده انواع چای و نوشیدنی های گرم سرو می کند.

امکانات تفریحی هتل


چهار استخر در این هتل وجود دارند که سه استخر سرپوشیده بوده و برای تمامی رده های سنی مناسب هستند و از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب فعالیت دارند و استخر چهارم به صورت روباز بوده و این استخر نیز به صورت فصلی با ساعت کاری از ۸ صبح تا ۵ عصر دایر است. از امکانات رفاهی این هتل می توان به سالن بدنسازی با مربی خصوصی و مرکز اسپا اشاره کرد. مرکز اسپا شامل خدمات متفاوت زیبایی، ماساژ بدن و صورت ارائه می دهد. همچنین جکوزی و حمام سنتی ترکی، کلاس های یوگا، ماساژ، اتاق بخار، خدمات مربوط به آرایشی و بهداشتی پوست و مو، صندلی های آفتاب گیری، سولاریوم نیز جزو خدمات پرطرفدار این هتل به شمار می روند. از امکانات تفریحی پرطرفدار در هتل Wyndham Grand İzmir Özdilek می توان به اجراهای زنده موسیقی، تورهای گردشگری در میان جاذبه های دیدنی، تورهای دوچرخه سواری و پیاده روی و مینی گلف اشاره کرد.

فاصله هتل ویندهام گرند ازمیر اوزدلیک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساختمان آسانسور ازمیر: ۹.۴ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سنت پلی کارپ: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا موزه آگورا: ۱۲.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار ازمیر: ۱۳.۱ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۱۳.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل ازمیر: ۲۲.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک حیات وحش ازمیر: ۳۹.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است