search
menu

هتل Viva La Vita Butik Otel Izmir

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Viva La Vita Butik Otel
امکانات و خدمات عمومی بوتیک هتل ویوا لا ویتا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله بوتیک هتل ویوا لا ویتا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Viva La Vita Butik Otel


هتل بوتیک ویوا لا ویتا، هتلی دو ستاره در شهر زیبای ازمیر در کشور ترکیه است که برای اقامتی به‌صرفه و مناسب با بودجه‌ای متوسط عالی است. هتل Viva La Vita Butik Otel در نزدیکی دریا قرار گرفته‌است و با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توان در به کنار دریا رسید و قدم زد و اوقاتی خوش و به‌یادماندنی را سپری کرد. هتل ویوا لا ویتا بوتیک اتل موقعیت قرارگیری بسیار خوبی در شهر ازمیر دارد و تا بسیاری از جاهای دیدنی ازمیر فاصله کمی دارد و همچنین چند مرکز خرید متنوع هم در اطراف و نزدیکی هتل ویوا لا ویتا ازمیر قرار دارند. بوتیک هتل ویوا لا ویتا ازمیر برای مسافرانی که به دنبال اقامتگاهی اقتصادی و در عین حال راحت و آسوده هستند و همچنین مسافرانی که بیشتر ساعات روز را می‌خواهند برای بازدید شهر سپری کنند؛ بسیار ایده‌‌آل است.
برای رسیدن به بوتیک هتل ویوا لا ویتا می‌توانید بلیط هواپیما ازمیر رزرو کنید و مسافتی حدود ۱۶ کیلومتر را طی کنید تا از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر به هتل ویوا لا ویتا بوتیک اتل ازمیر برسید. شهر ازمیر شهری ساحلی و تماشایی است که دارای قدمت تاریخی بسیاری است و گردشگران زیادی هر ساله از آن بازدید می‌کنند. یکی از جاذبه‌های دیدنی و مشهور شهر ازمیر،‌ ساختمان آسانسور ازمیر است که باید در مدت زمان بازدید در ازمیر ترکیه حتما از آن بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی بوتیک هتل ویوا لا ویتا


بوتیک هتل ویوا لا ویتا دارای امکانات و تجهیزاتی است از جمله لابی، رستوران و کافی‌شاپ، آسانسور و اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل؛ که برای اقامتی با آسودگی خیال و راحت تعبیه شده‌اند. خدماتی که هتل Viva La Vita Butik Otel ازمیر برای آسودگی مسافران ارائه می‌کند شامل پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از چمدان و خدمات نظافتی مانند نظافت روزانه، اتو و لباسشویی است. در صورتی که بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید؛ از هتل ویوا لا ویتا بوتیک اتل بخواهید که برای شما تاکسی خبر کنند تا با خیالی راحت و به‌آسانی به فرودگاه بروید. کارکنان بوتیک هتل ویوا لا ویتا ازمیر علاوه بر زبان ترکی می‌توانند با زبان انگلیسی هم با مسافران ارتباط برقرار کنند.

اتاق های هتل


بوتیک هتل ویوا لا ویتا دارای اتاق‌هایی راحت و طراحی‌شده با وسایلی شیک و مناسب با اقامتی بدون کمبود و آسوده است. انواع اتاق‌هایی که در هتل Viva La Vita Butik Otel وجود دارد شامل اتاق استاندارد یک نفره، اتاق استاندارد دو نفره با تخت تویین، اتاق دو نفره با تخت دابل و اتاق لارج دو نفره با یک تخت دابل بزرگ است.

امکانات اتاق های هتل


یخچال، تلویزیون، مبلمان، صندلی، میز، حمام با دوش، سشوار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، طناب لباس، کمد لباس، آیینه، تلفن، کتری برقی و سیستم اطفا حریق از جمله وسایلی هستند که در داخل اتاق‌های هتل ویوا لا ویتا بوتیک اتل ازمیر قرار گرفته‌اند. توجه داشته باشید که اتاق‌های هتل Viva La Vita Butik Otel امکان سیگار کشیدن را ندارد.

رستوران هتل


در بوتیک هتل ویوا لا ویتا ازمیر رستوران و کافی‌شاپی دنج قرار دارد که هم می‌توانید در فضای داخلی بنشینید و هم در فضای بازی که با گل‌ها و گیاهان و درختانی سرسبز، چشم‌نواز تزئین و آراسته شده‌است. در فضای دلنشین و باصفای رستوران هتل ویوا لا ویتا بوتیک اتل در کنار دوستان و خانواده خود خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را میل کنید و اوقاتی خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

فاصله بوتیک هتل ویوا لا ویتا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آتاتورک: ۳ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا مرکز خرید کوناک پیر ازمیر: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه آگورا ازمیر: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه باستان شناسی ازمیر: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا کادیفکاله: ۱۵ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است