search
menu

هتل Ustun Otel Alsancak Izmir

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Üstün Otel Alsancak Izmir
امکانات و خدمات عمومی هتل اوستون آلسانجاک ازمیر
اق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اوستون آلسانجاک ازمیر تا اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره هتل Üstün Otel Alsancak Izmir


هتل اوستون آلسانجاک یکی از هتل‌های ۳ ستاره و مقرون به صرفه شهر ازمیر است. این هتل در منطقه توریستی «کاهرامانلار» واقع شده و اطرافش مملو از کافه‌ها و رستوران‌های معروف ازمیر است. در صورت اقامت در هتل اوستون آلسانجاک تنها چند دقیقه پیاده تا سالن ورزشی آتاتورک و موزه آگورا ازمیر و موزه تاریخ و هنر ازمیر فاصله خواهید داشت. اگر به دنبال خرید بلیط هواپیمای ارزان ازمیر و اقامتگاهی ارزان هستید، می‌توانید با خیال راحت هتل اوستون آلسانجاک را انتخاب کنید و اقامتی آسوده در این هتل داشته باشید. از طرفی این هتل با خط ساحلی دریای اژه فاصله بسیار کمی دارد و می‌توان عصرهای دل‌انگیزی در ساحل آن داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل اوستون آلسانجاک ازمیر


گرچه امکانات این هتل کمی قدیمی شده‌اند و نیاز به جایگزینی دارند ولی مدیریت و پرسنل هتل در تلاشند تا میزبانی شایسته‌ای از مهمانان خود داشته باشند و با راهنمایی و کمک دائم تا حدود زیادی در کار خود موفق بوده‌اند. بعد از موقعیت مکانی هتل که تنها ۲۰۰ متر با مرکز شهر فاصله دارد، این پرسنل حرفه‌ای هتل است که مهمانان را با لبخندی از رضایت راهی خانه‌هایشان می‌کند. رسیدگی به امور نظافتی در هتل اوستون آلسانجاک به موقع و دقیق است و اتاق‌های آن همیشه مرتب و تمیز هستند ولی همانطور که گفته شد نیاز به نوسازی دارند. البته هیچ مشکلی در حین اقامت نخواهید داشت و بالعکس با استقبال و بدرقه گرم آن مواجه خواهید شد. هتل اوستون آلسانجاک دارای اینترنت رایگان، پارکنیگ، ترانسفر فرودگاهی و پذیرش ۲۴ ساعته است ولی همانند اکثر هتل‌ها، اجازه همراهی حیوانات خانگی را به مهمانانش نمی‌دهد.
ات

اق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


این هتل در مجموع دارای ۳۰ واحد اقامتی است که در قالب اتاق‌های استاندارد دبل، کلاسیک دبل و کلاسیک تریپل ارائه می‌شوند. دکوراسیون اتاق‌های هتل اوستون آلسانجاک به گونه‌ای است که هر مهمانی حس حضور در خانه‌ را خواهد داشت. در این اتاق‌ها امکاناتی نظیر مینی بار، تلویزیون صفحه‌تخت، تلفن، مبل، تهویه مطبوع و میز گنجانده شده است. حمام‌های اتاق‌های این هتل دارای حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند. از این گذشته اتاق‌ها از نورگیری خوبی برخوردارند و فضای دلگیری ندارند. به طبع اتاق‌های طبقات بالاتر هتل Ustun Alsancak چشم‌اندازهای بهتری دارند و اقامت در آن‌ها پیشنهاد می‌شود.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


نزدیکی به ایستگاه مترو یکی از مزیت‌هایی است که هتل اوستون آلسانجاک از آن برخوردار است. این هتل برای گشت و گذار راحت‌تر مهمانانش خدمات تهیه بلیط و تور ارائه می‌دهد و می‌توان با هماهنگی با پذیرش هتل درخواست این خدمات را داد. لازم به ذکر است که پرسنل هتل به زبان انگلیسی نیز آشنایی دارند و می‌توانید با دانستن زبان انگلیسی یا ترکی با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. استعمال سیگار در هتل اوستون آلسانجاک آزاد است و به همین جهت گاهی اوقات بوی سیگار به مشامتان خواهد رسید.

رستوران هتل


هتل اوستون آلسانجاک فاقد رستوران است ولی خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد و همچنین رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکی ساختمان هتل پیدا می‌کنید، کافیست چند دقیقه پیاده روی کنید تا به آن‌ها دسترسی داشته باشید. برای صرف نوشیدنی‌های خنک نیز می‌توانید به قسمت بار هتل مراجعه کنید. صبحانه‌های هتل در تراس پشت بامش سرو می‌شوند و طبق بازخوردهای مثبت مهمانانش هرچند تنوع چندانی ندارند ولی از کیفیت خوبی برخوردارند. در واقع در این هتل صبحانه‌های کلاسیک ترکی سرو می‌شوند.

فاصله هتل اوستون آلسانجاک ازمیر تا اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر


فاصله تا سالن ورزشی آتاتورک: ۵ دقیقه پیاده روی
فاصله تا موزه تاریخ و هنر ازمیر: ۱۳ دقیقه پیاده روی
فاصله تا میدان باسمانه: ۱۶ دقیقه پیاده روی
فاصله تا موزه آتاتورک: ۱۶ دقیقه پیاده روی
فاصله تا ورزشگاه آلسانجاک: ۱۸ دقیقه پیاده روی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است