search
menu

هتل Tempo Residence Comfort Izmir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Tempo Residence Comfort Izmir
امکانات هتل آپارتمان تمپو رزیدنس کامفورت ازمیر
خدمات هتل آپارتمان تمپو رزیدنس کامفورت ازمیر
واحدهای اقامتی هتل آپارتمان تمپو رزیدنس کامفورت ازمیر
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آپارتمان تمپو رزیدنس کامفورت ازمیر

درباره Tempo Residence Comfort Izmir


هتل آپارتمان تمپو رزیدنس کامفورت ازمیر یکی از هتل‌های بسیار عالی در شهر ازمیر ترکیه است که بدون شک از اقامت در آن پشیمان نخواهید شد. موقعیت مکانی این هتل به گونه‌ای است که به بسیاری از جاذبه‌های تماشایی و دیدنی این شهر دسترسی دارد و از آن جایی که هتل در مرکز شهر قرار گرفته است امکان خرید و گشت و گذار در شهر ازمیر را به راحتی برای مهمانان فراهم می‌کند. واحدهای اقامتی این مجموعه شامل آپارتمان‌های خصوصی هستند که تمامی امکانات لازم برای یک اقامت بی‌نظیر در آن‌ها فراهم شده است. شهر ازمیر یکی از شهرهای زیبا و پرطرفدار کشور ترکیه است که اماکن تماشایی گوناگونی را در خود جای داده است. معبد آرتمیس ازمیر، پارک حیات وحش ازمیر، ساختمان آسانسور ازمیر، بازار ازمیر و… از جمله اماکن جذاب و توریستی این شهر هستند که مهمانان می‌توانند در زمان اقامت در ازمیر از آن‌ها دیدن کنند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما به این شهر زیبا سفر کنید و با سکونت در هتل آپارتمان Tempo Residence Comfort Izmir خاطرات بسیار زیبایی را در سفر برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل آپارتمان تمپو رزیدنس کامفورت ازمیر


هر آنچه را که برای تجربه یک اقامت ایده آل در نظر داشته باشید می‌توانید در واحدهای اقامتی هتل آپارتمان تمپو رزیدنس کامفورت ازمیر پیدا کنید. این مجموعه محیطی بسیار شیک و جذاب دارد و اقامتی آرام و بسیار راحت را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. میان وعده‌های متنوعی در این هتل برای مسافران سرو می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به انواع شکلات و کلوچه، میوه ها، نوشیدنی‌های متنوع و… اشاره کرد. هتل دارای پارکینگ اختصاصی است و اگر به فکر کرایه اتومبیل در شهر ازمیر هستید می‌توانید به صورت رایگان از پارکینگ هتل استفاده کنید. صبحانه برای مهمانان در اتاق سرو می‌شود و مسافران می‌توانند در صورت تمایل روز خود را با صرف صبحانه در هتل آغاز کنند. ناهار‌های بسته‌بندی شده در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند و مسافران می‌توانند با استفاده از آن‌ها در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنند. امکانات متنوع دیگری نیز در هتل آپارتمان Tempo Residence Comfort Izmir وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق‌های خانوادگی، وای فای رایگان، آسانسور و… اشاره کرد.

خدمات هتل آپارتمان تمپو رزیدنس کامفورت ازمیر


خدماتی که در این هتل آپارتمان به مهمانان ارائه می‌شوند بسیار متنوع و گسترده هستند و اقامتی راحت و آرامش بخش را به مسافران ارائه می‌کنند. پرسنل این هتل آپارتمان فوق العاده حرفه‌ای و مهمانواز هستند و رفتار آن‌ها با مسافران به گونه‌ای است که مهمانان را برای بازگشت به این هتل ترغیب می‌کند. کارکنان علاوه بر زبان ترکی به زبان‌های انگلیسی و عربی نیز مسلط هستند و از همین جهت مهمانان می‌توانند بسیار راحت‌تر با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. هتل دارای خدمات نظافت روزانه است و تمام واحدهای اقامتی موجود در آن هر روز نظافت می‌شوند. خدمات تور هتل در اختیار مسافران قرار دارد و مهمانان را برای تجربه سفری زیباتر راهنمایی می‌کند. در این هتل خدمات تبدیل ارز وجود دارد و ارز مورد نیاز مهمانان را در محل برای آن‌ها تامین می‌کند. خدمات متنوع دیگری نیز در هتل آپارتمان Tempo Residence Comfort Izmir به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به سرویس دربان، خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو، انبار چمدان و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل آپارتمان تمپو رزیدنس کامفورت ازمیر


واحدهای اقامتی هتل آپارتمان Tempo Residence Comfort Izmir لوکس، زیبا و مجهز به امکانات رفاهی متنوعی هستند که اقامت در آن‌ها برای شما دوست داشتنی و جذاب خواهد بود. تمامی واحدهای اقامتی این مجموعه دارای آشپزخانه به همراه امکاناتی مانند فر، تستر، اجاق گاز، یخچال، ماکروویو و… هستند و آزادی غذاخوردن را نیز در زمان اقامت برای مهمانان فراهم می‌کنند. واحدهای اقامتی متنوعی در این مجموعه وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به سوئیت جونیور، سوئیت دوقلو، سوئیت ارشد، سوئیت سه نفره و سوئیت خانوادگی اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آپارتمان تمپو رزیدنس کامفورت ازمیر


فاصله هتل تا موزه باستان‌شناسی ازمیر: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا بندر ازمیر: ۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا دهکده المپیک ازمیر: ۸.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا کمپ فضایی ترکیه: ۹.۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است