search
menu

هتل Susuzlu Atlantis Hotel Izmir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Susuzlu Atlantis Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل سوسوزلو آتلانتیس
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سوسوزلو آتلانتیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Susuzlu Atlantis Hotel


هتل سوسوزلو آتلانتیس، هتلی چهار ستاره و مجلل در شهر زیبا و تماشایی ازمیر در کشور ترکیه است. هتل Susuzlu Atlantis Hotel ازمیر به جاهای دیدنی ازمیر و جاذبه‌های معروف ازمیر نزدیک است و می‌توانید در شهر گشت‌وگذار و اکتشاف کنید. هتل سوسوزلو آتلانتیس هم برای مسافران تفریحی و هم مسافران تجاری که به قصد کار سفر می‌کنند بسیار مناسب و ایده‌آل است. اگر علاقه داشته باشید که در شهر با وسایل حمل‌ونقل عمومی عبور کنید؛ خوب است بدانید که یک ایستگاه مترو در نزدیکی هتل سوسوزلو آتلانتیس قرار دارد. برای رفتن به هتل سوسوزلو آتلانتیس ازمیر، می‌توانید بلیط هواپیما ازمیر خریداری کنید، به فرودگاه عدنان مندرس ازمیر بروید و از آنجا تا هتل سوسوزلو آتلانتیس را با ماشین طی کنید. شهر دیدنی ازمیر دارای جاذبه‌های فراوانی است که باید حتما از آنها بازدید کرد؛ از جمله پارک حیات وحش ازمیر که یکی از بهترین مکان‌های گردشگری ازمیر مخصوصا برای علاقه‌مندان به حیات وحش و دوستداران طبیعت است و جذابیت آن به این خاطر است که جایی است که حیوانات آزادانه در محوطه‌هایی زندگی می‌کنند که به طور خاص برای آن‌ها طراحی شده و بسیار شبیه زیستگاه‌ طبیعی‌شان است.

امکانات و خدمات عمومی هتل سوسوزلو آتلانتیس


هتل سوسوزلو آتلانتیس ازمیر دارای امکانات و خدماتی مجلل و باکیفیت است که برای راحتی و آسودگی مسافران تعبیه شده‌اند. هتل Susuzlu Atlantis Hotel امکانات متنوعی دارد از قبیل: لابی شیک، رستوران، آسانسور، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، فکس، فتوکپی،‌ اتاق و تجهیزات کنفرانس. خدماتی که هتل سوسوزلو آتلانتیس ازمیر برای راحتی هرچه بیشتر مسافران خود ارائه می‌کند شامل پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی، اتو،‌ تبدیل ارز، نگهداری از چمدان، خدمات اتاق، خدمات اتاق وی‌آی‌پی و خدمات ارائه و فروش تور است. قابل ذکر است اگر بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو دارید؛ از هتل سوسوزلو آتلانتیس بخواهید که برای شما با تاکسی تماس بگیرند تا به آسانی به فرودگاه بروید. کارکنان مجرب هتل سوسوزلو آتلانتیس ازمیر می‌توانند علاوه بر زبان ترکی، به زبان‌های آلمانی و انگلیسی هم صحبت کنند. اگر مایل باشید که خود در شهر ازمیر رانندگی کنید، این امکان را دارید که از هتل سوسوزلو آتلانتیس ازمیر خودرو اجاره کنید.

اتاق های هتل


تعداد ۵۲ اتاق متنوع و باشکوه در هتل Susuzlu Atlantis Hotel ازمیر وجود دارد که هر کدام از اتاق‌ها دکوراسیون و چیدمانی لوکس، چشم‌گیر و جذاب دارند که برای اقامتی با آسودگی خیال بسیار مناسب هستند. اتاق‌هایی که در هتل سوسوزلو آتلانتیس قرار دارند بدین شرح هستند: اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دو نفره با تخت تویین، اتاق‌های دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های سه نفره با یک تخت دابل و دو تخت سینگل و اتاق‌های سه نفره با سه تخت سینگل.

امکانات اتاق های هتل


امکانات خوب و متنوعی در اتاق‌های هتل سوسوزلو آتلانتیس قرار دارند که به راحتی مسافران می‌افزایند. تجهیزات اتاق‌های هتل Susuzlu Atlantis Hotel ازمیر شامل وسایلی هستند از جمله: یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، صندوق امانات، مبلمان، میز تحریر، تلفن، کمد لباس، کتری برقی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، تهویه مطبوع و سیستم اطفا حریق است. قابل ذکر است که در هتل سوسوزلو آتلانتیس ازمیر نمی‌توانید سیگار بکشید.

رستوران هتل


در هتل Susuzlu Atlantis Hotel می‌توانید در رستورانی دنج و شیک در کنار خانواده، دوستان و یا همکاران خود بنشیند و از میل کردن خوراک‌های لذیذ و متنوع لذت ببرید. در فضای دلنشین و مجلل رستوران هتل سوسوزلو آتلانتیس ازمیر می‌توانید خوراک‌های ترکی و بین‌المللی را به صورت منو و به انتخاب خود میل کنید. در کافی‌شاپ هتل سوسوزلو آتلانتیس هم نوشیدنی‌هایی گرم و سرد را میل کنید و ساعاتی خوش و دلپذیر را سپری کنید.

فاصله هتل سوسوزلو آتلانتیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آگورا ازمیر: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا کادیفکاله: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه آتاتورک: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی ازمیر: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید بورنوا فروم ازمیر: ۶.۷ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است