search
menu

هتل Sunis Efes Royal Palace Resort&Spa ‌Kusadasi

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sunis Efes Royal Palace Resort&Spa Kusadasi
امکانات رفاهی هتل
گزینه های غذاخوری هتل
خدمات هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل سانیز افس رویال پالاس ریزورت اند اسپا

درباره هتل Sunis Efes Royal Palace Resort&Spa Kusadasi


هتل سانیز افس رویال پالاس ریزورت اند اسپا (Sunis Efes Royal Palace Resort&Spa ‌Kusadasi) در منطقه کوش آداسی، مجموعه کاملی از همه آن چیزی است که یک فرد از تعطیلات رویایی می‌خواهد! سواحل زیبا، صدای زیبای امواج دریا از یک سمت و مغازه‌های رنگارنگ، رستوران‌ها و کافه‌ها از سمتی دیگر، اوزدره را به بهترین مکان گردشگری تبدیل کرده است. تنها چیزی که این میان حل نشده باقی می‌ماند محل اقامتی خوب با امکاناتی عالی است که البته هتل سانیز (سونیس) افس رویال پالاس ریزورت اند اسپا کوش آداسی این مسئله را نیز حل کرده است.

امکانات رفاهی هتل


این هتل با مبلمانی شیک، اتاق‌های خود را مجهز به تهویه مطبوع، بالکن، مینی بار، کتری برقی، تلویزیونی صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و صندوق امانات کرده است. اگر گرمای هوا، نور طلایی رنگ خورشید و صدای دلنشین امواج دریا هوس و شوق آب تنی و شنا را در میهمانان زنده کند، می‌توانند در استخر سرپوشیده، استخر روباز و یا در پارک آبی هتل به تفریح و شنا بپردازند.

گزینه های غذاخوری هتل


البته بعد از آب تنی و شنا یک وعده غذایی خوشمزه و خوب بسیار می‌چسبد پس بهتر است به سمت رستوران‌های هتل بروید. رستوران‌های هتل سانیز (سونیس) افس رویال پالاس ریسورت اند اسپا شامل رستوران بوفه اصلی با انواع غذاهای ترکیه‌ای و بین المللی، رستوران لاکارته با غذاهای ایتالیایی، آسیایی، مکزیکی، عثمانی و غذاهای دریایی و رستوران لاکارته با انواع غذاها و میان وعده‌های سبک است که این تنوع غذایی دست میهمانان را در انتخاب غذای دلخواه بسیار باز گذاشته است. انواع مختلفی از نوشیدنی‌ها نیز در طول روز در بارهای مختلف سرو می‌شوند.

خدمات هتل


اما اگر گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت بخواهند گرد خستگی راه و گشت و گذار را از تن به در کنند، مرکز اسپا هتل با سونا و حمام و اتاق ماساژ در خدمت میهمانان است. برای آن دسته که نمی‌خواهند برنامه ورزش روزانه خود را به هم بزنند نیز باشگاهی مجهز در هتل Sunis Efes Royal Palace Resort&Spa Kusadasi تعبیه شده است. برای دوستداران دنیای مجازی نیز وای فای رایگان در محیط هتل قرار داده شده تا به راحتی تجربیات لحظه به لحظه سفر خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارند. پذیرش بیست و چهار ساعته هتل نیز آماده پاسخگویی و کمک به میهمانان در مورد اجاره ماشین و اطلاعات گردشگری است. ضمنا فرودگاه بین‌المللی عدنان مِندرس در ۳۵ کیلومتری هتل Sunis Efes Royal Palace Resort&Spa قرار دارد که امکان رفت و آمد به فرودگاه توسط شاتل های هتل فراهم شده است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل سانیز افس رویال پالاس ریزورت اند اسپا


فاصله هتل تا پارک آبی آدالند: ۱۳.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه کوش آداسی: ۱۶.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار بزرگ کوش آداسی: ۱۷.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل بانوان: ۱۸.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا شهر باستانی افه سوس: ۱۸.۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است