search
menu

هتل Spil Suites Izmir

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Spil Suites Izmir
امکانات و خدمات عمومی هتل اسپیل سوئیتس ازمیر
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل اسپیل سوئیتس ازمیر تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Spil Suites Izmir


هتل اسپیل سوئیتس ازمیر، هتل زیبایی در شهر ساحلی ازمیر ترکیه است که در فاصله کوتاهی از برج ساعت ازمیر واقع شده و امکانات رفاهی عالی برای تأمین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان فراهم آورده است. مهمانانی که در سفر به ازمیر هتل اسپیل سوئیتس ازمیر را برای اقامت انتخاب می‌کنند، می‌توانند به راحتی و با طی مسافت کوتاه از جاهای دیدنی ازمیر ازجمله کادیفکاله، موزه آگورا ازمیر، میدان جمهوریت، موزه آتاترک، میدان کوناک و ... بازدید نمایند.
ازمیر یکی از مقاصد محبوب گردشگری به خصوص در فصل تابستان است. گردشگران برای لذت بردن از آب و هوای ناب، تفریح و گشت و گذار در اماکن تاریخی ازمیر را به عنوان مقصد سفرشان انتخاب می‌کنند. اقامت در هتل اسپیل سوئیتس ازمیر سفر را برای مهمانان شیرین‌تر می‌کند؛ زیرا که تمام انتظارات مهمانان از یک اقامت عالی و دلنشین را برآورده می‌نماید. کارکنان هتل Spil Suites Izmir بسیار محترم، زحمتکش و کاردان هستند و به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا مهمانان را راضی و خشنود نگاه دارند.

امکانات و خدمات عمومی هتل اسپیل سوئیتس ازمیر


در هتل اسپیل سوئیتس ازمیر امکانات و خدمات متنوع و لوکس برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما ازمیر با خودروی شخصی‌شان سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تبدیل ارز، خدمات بیدارباش، اتو، خشکشویی، تحویل سفارشات مارکت، کرایه خودرو و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع و مناسب هر نیاز و سلیقه‌ای در هتل اسپیل سوئیتس ازمیر وجود دارند. اتاق های هتل شامل سوئیت خانواده، دلوکس توئین، دبل، استودیو، واحد بالکن دار و ... هستند. چشم اندازی از کوچه و خیابان منظره پنجره اتاق مهمانان را تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و زیبا بوده و با اسباب و اثاثیه به روز و مناسب چیدمان یافته است. فضای اتاق‌ها کاملا دل‌نشین و دلباز است. ترکیب‌های رنگی هماهنگ و انرژی بخش نیز فضای دوست داشتنی و نشاط ایجاد کرده‌اند. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق‌ها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل اسپیل سوئیتس ازمیر از ساعت ۱۳٫۳ الی ۲۳:۳۰ و زمان تخلیه اتاق‌ها از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۳:۰ است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل اسپیل سوئیتس ازمیر امکانات رفاهی عالی شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، مینی بار، قهوه/ چای ساز، صندوق امانات، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند. برخی واحدها دارای سینک ظرفشویی، کابینت و لوازم پذیرایی هستند. برخی نیز دارای محل نشیمن بزرگ بوده و محیط عالی برای استراحت و تماشای تلویزیون دارند.

فاصله هتل اسپیل سوئیتس ازمیر تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه باستان شناسی ازمیر: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاترک ازمیر: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا بندر (لیمان) ازمیر: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا دهکده المپیک ازمیر: ۸٫۵ کیلومتر
فاصله تا کمپ فضایی ترکیه: ۱۰٫۱ کیلومتر


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است