search
menu

هتل Simal Butik Hotel Izmir

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Simal Butik Hotel Izmir
امکانات عمومی هتل شیمال بوتیک ازمیر
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شیمال بوتیک ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Simal Butik Hotel Izmir


هتل شیمال بوتیک یکی از هتل‌های مشهور دو ستاره در شهر ازمیر ترکیه است. این هتل به دلیل دارا بودن محل قرارگیری خوب خود در میان مسافران و توریست‌ها طرفداران زیادی دارد و در طول سال از مسافران زیادی میزبانی می‌کند، بی‌شک با انتخاب این هتل در هنگام رزرو بلیط هواپیما می‌توانید سفری خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. این هتل زیبا در فاصله ۳.۷ کیلومتری از برج ساعت ازمیر قرارگرفته است، همچنین سایر نقاط مشهور شهر ازمیر در نزدیکی این هتل نیز عبارت‌اند از موزه آتاتورک، میدان جمهوریت و استادیوم آلسانجاک.
همچنین جاذبه‌های دیدنی دیگر در شهر ازمیر مانند معبد آرتمیس، موزه آگورا، بازار ازمیر و ساختمان آسانسور ازمیر فاصله اندکی تا این هتل دارند و بازدید از این جاذبه‌های دیدنی و تاریخی به همه مسافران توصیه می‌شود. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل Simal Butik Hotel Izmir فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که با ۱۶ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، رستوران، اتاق ضد سیگاری و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل شیمال بوتیک ازمیر


از امکانات عمومی ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی اشاره کرد، بدین‌جهت مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند با خیال راحت می‌توانند ماشینشان را به این قسمت بسپارند. توجه داشته باشید که این پارکینگ در محلی نزدیک به هتل واقع‌شده است و نیازی به رزرو قبلی ندارد، اما برای استفاده روزانه باید هزینه مجزا پرداخت کنید. در میان امکانات ارائه‌شده در لابی این هتل می‌توان به میز تور و گردشگری، اتاق چمدان و خدمات باربری اشاره کرد.
همچنین اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در سراسر هتل Simal Butik Hotel Izmir قابل‌دسترس است. در لابی نیز بخشی تحت عنوان بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت‌رسانی به مسافران هستند و در هر ساعتی از شبانه‌روز از مسافران استقبال می‌کنند. سایر خدمات ارائه‌شده در لابی این هتل عبارت‌اند از روم سرویس و تبدیل ارز. خدمات مربوط به شستشو در این هتل خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش هستند که همگی به‌طور روزانه و با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. خدمات مربوط به بیزینس نیز بدین گونه است که می‌توانید جلسات و کنفرانس‌های کاری‌تان را در این مرکز برگزار کنید و از خدماتی مانند فکس و فتوکپی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. تمامی پرسنل در این مجموعه کارآزموده و مجرب بوده و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی در حال تلاش هستند، همه این پرسنل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق سینگل با حمام، اتاق تریپل استاندارد و اتاق کوادروپل. در داخل اتاق‌های این هتل امکاناتی نظیر کمد لباس، تلویزیون، حمام اشتراکی و تختخواب‌های استاندارد وجود دارند. همچنین در داخل اتاق‌های هتل Simal Butik Hotel Izmir می‌توانید از یخچال نیز بهره‌مند شوید. سایر امکانات ارائه‌شده در این اتاق‌ها عبارت‌اند از مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا و امکانات اتوکشی، وسایل شست‌وشو. به یاد داشته باشید که در این هتل دسترسی به طبقات بالایی فقط از طریق پله امکان‌پذیر است.

رستوران هتل


رستوران این مجموعه به‌صورت منویی در حال ارائه خدمات به مسافران است و با خیال راحت می‌توانید در زمان وعده‌های غذایی به این رستوران مراجعه کرده و انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی محلی را سفارش دهید.

فاصله هتل شیمال بوتیک ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا لیمانی ازمیر: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی ازمیر: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان‌شناسی ازمیر: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا روستای المپیک ازمیر: ۹.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است