search
menu

هتل SC Inn Boutique Hotel Izmir

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل SC Inn Boutique Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل اس سی این بوتیک
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اس سی این بوتیک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل SC Inn Boutique Hotel


هتل اس سی این بوتیک، هتلی مجلل و زیبا است که در شهر تماشایی ازمیر واقع شده‌است. اقامت در بوتیک هتل لوکس اس سی این، برای شما راحتی و آسودگی خاطر را به ارمغان می‌آورد. موقعیت قرارگیری هتل SC Inn Boutique Hotel ازمیر در شهر ازمیر بسیار خوب است و به جاذبه‌های دیدنی و معروف نزدیک است. علاوه بر آن در مدت زمانی کوتاه می‌توانید از سواحل ازمیر بازدید کنید. مراکز خرید ازمیر که شهرت بسیاری دارند هم در اطراف هتل اس سی این قرار دارند و می‌توانید به خرید و تفریح بروید. اگر قصد داشته باشید که با هواپیما سفر کنید، می‌توانید به آسانی بلیط هواپیما ازمیر رزرو کنید و به فرودگاه عدنان مندرس ازمیر پرواز داشته باشید که ۱۴ کیلومتر با هتل اس سی این ازمیر فاصله دارد. برای آنکه در شهر ازمیر سفری به‌یادماندنی و خوش را تجربه کنید؛ حتما از پارک حیات وحش ازمیر بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل اس سی این بوتیک


هتل SC Inn Boutique Hotel با دارا بودن امکاناتی عالی، پذیرای مسافران از سراسر جهان است تا اقامتی آسوده و خاطره‌انگیز را در خاطرات خود ثبت کنند. هتل اس سی این بوتیک دارای لابی دنج، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، آسانسور، رستوران، کافی‌شاپ بر روی تراس است. هتل اس سی این بوتیک یک باشگاه ورزشی و سونا هم دارد. هتل اس سی این بوتیک ازمیر برای مسافرانی که به قصد تجارت و کار به شهر ازمیر سفر می‌کنند هم بسیار مناسب است؛ زیرا بیزنس سنتر، اتاق جلسات و کنفرانس، فکس و فتوکپی در اختیار آنها قرار دارد. خدمات متنوع و خوبی که هتل اس سی این ارائه می‌کند شامل مواردی است از قبیل خدمات نظافتی مانند نظافت روزانه، لباسشویی، اتو، خشکشویی،‌ پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، تبدیل ارز، نگهداری از چمدان و خدمات اتاق است. اگر بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده‌اید؛ از ترانسفر فرودگاهی هتل SC Inn Boutique Hotel ازمیر استفاده کنید تا به راحتی تردد کنید. کارکنان مجرب و مهمان‌نواز هتل اس سی این بوتیک قادر هستند علاوه بر زبان ترکی به زبان‌ انگلیسی و آلمانی هم با مسافران صحبت کنند.

اتاق های هتل


انواع اتاق‌های شیک و چشم‌نواز در هتل اس سی این بوتیک قرار دارند که برای اقامتی راحت و دلپذیر عالی هستند. اتاق‌هایی که در هتل SC Inn Boutique Hotel امکان رزرو دارند شامل اتاق‌هایی هستند از جمله
• اتاق یک نفره
• اتاق دو نفره با تخت دابل
• اتاق دو نفره با تخت تویین
• اتاق سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل

امکانات اتاق های هتل


امکانات و تجهیزات خوب و قابل قبولی در اتاق‌های هتل اس سی این ازمیر قرار دارند شامل وسایلی هستند از قبیل یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، صندوق امانات، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله،‌ شامپو و صابون، سشوار، دمپایی، مبلمان، میز تحریر، صندلی، تلفن، کتری برقی، سیستم اطفا حریق، سیستم سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع. توجه داشته باشید که در داخل اتاق‌های هتل اس سی این ازمیر، امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


اگر علاقه‌مند به ورزش کردن هستید و یا برنامه مشخص و منظمی برای ورزش دارید، بوتیک هتل اس سی این ازمیر برای شما ایده‌آل است و می‌توانید در سالن ورزشی به ورزش بپردازید. همچنین برای آنکه شادابی و طراوت بیشتری حس کنید و خستگی‌های خود را فراموش کنید؛ به سونا هم سری بزنید.

رستوران هتل


در رستوران دنج داخل هتل اس سی این ازمیر در کنار همسفران خود بنشینید، خوراک‌هایی لذیذ و با تنوع زیاد را میل کنید و اوقاتی دلپذیر را سپری کنید. همچنین در کافه رستوران تراس هتل SC Inn Boutique Hotel ازمیر در فضایی مطلوب و دلنشین بنشینید، نمایی خیره‌کننده و گیرا را از شهر پیش چشمان خود داشته باشید و از میل کردن خوراک‌های خوشمزه لذت ببرید.

فاصله هتل اس سی این بوتیک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک کولتور ازمیر: ۸ دقیقه پیاده ‌روی
فاصله تا موزه آگورا ازمیر: ۱۲ دقیقه پیاده روی
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا کادیفکاله: ۱۰ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است