search
menu

هتل Red Green Hotel Izmir

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Red Green Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل رد گرین
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رد گرین تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Red Green Hotel


هتل دو ستاره و به‌صرفه رد گرین در شهر زیبا و تماشایی ازمیر در کشور ترکیه واقع شده‌است. هتل Red Green Hotel ازمیر برای مسافرانی که قصد دارند در هتلی اقتصادی و متناسب با بودجه‌ای متوسط اقامت کنند و همچنین آسودگی خیال داشته باشند بسیار ایده‌آل است. همچنین هتل رد گرین برای مسافرانی که بیشتر ساعات روز را به گردش در شهر و بازدید از جاهای دیدنی ازمیر اختصاص می‌دهند انتخابی مناسب است. هتل رد گرین ازمیر در نزدیکی دریا قرار دارد و با پیاده‌روی کوتاهی به کنار دریا می‌رسید و می‌توانید اوقاتی خوش و مفرح را سپری کنید، یا در امتداد دریا قدم بزنید و از منظره‌ای چشم‌نواز لذت ببرید. در صورتی که بلیط هواپیما ازمیر رزرو کرده‌اید، خوب است توجه داشته باشید که فرودگاه عدنان مندرس ازمیر تا هتل Red Green Hotel فاصله‌ کمی دارد و باید مسافتی حدود ۱۹ کیلومتر را با ماشین طی کنید. اگر علاقه داشته باشید که با وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر ازمیر بگردید؛ قابل ذکر است که در فاصله‌ی ۲۵۰ متری هتل رد گرین ایستگاه اتوبوس قرار دارد. ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه از نظر وسعت و از مقاصد گردشگری پرطرفدار مخصوصا بین ایرانیان است و دارای جاذبه‌های دیدنی فراوانی است. در طول مدت زمانی که در هتل رد گرین ازمیر اقامت دارید؛ در زمان فراغت خود حتما از ساختمان آسانسور ازمیر بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل رد گرین


هتل رد گرین ازمیر برای اقامتی اقتصادی و در عین‌حال راحت و آسوده بسیار مناسب است و دارای امکاناتی عالی است تا اقامتی بدون دغدغه برای مسافران فراهم باشد. هتل Red Green Hotel ازمیر لابی، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، اتاق جلسات و کنفرانس و آسانسور دارد. اگر با ماشین به ازمیر سفر می‌کنید و هتل رد گرین را برای اقامت انتخاب می‌کنید؛ از پارکینگ رایگان هتل رد گرین ازمیر استفاده کنید تا خیالتان راحت باشد و قابل ذکر است که نیازی به رزرو کردن پارکینگ نیست. در رستوران هتل رد گرین در کنار خانواده، دوستان و یا دیگر همسفران خود ساعاتی خوش را سپری کنید. خدماتی که هتل رد گرین ازمیر برای اقامت هرچه آسوده‌تر و خوش‌تر مسافران ارائه می‌کند شامل پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه و خدمات اتاق است. اگر بلیط هواپیما ارزان دارید؛ از هتل رد گرین ازمیر درخواست کنید که برای شما تاکسی بگیرند تا به آسانی به فرودگاه برسید. کارکنان مجرب هتل رد گرین می‌توانند علاوه بر زبان ترکی، به زبان‌های انگلیسی و هلندی هم با مسافران صحبت کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌های متنوع و شیکی در هتل رد گرین ازمیر قرار دارند که با طراحی و چیدمانی چشم‌گیر و زیبا، اقامتی به‌یادماندنی و دلپذیر را برای مسافران رغم می‌زنند. هتل Red Green Hotel دارای ۳۰ اتاق است که در انواع متفاوتی هستند از جمله: اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دو نفره با تخت دابل و اتاق‌های دو نفره با تخت تویین. یک سوئیت هم در هتل رد گرین وجود دارد که دارای یک تخت دابل بسیار بزرگ است. هتل رد گرین ازمیر برای اقامت عروس و دامادها هم مناسب است و اتاق‌های ویژه ماه‌عسل دارد.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های هتل رد گرین وسایل و تجهیزاتی قرار داده شده‌اند که برای اقامت راحت مسافران است تا با کمبودی مواجه نشوند و در طول اقامت خود آسودگی را تجربه کنند. اتاق‌های هتلRed Green Hotel دارای امکاناتی هستند که بدین شرح است: تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، مینی‌بار، مبلمان، کتری برقی، تلفن، کمد لباس، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام شامل حوله، شامپو و صابون، سشوار، تهویه مطبوع و سیستم اطفا حریق. توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل رد گرین ازمیر امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

رستوران هتل


در رستوران هتل رد گرین ازمیر می‌توانید صبحی دل‌انگیز و پر از نشاط و انرژی را با صبحانه‌ای مفصل و لذیذ آغاز کنید. همچنین ناهار یا شامی خوشمزه و متنوع را میل کنید و از سپری کردن اوقات در فضایی دنج و دلنشین لذت ببرید.

فاصله هتل رد گرین تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ساحلی کارشیاکا ازمیر: ۱۷ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا ساحل بوستانلی ازمیر: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا بازار کارشیاکا ازمیر: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید اگه پارک ازمیر: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید ماوی باغچه ازمیر: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید هیلتون کارشیاکا ازمیر: ۱۵ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است