search
menu

هتل Ramada Hotel & Suites by Wyndham Izmir Kemalpasa

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ramada Hotel & Suites by Wyndham Izmir Kemalpasa
امکانات و خدمات عمومی هتل رامادا سوئیتز بای ویندهام کمال پاشا ازمیر
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رامادا سوئیتز بای ویندهام کمال پاشا ازمیر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ramada Hotel & Suites by Wyndham Izmir Kemalpasa


هتل رامادا سوئیتز بای ویندهام کمال پاشا ازمیر، هتلی ۴ ستاره در منطقه صنعتی کمال پاشای ازمیر است که امکانات رفاهی مدرن و خدمات عالی برای مهمانان فراهم آورده و اقامت راحت و به یاد ماندنی برایشان تأمین می‌کند. هتل رامادا سوئیتز بای ویندهام کمال پاشا ازمیر مناسب مهمانانی است که به کیفیت اقامتشان در سفر بسیار اهمیت می‌دهند. ازمیر، جزو مقاصد محبوب گردشگری به ویژه در فصل‌های بهار و تابستان است. گردشگران برای لذت بردن از آب و هوای دل‌نشین و سواحل ازمیر به این شهر سفر می‌کنند. ازمیر چیزهای زیادی برای ارائه دادن به گردشگران دارد. سعی کنید در طول سفر از جاهای دیدنی ازمیر همچون ساختمان آسانسور ازمیر، برج ساعت ازمیر، موزه آگورا ازمیر و ... حتما بازدید کنید. گشت و گذارهای هیجان انگیز در ازمیر همراه با اقامت در هتل رامادا سوئیتز بای ویندهام کمال پاشا ازمیر دل‌چسب‌تر هم می‌شود. کارکنان هتل Ramada Hotel & Suites by Wyndham Izmir Kemalpasa کاردان، مجرب و زحمتکش هستند و تمام سعی خود را می‌کنند تا لبخند رضایت بر لبان مهمانان بنشانند.

امکانات و خدمات عمومی هتل رامادا سوئیتز بای ویندهام کمال پاشا ازمیر


در هتل رامادا سوئیتز بای ویندهام کمال پاشا ازمیر انواع امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما ازمیر سفر با ماشین شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک ماشینشان استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، دستگاه ATM، مرکز تجاری، مینی مارکت، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار گرفته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، خدمات کانسرج، تبدیل ارز، اتو، اتوپرس شلوار، لباسشویی، خشکشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها، خدمات شاتل فرودگاهی، غذاهای بسته بندی شده، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. در ضمن، کارکنان هتل رامادا سوئیتز بای ویندهام کمال پاشا ازمیر به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز و تراس وجود دارند. مهمانانی که می‌خواهند حیوان خانگی‌شان را در سفر همراه خود بیاورند، لازم است بدانند که در هتل رامادا سوئیتز بای ویندهام کمال پاشا ازمیر حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


مهمانان می‌توانند هر اتاقی را که مناسب نیاز و سلیقه‌شان است، در هتل رامادا سوئیتز بای ویندهام کمال پاشا ازمیر رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل رامادا سوئیتز بای ویندهام کمال پاشا ازمیر شامل اتاق‌ها خانواده، دلوکس، دوپلکس، دبل، توئین، سوئیت و ... هستند. واحدهای هتل دکوراسیون فوق‌العاده شیک، مدرن و زیبا دارند و در چیدمانشان از اسباب باکیفیت و مستحکم استفاده شده است. اتاق‌ها عایق صدا هستند و استعمال سیگار داخل برخی اتاق‌ها ممنوع است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به همه اتاق‌ها ارائه می‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل رامادا سوئیتز بای ویندهام کمال پاشا ازمیر ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل رامادا سوئیتز بای ویندهام کمال پاشا ازمیر امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، کمد لباس، تلفن، آباژور، مینی بار، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، لوازم بهداشتی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان می‌توانند ساعاتی که در هتل هستند، با انجام فعالیت‌های تفریحی خود را سرگرم کرده و از لحظات خود لذت ببرند. یک استخر سرپوشیده در هتل وجود دارد که در تمام سال قابل استفاده است. مهمانان ورزشکار می‌توانند علاوه بر شرکت در کلاس‌های فیتنس یا یوگا، تمرینات ورزشی خود را به مرتب و روزانه در سالن بدن‌سازی مجهز هتل انجام دهند و در صورت نیاز مربی بدن‌سازی کمک بگیرند. همچنین، می‌توانند با بهره‌مندی از خدمات مرکز اسپا و سلامت هتل که شامل انواع ماساژها، جکوزی، اتاق بخار، حمام ترک و ... هستند، یک روز سرشار از آرامش و ریلکسیشن برای خود بسازند. یک سالن زیبایی نیز در هتل وجود دارد که انواع خدمات زیبایی و مراقبتی پوست، مو، ناخن و ... به مهمانان ارائه می‌دهد.

رستوران هتل


در رستوران هتل رامادا سوئیتز بای ویندهام کمال پاشا ازمیر انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی برای مهمانان تدارک دیده می‌شوند. وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای و دیگر وعده‌های غذایی به صورت منوی آلاکارته سرو می‌گردند. بار نوشیدنی جات هتل نیز انواع میان وعده‌ها، نوشیدنی‌ها، مزه‌ها و ... برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

فاصله هتل رامادا سوئیتز بای ویندهام کمال پاشا ازمیر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بورنوا فروم ازمیر: ۱۳٫۲ کیلومتر
فاصله تا استادیوم آتاترک ازمیر: ۱۶٫۳ کیلومتر
فاصله تا شهر قدیم ازمیر: ۱۶٫۶ کیلومتر
فاصله تا موزه آتاترک ازمیر: ۱۹٫۴ کیلومتر
فاصله تا کادیفکاله ازمیر: ۱۹٫۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است