search
menu

هتل Ramada by Wyndham Izmir Aliaga

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ramada by Wyndham Izmir Aliaga
امکانات عمومی هتل رامادا بای ویندهام ازمیر
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رامادا بای ویندهام ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ramada by Wyndham Izmir Aliaga


هتل رامادا بای ویندهام از هتل‌های ۴ ستاره در شهر ازمیر ترکیه است. این هتل به دلیل دسترسی آسان به ساحل موردتوجه مسافران و توریست‌های سراسر جهان قرار می‌گیرد و به دلیل موقعیت جغرافیایی عالی خود دسترسی به‌تمامی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید از این هتل آسان است. این هتل زیبا حدوداً ۴۸ کیلومتر تا برج ساعت ازمیر فاصله دارد ولی با این حال دسترسی از طریق شاتل گشت‌وگذار بسیار آسان است. همچنین محوطه این هتل را باغ زیبایی فراگرفته است و دسترسی به موزه آتاتورک و میدان جمهوریت نیز از این هتل آسان است. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل Ramada by Wyndham Izmir Aliaga فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که حدوداً ۶۲ کیلومتر فاصله داشته و از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. بنابراین با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل بی‌نظیر خودتان را برای سفری خاطره‌انگیز آماده کنید. به یاد داشته باشید که استفاده از این شاتل فرودگاهی نیازمند پرداخت هزینه جداگانه است. از امکانات ارائه‌شده مشهور در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، باشگاه بدن‌سازی، رستوران، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل رامادا بای ویندهام ازمیر


در لابی هتل رامادا بای ویندهام می‌توانید به مرکز بیزینس دسترسی داشته باشید، همچنین در این مرکز انواع روزنامه و دستگاه فکس و فتوکپی فراهم گردیده شده است. در قسمت پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند و همه پرسنل در این هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند. از خدمات ارائه‌شده در لابی این هتل می‌توان به تبدیل ارز، اتاق چمدان و خدمات باربری اشاره کرد. از خدمات مربوط به شستشو نیز می‌توان به خشک‌شویی اشاره کرد که با هزینه مجزا انجام می‌گیرد. برای دسترسی به طبقات مختلف هتل Ramada by Wyndham Izmir Aliaga آسانسور تعبیه‌شده است و دسترسی به جاذبه‌های دیدنی در اطراف و داخل شهر ازمیر اتومبیل کرایه داده می‌شود. برای افرادی که مشکلات جسمانی دارند یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است. اینترنت وای فای رایگان در سراسر این هتل قابل‌دسترس است و پارکینگ عمومی رایگان نیز در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند ولی توجه داشته باشید که برای استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارید.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله امکانات تفریحی و سلامتی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد که با مجهزترین دستگاه‌ها در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. از امکانات تفریحی در هتل Ramada by Wyndham Izmir Aliaga می‌توان به دسترسی آسان به ساحل اشاره کرد که همواره سبب شهرت در میان گردشگران شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق کینگ مخصوص افراد سیگاری و اتاق کینگ مخصوص افراد غیر سیگاری، اتاق کینگ با تختخواب کاناپه، سوئیت کینگ و اتاق توئین. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، کتری برقی، تلویزیون و تلفن اشاره کرد. همچنین همه واحدهای اقامتی در هتل Ramada by Wyndham Izmir Aliaga شامل تلویزیون و حمام اختصاصی مجهز و میز کار هستند. در برخی از اتاق‌ها امکان استعمال سیگار وجود دارد ولی در برخی دیگر اجازه استعمال سیگار ندارید، بنابراین اگر جز مسافرانی هستید که سیگار می‌کشید باید هنگام رزرو اتاقتان به این موردتوجه کنید.

رستوران هتل


وعده صبحانه همه‌روزه به‌صورت سلف‌سرویس در رستوران این هتل ارائه می‌شود. انواع شکلات، میوه، نوشیدنی و بطری آب در داخل اتاق‌ها با هزینه مجزا قرار داده‌شده‌اند. در رستوران این هتل می‌توانید وعده‌های صبحانه، ناهار، شام، میان وعده و چای را به‌صورت منویی سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل رامادا بای ویندهام ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک یالی: ۳۰۰ متر
فاصله تا پلاژ ساحلی حسینین: ۵۵۰ متر
فاصله تا کلاب ساحلی آناتولیا: ۸۵۰ متر
فاصله تا پارک شاهین: ۲.۱ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است