search
menu

هتل Piano Hotel Izmir

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Piano Hotel Izmir
امکانات عمومی هتل پیانو ازمیر
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پیانو ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Piano Hotel Izmir


هتل پیانو یکی از هتل‌های سه ستاره در منطقه کوناک شهر ازمیر است. این هتل در فاصله حدوداً ۳۰۰ متری از ایستگاه مترو قرار دارد، بدین‌جهت دسترسی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید از این محل بسیار آسان است. این هتل زیبا برای سفرهای دونفره بسیار مناسب بوده و به دلیل موقعیت قرارگیری عالی هتل Piano Hotel Izmir همواره موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه هتل پیانو در مرکز منطقه مشهور کوناک واقع‌شده است، مسافران زیادی علاقه‌مند به رزرو آن می‌شوند و در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل نیز اقدام می‌کنند. برای دسترسی به فرودگاه عدنان مندرس ازمیر که ۱۷ کیلومتر تا این هتل فاصله دارد، شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا دایر گشته است. ازجمله جاذبه‌های دیدنی نزدیک این هتل می‌توان به برج ساعت ازمیر اشاره کرد که حدوداً ۱.۵ کیلومتر فاصله دارد و میدان مشهور جمهوریت نیز حدوداً در ۸۰۰ متری هتل Piano Hotel Izmir واقع‌شده است و بازدید از این جاذبه‌های دیدنی و تاریخی به همه توریست‌ها توصیه می‌شود. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، رستوران، آزاد بودن ورود حیوانات خانگی، اتاق‌های ضد سیگاری و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل پیانو ازمیر


قسمت پذیرش در این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند. در محوطه این هتل زیبا مبلمان و صندلی چیده شده است که می‌توانید لحظات خوش و به‌یادماندنی را تجربه کنید. همچنین در لابی می‌توانید از سالن زیبایی و آرایشی بهره‌مند شوید که انواع خدمات مربوط به پوست مو و زیبایی را ارائه می‌دهند. برای دسترسی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی می‌توانید نسبت به کرایه اتومبیل اقدام کنید. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را دارند، ولی برای این کار باید هزینه مجزا پرداخت کنید. بخش صرافی برای تبدیل ارز و میز تور و گردشگری برای دسترسی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی، اتاق چمدان برای نگهداری بار و وسایل، خدمات باربری برای انتقال وسایلتان به طبقه موردنظر تعبیه‌شده است.
کارکنان در هتل Piano Hotel Izmir به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی و ترکی استانبولی تسلط دارند. خدمات مربوط به شستشو عبارت‌اند از خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی که هر سه با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. خدمات مربوط به بیزینس نیز عبارت‌اند از برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها و بهره‌مندی از فکس و فتوکپی که با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. اینترنت وای فای در تمامی نقاط این هتل و اتاق‌ها قابل‌دسترس است و پارکینگ عمومی نیز در محلی نزدیک به این هتل ساخته‌شده که نیازی به رزرو قبلی ندارد و استفاده از آن به‌طور روزانه شامل هزینه جداگانه است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق سینگل اکونومی، اتاق دوبل سوپرییر همراه با کاناپه تخت شو، اتاق دوبل استاندارد، اتاق تریپل، اتاق اکونومی با حمام اختصاصی مجهز. هریک از اتاق‌های موجود در داخل این هتل به شکل ساده طراحی‌شده‌اند و از وسایل و اسباب ساده و شیکی در چیدمانشان استفاده‌شده است. درواقع، در هر یک از اتاق‌ها می‌توانید از تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع هوا و حمام اختصاصی مجهز بهره‌مند شوید. برخی از اتاق‌ها دارای حمام اشتراکی هستند، بدین‌جهت در هنگام رزرو هتل Piano Hotel Izmir بهتر است به این موردتوجه داشته باشید. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، محافظ لپ‌تاپ، کتری برقی، میز کار و بالکن. همچنین همه اتاق‌ها عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده به دور از سایر مسافران مراجعه کنند. از پنجره اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از شهر را تماشا کنید و اینکه دسترسی به طبقات بالایی هتل پیانو فقط از طریق پله امکان‌پذیر است.

رستوران هتل


وعده صبحانه همه‌روزه به‌صورت سلف‌سرویس در رستوران این هتل سرو می‌شود. همچنین در اطراف هتل می‌توانید به چندین رستوران دسترسی داشته باشید که انواع غذاهای ترکی محلی قابل سفارش هستند. رستوران موجود در داخل این هتل 88KEYS نام داشته و انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی محلی را در وعده‌های صبحانه، میان وعده، ناهار و شام سرو می‌کنند.

فاصله هتل پیانو ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی ازمیر: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا لیمانی ازمیر: ۲.۳ کیلومتر
فاصله روستای المپیک ازمیر: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا کمپ اسپیس ترکیه: ۹.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است