search
menu

هتل Orty Airport Hotel Izmir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Orty Airport Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل ارتی ایرپوت
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ارتی ایرپورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Orty Airport Hotel


هتل ارتی، هتلی سه ستاره و مجلل است که در شهر زیبای ازمیر کشور ترکیه قرار گرفته‌است. هتل ارتی ایرپورت در کنار فرودگاه عدنان مندرس ازمیر قرار دارد و اگر بلیط هواپیما ازمیر رزرو کرده‌ باشید؛ می‌توانید به آسانی و در مدت زمانی کوتاه از فرودگاه به هتل ارتی بروید. هتل فرودگاهی ارتی برای مسافرانی که پرواز ترانزیتی دارند و به دنبال اقامتی راحت و کوتاه در نزدیک فرودگاه هستند و یا مسافرانی که با اهداف کاری و تجاری به شهر ازمیر سفر می‌کنند؛ بسیار ایده‌آل است. هتل ایرپورت ارتی تا مرکز شهر ازمیر فاصله کمی دارد و می‌توانید از جاذبه‌های مشهور و مراکز خرید ازمیر بازدید کنید. زمانی که در هتل Orty Airport Hotel اقامت دارید؛ حتما به جاهای دیدنی ازمیر مانند سواحل ازمیر هم سری بزنید تا سفری مفرح و دلچسب را تجربه کنید و خاطراتی دلنشین را در خاطرات خود ثبت کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل ارتی ایرپوت


هتل فرودگاهی ارتی با امکاناتی لوکس پذیرای مسافران از سرتاسر جهان است تا اقامتی آسوده و خوش را در خاطرات خود ثبت کنند. هتل Orty Airport Hotel ازمیر دارای لابی دنج، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، آسانسور، رستوران، کافی‌شاپ، محوطه سبز، فکس، فتوکپی و دستگاه خودپرداز است. از آنجایی که ممکن است مسافران تجاری و کاری به شهر ازمیر مسافرت کنند و در هتل ایرپورت ارتی که درست در کنار فرودگاه واقع شده‌است اقامت کنند؛ هتل ارتی ایرپورت ازمیر دارای تجهیزات و سالن کنفرانس و جلسات باکیفیت و بیزینس سنتر است. خدمات متنوعی که هتل ارتی ایرپورت ارائه می‌کند شامل مواردی است از قبیل نظافت روزانه، لباسشویی، اتو،‌ پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز، میز ارائه و فروش تور، نگهداری از چمدان و خدمات اتاق است. کارکنان حرفه ای هتل ارتی ایرپورت قادر هستند علاوه بر زبان ترکی، به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و فرانسوی هم با مسافران صحبت کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوع و باشکوهی در هتل ارتی ایرپورت ازمیر قرار دارند که با چیدمانی چشم‌گیر و جذاب و امکاناتی عالی اقامتی راحت و شیرین را برای مسافران به ارمغان می‌آورند. اتاق‌های هتل Orty Airport Hotel شامل اتاق استاندارد یک نفره، اتاق استاندارد دو نفره با تخت دابل و اتاق دو نفره با تخت تویین هستند. سوئیت‌های مجلل دو و سه نفره‌ای هم در هتل ارتی ایرپورت قرار دارند که برای اقامتی خانوادگی مناسب هستند. همچنین سوئیت و اتاق ویژه عروس و داماد هم در هتل فرودگاهی ارتی ازمیر وجود دارد.

امکانات اتاق های هتل


امکانات و تجهیزات خوبی که در اتاق‌های هتل ارتی ازمیر قرار دارند شامل مواردی هستند از قبیل یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، صندوق امانات، حمام با دوش و یا وان، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله،‌ شامپو و صابون، سشوار، دمپایی، مبلمان، میز تحریر، صندلی، تلفن، کتری برقی، سیستم اطفا حریق، سیستم سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در محوطه باز هتل ارتی ازمیر که چشم‌اندازی منحصربه‌فرد از فرودگاه و عبور و مرور هواپیماها در آسمان و فضایی سرسبز و چشم‌نواز با هوایی مطلوب دارد می‌توانید قدم بزنید و یا پشت میز و صندلی بنشینید و میان‌وعده‌ای لذیذ را میل کنید، لذت ببرید و ساعاتی دلپذیر را سپری کنید.

رستوران هتل


رستوران هتل Orty Airport Hotel با فضایی دنج و دلنشین، برای میل کردن خوراک‌هایی خوشمزه، متنوع و به سبک آشپزی بین‌المللی در تمام وعده‌های غذایی و به صورت بوفه و یا منو طراحی شده‌است. در رستوران و همچنین در هتل ایرپورت ارتی ازمیر می‌توانید در کنار خانواده، همکاران و دیگر همسفران خود اوقاتی خوش و فراموش‌نشدنی را بگذرانید.

فاصله هتل ارتی ایرپورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید بوینر یا اوت لت سلوی ازمیر: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه آتاتورک: ۲۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه آگورا ازمیر: ۲۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید آگورا ازمیر: ۲۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا کادیفکاله: ۲۷ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است