search
menu

هتل Ontur Izmir Otel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ontur Izmir Otel
امکانات هتل آنتور ازمیر
خدمات هتل آنتور ازمیر
واحدهای اقامتی هتل آنتور ازمیر
فاصله هتل آنتور ازمیر تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک

درباره هتل Ontur Izmir Otel


هتل آنتور ازمیر هتل در مرکز شهر ازمیر قرار گرفته و موقعیت مرکزی آن اجازه دسترسی به تمام امکانات شهر ازمیر را برای مسافران فراهم می‌کند. این هتل مجموعه‌ای از امکانات مدرن و خدمات رفاهی بسیار عالی را برای مهمانان گردآوری کرده است و از همین جهت هیچ کس از حضور در آن پشیمان نخواهد شد. ازمیر یکی از معروف‌ترین شهرهای کشور ترکیه برای مسافرت و یا حتی سکونت است که با دارا بودن طبیعت بی‌نظیر و هزینه‌های پایین برای زندگی و سفر از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری مسافران و علی الخصوص مسافران ایرانی به شمار می‌رود. در ابن شهر بازار‌های متنوعی وجود دارند که در کنار مغازه‌های متعدد و مراکز خرید فراوان مجموعه‌ای ایده آل و جذاب را برای خرید و گشت و گذار مهمانان فراهم می‌کنند. علاوه بر آن در شهر ازمیر آثار تاریخی متنوعی نیز وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به ساختمان آسانسور، معبد آرتمیس، برج ساعت ازمیر و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر زیبای ازمیر در هتل Ontur Izmir Otel اقامت داشته باشید و سفری رویایی و شگفت‌انگیز را در این شهر برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل آنتور ازمیر


هتل آنتور ازمیر مجموعه‌ای از امکانات رفاهی متنوع و گسترده را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد که سبب می‌شوند مسافران در زمان اقامت هیچ کمبودی را احساس نکنند و سفری خاطره‌انگیز را با حضور در این هتل تجربه کنند. هتل دارای یک استخر بزرگ سرپوشیده است که می‌تواند برای استراحت و گذرندان اوقات فراغت مسافران محل مناسبی را فراهم کند. رستوران این هتل فضایی کاملا لوکس و مجهز دارد و تنوع و طعم غذاهایی که در آن سرو می‌شوند بدون شک برای مهمانان رضایت بخش خواهند بود. هتل دارای یک مرکز تناسب اندام مجهز است و مسافران می‌توانند حس دلنشین ورزش کردن را در سفر نیز تجربه کنند. سالن برگزاری کنفرانس هتل نیز در اختیار مسافران قرار دارد و امکان برگزاری انواع جلسات کاری و اداری را برای مهمانان فراهم می‌کند. هتل Ontur Izmir Otel امکانات فراوان دیگری را نیز به مسافران ارائه می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به سونا، پارکینگ اختصاصی رایگان، منطقه مخصوص سیگار کشیدن و… اشاره کرد.

خدمات هتل آنتور ازمیر


همانگونه که این هتل امکانات رفاهی بسیار خوبی را برای مهمانان فراهم کرده است، خدمات موجود در این هتل نیز گسترده و متنوع هستند و به بهترین نحو ممکن به مهمانان خدمت‌رسانی می‌کنند. پذیرش هتل آنتور ازمیر به صورت ۲۴ساعته فعال است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. پرسنل این هتل علاوه بر زبان ترکی به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند و در هر شرایطی برای کمک و راهنمایی به مسافران آمادگی دارند. از جمله خدمات محبوب این هتل می‌توان به خدمات اسپا و ماساژ اشاره کرد که بسیار مورد توجه مهمانان قرار دارد و مسافران می‌توانند بعد از گذرندان یک روز پربار و شلوغ، از این خدمات در جهت ایجاد آرامش بیشتر بهره‌مند شوند. این هتل دارای خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و سرویس اتو است که خیال مهمانان را از بابت شست و شو و نگهداری از لباس‌هایشان راحت می‌کند. خدمات تبدیل ارز هتل در اختیار مسافران قرار دارند و ارز مورد نیاز آن‌ها را در محل برایشان تامین می‌کنند. استفاده از اینترنت نیز در این هتل برای تمام ساکنین رایگان است و مسافران می‌توانند در سرتاسر ملک هتل از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شوند. از دیگر خدمات موجود در هتل Ontur Izmir Otel می‌توان به صندوق امانات، امکانات ویژه معلولین، انبار نگهداری چمدان و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل آنتور ازمیر


هتل آنتور ازمیر دارای اقامتگاه‌هایی لوکس و جادار همراه با امکانات و خدمات رفاهی فوق العاده است که محیطی امن، آرامش بخش و جذاب را برای اقامت مهمانان فراهم می‌کنند. امکاناتی که در این واحدها به مهمانان ارائه می‌شوند تمامی شرایط لازم برای یک سفر چند روزه ایده آل را برای مسافران فراهم می‌کنند. از جمله امکانات رفاهی موجود در این واحدها نیز می‌توان به منطقه نشیمن بسیار راحت، میز کار، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، روم سرویس و… اشاره کرد.

فاصله هتل آنتور ازمیر تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک


فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شانسی ازمیر: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا بندر ازمیر: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا دهکده المپیک ازمیر: ۸ کیلومتر
فاصله تا کمپ فضایی ترکیه: ۹.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است