search
menu

هتل ON'LIVE HOTEL Izmir

star star star star star
[ پنهان کردن ]

امکانات و خدمات عمومی هتل آن لایو ازمیر
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آن لایو ازمیر تا جاهای دیدنی نزدیک
درباره هتل ON’LIVE HOTEL Izmir


هتل آن لایو ازمیر، هتل ۵ ستاره عالی در محله جمهوریت ازمیر است که اقامت راحت، دلنشین و لوکس برای مهمانان تأمین می‌نماید. هتل با در نظر گرفتن امکانات رفاهی و خدماتی فوق‌العاده سعی دارد استقبال بی‌نظیر از مهمانان ازمیر به عمل آورد. مهمانانی که در فصل تابستان برای لذت بردن از آب و هوای ساحلی ازمیر و تفریحات آبی به ازمیر سفر می‌کنند، رزرو هتل آن لایو ازمیر بهترین کار ممکن برایشان به حساب می‌آید. وجود خدمات تفریحی متنوع در هتل، نزدیک بودن به ساحل، استخرهای روباز، و ... اقامت در این هتل را جذاب‌تر می‌کنند. ازمیر جزو مقاصد گردشگری محبوب به خصوص در فصل‌های بهار و تابستان است. ازمیر جاذبه‌های ارزشمند زیادی دارد و پیشنهاد می‌شود بازدید از معبد آرتمیس، کادیفکاله، ساختمان آسانسور ازمیر، مراکز خرید ازمیر را از دست ندهید. در هتل آن لایو ازمیر اقامت دلچسب و خاطرات خوش در انتظار مهمانان است. چرا که کارکنان هتل ON’LIVE HOTEL Izmir بسیار خوش برخورد، زحمتکش و کاردان هستند و به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آن لایو ازمیر


در هتل آن لایو ازمیر امکانات و خدمات متنوع و لوکس برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما ازمیر با خودروی شخصی‌شان سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، مرکز تجاری، آسانسور، و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، فتوکپی، فکس، برگزاری میتینگ‌ها و همایش‌ها، کرایه خودرو، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز، مبلمان مخصوص فضای باز، تراس، محوطه ساحل خصوصی و ... فراهم گشته‌اند که برای استراحت و تنفس بسیار مناسب هستند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع و مناسب هر نیاز و سلیقه‌ای در هتل آن لایو ازمیر وجود دارند. اتاق‌های هتل شامل دلوکس دبل، سوئیت و ... هستند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره زیبایی از استخر تشکیل داده و دکوراسیون اتاق‌ها شیک،مدرن و دلباز است. برخی اتاق‌ها دارای بالکن هستند و مبلمان مخصوص فضای باز در آن‌ها تعبیه شده تا مهمانان از منظره مقابلشان به خصوص در زمان طلوع یا غروب خورشید لذت ببرند. اتاق‌ها با اسباب و اثاثیه به روز و زیبا چیدمان یافته‌اند. فضای اتاق‌ها فوق العاده دنج و دلنشین است و ترکیب‌های رنگی زیبا و هماهنگ که در اسباب و دیزاین اتاق‌ها به کار گرفته شده، فضا را بسیار آرامش بخش کرده‌اند. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل آن لایو ازمیر ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل آن لایو ازمیر امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، صندوق امانات، قهوه/چای ساز، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل آن لایو ازمیر برای مهمانان یک سری فعالیت‌های نشاط و سرگرم کننده در نظر گرفته شده‌اند. وجود استخر روباز جزو امتیازات مثبت هتل به حساب می‌آید. اکثر مهمانانی که در تابستان در این هتل اقامت می‌گزینند، از شنا کردن و گرفتن حمام آفتاب بسیار لذت می‌برند. این استخر مخصوص بزرگ‌سالان بوده و به صورت فصلی فعالیت می‌کند. مرکز اسپا و سلامت هتل نیز انواع خدمات مراقبتی شامل انواع ماساژها، سونا، اتاق بخار، جکوزی، حمام و ... ارائه می‌دهد. تمام خستگی مهمانان در این مرکز رفع شده و حس سبکی و آرامش بهشان دست می‌دهد. یک سالن بدنسازی مجهز در هتل وجود دارد که مهمانان ورزشکار می‌توانند به طور روزانه به تمریناتشان بپردازند و در صورت نیاز از مربی خصوصی کمک بگیرند. یک سالن آرایش و زیبایی نیز در هتل وجود دارد و انواع خدمات زیبایی و مراقبتی برای مهمانان خانم و آقا ارائه می‌دهد.

رستوران هتل


در رستوران هتل آن لایو ازمیر همه روزه در ساعات معین صبح، صبحانه خوشمزه و کامل به صورت بوفه‌ای برای مهمانان آماده و سرو می‌گردد. انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم در منوی صبحانه وجود دارند. مهمانان روز خود را با صرف صبحانه جانانه باانرژی و پرنشاط آغاز می‌کنند. بار نوشیدنی‌جات نیز انواع میان وعده‌ها و نوشیدنی‌ها را برای مهمانان آماده می‌کند.

فاصله هتل آن لایو ازمیر تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل آیایورگی: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه چشمه: ۴٫۶ کیلومتر
فاصله تا تئاتر آنفی چشمه: ۴٫۹ کیلومتر
فاصله تا ترمینال اتوبوس چشمه: ۵٫۵ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است