search
menu

هتل Olimpiyat Hotel Izmir

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Olimpiyat Hotel Izmir
امکانات و خدمات عمومی هتل المپیات ازمیر
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل المپیات ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Olimpiyat Hotel Izmir


هتل المپیات ازمیر یک اقامتگاه دنج برای گردشگرانی است که به دنبال هتلی مناسب و مقرون به صرفه در طول سفر خود به شهر ازمیر ترکیه هستند. با اقامت در این هتل می‌توانید به راحتی به مراکز شهری مهم ازمیر دسترسی داشته باشید. بطور مثال بازارچه سنتی گیزلارکاسی در فاصله ۵۰۰ متری از هتل المپیات ازمیر قرار گرفته‌است و همچنین با ۱۲ دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توان به مناطق ساحلی شهر دسترسی پیدا کرد. بعلاوه برخی اماکن دیدنی شهر ازمیر نظیر موزه آگورا ازمیر، مرکز خرید کناک پییر و میدان جمهوریت ازمیر در فاصله یک کیلومتری هتل المپیات قرار گرفته‌اند. چنانچه با رزرو بلیط هواپیما به ازمیر سفر می‌کنید، خوب است بدانید که فاصله فرودگاه عدنان مندرس تا هتل المپیات فقط ۱۴.۱ کیلومتر است.

امکانات و خدمات عمومی هتل المپیات ازمیر


از جمله امکانات رفاهی که برای مهمانان در هتل Olimpiyat ازمیر ارائه می‌شود، به مواردی نظیر وجود اینترنت وای‌فای در فضای عمومی هتل، تهیه فتوکپی با پرداخت هزینه، ارسال فکس با هزینه، بخش تور و راهنمای گردشگران، صندوق امانات، صرافی جهت تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی دربستی، اتاق تلویزیون، لابی با ظرفیت محدود، کرایه دوچرخه، خشکشویی با هزینه، سرویس اتوی لباس مهمان با هزینه و خدمات لاندری با هزینه می‌توان اشاره داشت. برای آن دسته از مهمانانی که با اتومبیل شخصی خود سفر می‌کنند نیز یک پارکینگ اختصاصی در نزدیکی هتل تعبیه شده‌است که برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه و رزرو جا نیست. گفتنی است کارمندان و کارکنان هتل المپیات ازمیر با خوشرویی تمام سعی در راهنمایی و پاسخگویی به مهمانان دارند و توانایی برقراری ارتباط با مهمانان به زبان‌های مختلف از جمله ترکی، آلمانی، انگلیسی و اسپانیایی را دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل المپیات ازمیر در انواع اتاق‌های سینگل، دوتخته توئین، دوتخته دابل، اتاق سه تخته و اتاق چهارتخته هستند. این اتاق‌ها به دو صورت استاندارد و اقتصادی ارائه شده‌اند. طراحی داخلی اتاق‌ها ساده و به دور از هر گونه تجملات صورت گرفته‌است اما با این حال فضای اتاق‌ها مرتب هستند و به نسبت هزینه پرداختی برای اقامت مطلوب تلقی می‌شوند. تمامی اتاق‌ها دارای پنجره‌های نسبتا بزرگی هستند که با پرده‌های تیره‌رنگ پوشانده شده‌اند تا مهمانان شب آرامی را در هتل المپیاد ازمیر بگذرانند و خواب راحتی داشته باشند. اگرچه اتاق‌های هتل المپیات ازمیر از امکانات رفاهی پرتجمل و گسترده هتل‌هایی با ستاره‌های بیشتر برخوردار نیست؛ اما امکانات رفاهی اتاق‌ها برای یک اقامت مقرون‌به صرفه و اقتصادی کفایت می‌کند. از جمله این امکانات می‌توان سیستم تهویه مطبوع هوا، سرویس بهداشتی اختصاصی در داخل اتاق و تلویزیون‌های کابلی را ذکر کرد. لازم است یادآوری شود که جهت حفظ سلامتی مهمانان هتل و همچنین پاکیزه نگهداشتن فضای هتل از آلودگی، استعمال سیگار در اتاق‌های هتل المپیاد ازمیر مجاز نیست و برای این کار باید از فضایی حارج از هتل استفاده شود.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


از آنجا که Olimpiyat Hotel در منطقه مرکز شهر ازمیر واقع شده است برای تفریح و سرگرمی در شهر ازمیر جای هیچ نگرانی نیست. مکان‌های دیدنی بسیاری در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توان به راحتی به بازدید از آنها پرداخت؛ بطور مثال نمایشگاه بین المللی ازمیر تنها در فاصله ۴۵۰ متری هتل المپیات قرار گرفته است. بعلاوه توصیه می‌شود از گشت و گذار در بازار تاریخی و سنتی گیزلارکاسی که در فاصله کوتاهی از هتل قرار گرفته است نیز غافل نشوید. در این بازارچه می‌توانید ضمن قدم زنی در فضای تاریخی بازار و خریدکردن سوغاتی‌های ترکیه، از چشیدن مزه غذاها و نوشیدنی‌های محلی ترکیه نیز لذت ببرید. از طرف دیگر اگر در هتل المپیات ازمیر اقامت داشته باشید، برای دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی شهر مانند مترو و قطار نیاز به طی کردن مسافت طولانی نیست؛ چرا که ایستگاه مترو در ۱۰۰ متری هتل قرار گرفته‌است. بنابراین با دسترسی به مترو می‌توان از جای جای شهر زیبای ازمیر به راحتی و با کمترین هزینه دیدن کرد.

رستوران هتل


رستوران هتل المپیات ازمیر صبح‌ها برای وعده صبحانه که به صورت سلف سرویس سرو می‌شود، پذیرای مهمانان هتل است. گفتنی است رستوران‌های ریز و درشت زیادی در حوالی هتل وجود دارند که می‌توانید با یک پیاده‌روی کوتاه به آنها دسترسی پیدا کنید و برای سفارش در وعده‌های غذایی دیگر از آنها استفاده کنید.

فاصله هتل المپیات ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه کادیفه کالا: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان کناک: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان‌شناسی ازمیر: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه آتاتورک: ۱.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است