search
menu

هتل Oglakcioglu Park Boutique Hotel Izmir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Oglakcioglu Park Boutique Hotel Izmir
امکانات کلی هتل اوگلاکسی اوغلو پارک بوتیک ازمیر
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اوگلاکسی اوغلو پارک بوتیک ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Oglakcioglu Park Boutique Hotel Izmir


هتل اوگلاکسی اوغلو پارک بوتیک یکی از هتل‌های ۴ ستاره ازمیر است که در مرکز شهر ازمیر و نزدیک خلیج قرار دارد. این هتل همچنین در ۱۰۰ متری ایستگاه قطار و مترو Basmane واقع شده است. این ملک با موقعیت مناسب خود دسترسی آسان به مقاصد ضروری شهر را فراهم می‌کند. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل می‌توان به موزه آگورا، برج ساعت ازمیر، موزه آتاتورک، میدان کوناک و کلیسای سنت پلی کارپ اشاره کرد که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. سمیرنا و بازار کمرآلتی از نشانه‌های محلی هستند و برخی از فعالیت‌های این منطقه را می‌توانید در بندر ازمیر و لونت مارینا تجربه کنید. هتل در ۱۴ کیلومتری فرودگاه عدنان مندرس ازمیر قرار دارد.
در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به ازمیر، هتل Oglakcioglu Park Boutique Hotel Izmir با موقعیت مکانی ایده آل و امکانات مناسب و از بسیاری جهات به نقطه مطلوبی رسیده است.

امکانات کلی هتل اوگلاکسی اوغلو پارک بوتیک ازمیر


امکانات و خدمات ارائه شده توسط هتل Oglakcioglu Park Boutique Hotel Izmir اقامتی دلپذیر را برای میهمانان تضمین می‌کند. برخی از امکانات این ملک عبارتند از: وای فای رایگان در همه اتاق‌ها و لابی، خانه داری روزانه، میز پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، ورود و خروج سریع و اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. افرادی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنند. کارکنان می توانند تورهای شهری را به جاذبه‌های اطراف سازمان دهند و همچنین برای تهیه بلیط کمک کنند. این هتل خدمات کرایه اتومبیل را ارائه می‌دهد. قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. به هنگام تفریح و گردش می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و با خیالی آسوده تفریح کنید. برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه ناگوار کپسول آتش‌نشانی و سیستم اعلام و اطفا حریق در این هتل تعبیه شده است.
نا گفته نماند که کارکنان و پرسنل بخش پذیرش در هتل اوگلاکسی اوغلو پارک بوتیک ازمیر توانایی صحبت به چندین زبان مختلف از جمله انگلیسی، ترکی و آلمانی را دارند و به راحتی می‌توانند با میهمانان ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را راهنمایی کنند. تخت نوزاد و تخت اضافی نیز در صورت درخواست به طور رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل اوگلاکسی اوغلو پارک بوتیک ازمیر دارای انواع اتاق‌های خانوادگی، اتاق دبل یا توئین استاندارد، اتاق سه تخته، سوئیت اکسکیوتیو و سوئیت ماه عسل است. میهمانان می‌توانند از میان ۴۹ اتاق لوکس، اتاق دلخواه خود را انتخاب کنند. همه اتاق‌ها فضایی سرشار از صلح و هماهنگی را در خود دارند و دارای تختخواب‌های لوکس هستند که با رنگ‌های گرم تزئین شده‌اند. هر اتاق مجهز به تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای و اینترنت بی سیم رایگان است. مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، فضای نشیمن، میز آرایش، آینه، کمد لباس، تلفن و حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان از دیگر امکانات موجود در اتاق‌های هتل Oglakcioglu Park Boutique Hotel Izmir هستند.

رستوران هتل


هر روز صبح، صبحانه رایگان با نان تازه، کیک و قهوه لذیذ در هتل اوگلاکسی اوغلو پارک بوتیک ازمیر سرو می‌شود. سرویس نوشیدنی گرم نیز ۲۴ ساعته در محل ارائه می‌شود.

فاصله هتل اوگلاکسی اوغلو پارک بوتیک ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آگورا: ۵۰۰ متر
فاصله تا میدان جمهوریت: ۹۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید کوناک پییر: ۱ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه آتاتورک: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی ازمیر: ۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است