search
menu

هتل OFURO WORLD HOTEL SPA Izmir

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل OFURO WORLD HOTEL SPA
امکانات و خدمات عمومی هتل اوفورو ورلد اسپا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اوفورو ورلد اسپا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل OFURO WORLD HOTEL SPA


هتل اوفورو ورلد اسپا یکی از هتل‌های شیک و راحت در شهر زیبا و تماشایی ازمیر در کشور ترکیه است. اگر به دنبال هتلی به‌صرفه و اقتصادی هستید که در عین‌حال اقامتی خوش را برای شما فراهم آورد، هتل OFURO WORLD HOTEL SPA اقامتگاهی مناسب است. برای اقامت در هتل اسپا اوفورو ورلد حتما بلیط هواپیما ازمیر رزرو کنید؛ زیرا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر تا هتل اوفورو ورلد اسپا ازمیر تنها کمتر از ۲ کیلومتر فاصله دارد. یکی از مزیت‌های هتل اسپا اوفورو ورلد این است که به جاهای دیدنی ازمیر نزدیک است و در مدت زمانی کوتاه می‌توانید از جاذبه‌های معروف و تاریخی بازدید کنید. یکی از جاذبه‌های دیدنی و مشهور ازمیر یعنی برج ساعت ازمیر، در فاصله‌ی ۱۳ کیلومتری هتل اوفورو ورلد اسپا قرار دارد که فرصتی ایده‌آل برای گذراندن اوقاتی خاطره‌انگیز است.

امکانات و خدمات عمومی هتل اوفورو ورلد اسپا


آیا می خواهید اقامتی آسوده و به‌یادماندنی را در هتلی متناسب با بودجه‌ای متوسط تجربه کنید؟ پس می‌توانید هتل اوفورو ورلد اسپا ازمیر را برای اقامت انتخاب کنید چرا‌که دارای لابی شیک، رستورانی دنج، کافی‌شاپ، باغچه‌ای باصفا، پارکینگ رایگان و بدون نیاز به رزرو، صبحانه رایگان و‌ بیزینس سنتر است. همچنین هتل OFURO WORLD HOTEL SPA دارای اسپا و ماساژ است که برای وقت‌گذرانی همراه با احساس آرامش و سلامتی طراحی شده‌است.
هتل اوفورو ورلد اسپا خدماتی با کیفیت بالا دارد که اقامتی آسوده را برای مسافران فراهم می‌کند و بدین شرح هستند: پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق و نظافت روزانه. یکی از ویژگی‌های مثبت هتل اسپا اوفورو ورلد ازمیر امکان به‌ همراه داشتن حیوانات خانگی با خود است. مسافرانی که با حیوانات خانگی خود سفر می‌کنند؛ می‌توانند به راحتی تنها با پرداخت هزینه‌ای اضافی در هتل اوفورو ورلد اسپا اقامت کنند. اگر بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده‌اید؛ با اینکه فرودگاه به هتل اوفورو ورلد اسپا نزدیک است می‌توانید از هتل درخواست تاکسی کنید تا آسان‌تر تردد کنید. کارکنان مجربی که در هتل اوفورو ورلد اسپا ازمیر قرار دارند قادر هستند که به زبان‌های انگلیسی، روسی و اسپانیایی هم صحبت کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌های متنوعی در هتل اوفورو ورلد اسپا ازمیر قرار دارند که طراحی و چیدمانی چشم‌گیر و جذاب دارند. تعداد اتاق‌های هتل OFURO WORLD HOTEL SPA، ۲۳ عدد است که برای اقامتی راحت کاملا مناسب هستند. انواع اتاق‌های اسپا هتل اوفورو ورلد ازمیر بدین شرح هستند: اتاق یک نفره با بالکن، اتاق دلوکس دو نفره با تخت دابل، اتاق دلوکس دو نفره با تخت تویین، اتاق لارج دو نفره با یک تخت بزرگ دابل، اتاق سه نفره با سه تخت سینگل و سوئیت جونیور خانوادگی که ظرفیت اقامت چهار فرد را دارد و دارای یک تخت دابل و دو تخت سینگل است.

امکانات اتاق های هتل


برای راحتی هرچه بیشتر مسافران در اتاق‌های هتل اوفورو ورلد اسپا، وسایل و امکاناتی خوب قرار داده شده‌است تا اقامتی خوش و بدون نگرانی برای مهمانان مهیا باشد. در تمامی اتاق‌های هتل OFURO WORLD HOTEL SPA تجهیراتی قرار دارند از جمله: یخچال، مینی‌بار، کتری برقی، تلویزیون، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام شامل حوله، صابون و شامپو، دمپایی، سشوار، کمد لباس، مبلمان، صندلی و تلفن. همچنین اتاق‌های هتل اوفورو ورلد اسپا ازمیر مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم اطفا حریق و تهویه مطبوع هستند. توجه داشته باشید که در داخل اتاق‌های هتل اوفورو ورلد اسپا نمی‌توانید سیگار بکشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


از آنجایی که هتل اوفوور ورلد اسپا ازمیر دارای باغی سرسبز و دلنشین است، می‌توانید در فضایی دلچسب و دلپذیر ساعاتی فراموش‌نشدنی و ماندگار در خاطرات را تجربه کنید. در چنین محوطه رویایی قدم بزنید؛ با دوستان و یا خانواده و دیگر همسفران خود گپ بزنید و یا میان‌وعده‌ای خوشمزه را میل کنید. در بخش اسپا و سونای هتل اوفورو ورلد اسپا اوقاتی مفرح را برای زدودن خستگی‌های خود و به دست آوردن شادابی و طراوت سپری کنید.

رستوران هتل


کارکنانی که در رستوران دنج هتل OFURO WORLD HOTEL SPA مشغول به کار هستند؛ خوراک‌هایی متنوع را در وعده صبحانه و شام سرو می‌کند و می‌توانید به صورت منو خوراک‌هایی لذیذ را میل کنید.

فاصله هتل اوفورو ورلد اسپا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید اوپتیموم ازمیر: ۵ کیلومتر
فاصله تا کادیفکاله: ۱۱.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی ازمیر: ۱۲ کیلومتر
فاصله تا موزه آگورا ازمیر: ۱۲.۵ کیلومتر
فاصله تا ساختمان آسانسور ازمیر: ۱۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید ایستینیه پارک ازمیر: ۱۶.۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است